Kapittel 13: Tyven, tyven skal du hete, for du stjal min bestevenns dildo

178 3 0
                                    

YAY, 1K LESERE. TUSEN TAKK! :) 


NOK EN GANG, MYE GROVT I VENTE...

Det knirket fælt i trappa da jeg gikk opp sammen med onkel Alf-Robert. Han var taus som døden (kanskje fordi Hildegard hadde gått bort), og jeg følte at tante Hildegard stirret på meg fra et sted. 

På veggene hang det bilder av henne i ung alder. Valkene var nesten retusjert på dem. Hun så ut som hun kom rett fra et Victoria's Secret-show. Men nå hadde hun blitt et grisetryne med dobbelthaker så langt det lot seg skimte. Tenk at noen kunne forandre seg så mye på bare tretti år, liksom..

Onkel Alf-Robert og jeg gikk inn på soverommet hvor dokkene lå, og jeg måtte ta meg til brystet for å samle tankene som svirret i hodet. 

Der, på senga, lå det sju svæææære vibratorer. Og da mener jeg ikke sånne tretti centimeters småtterier. De var jo fader meg en meter lange.. 

Var Hildegard virkelig så vid? Det kunne jo faen meg ikke være fysisk mulig å ha et beist av en linjal inne i.. . 

..Det var også sju nakne dokker av den typen som befant seg i Gittes hybel. Og ved siden av lå som sagt vibratorene markert med hver sin ukedag. 

"Ja, her er det bare å boltre seg," gliste onkel Alf-Robert. "Noen ganger skulle jeg ønske at jeg hadde et høl som Hildegard. Det var nesten ikke menneskelig. Man kunne stappe et helt avløpsrør inn i ho uten at ho slapp fra seg en lyd. Jeg husker da vi spilte i filmer sammen." 

"Har du spilt i film? Hva het den?" spurte jeg nysgjerrig. 

"White girl getting a fucking pipe in her vagina," sa han stolt. "Den slo skikkelig an i Japan. Du visste vel at tante Hildegard er tidligere pornostjerne?" 

Jeg kvalte en brekning. 

"Jeg tror dildoen var rosa," sa jeg og pekte på senga for å bytte tema. 

Det kunne jo fader ikke være de som lå i senga. De var jo søren meg trippel så store. Jeg hadde faen meg ikke slått tante Hildegard med et rør. 

"Jeg har en kasse," nølte han. "Men, du ville sikkert ikke giddet å-"

"Jeg gjør det!" sa jeg. "Jeg må finne den dildoen. Det er livsviktig!" 

Han trakk på skuldrene og gikk ut av rommet. 

Kort tid etter kom han tilbake med en svart kasse. 

"Da overlater jeg det til deg," sa han og gikk. "Jeg må gjøre meg klar, for jeg får besøk."

Jeg snudde kassen på hodet og utallige sexleketøy falt ned på gulvet. Mye av det visste jeg ikke hva var en gang.

Jeg lot være å ta på tingene, for jeg kunne ikke vite hva de hadde blitt brukt til. (og ja; jeg visste at Hildegard hadde brukt dem", for det var rester med blod og gørr, og æsj.., 

Det ringte på døra. 

Jeg ga opp med letingen, for jeg fant faen meg ingen dildo. Isteden gikk jeg ned i stua. 

"Hei," hørte jeg onkel Alf-Robert si. "Du er sen." 

"Beklagej, tjafikken var gjusom," sa en stemme. 

Jeg spisset ørene og rynket brynene. Hørtes ikke den stemmen litt kjent ut? 

"Har du tatt med deg en dildo?" sa onkel Alf-Robert, men nå var stemmen hans fryktelig pedo-aktig. "Du vil virkelig leke, du."  

Å, faen. Han hadde bestilt ei hore. Og sikkert en som var dritung.

Herregud, onkelen min var en jævla pedo! 

Hvorfor hadde jeg ikke skjønt det før nå? 

"Onkel!" sa jeg og trampet ut fra stua. Jeg rygget brått da jeg fikk øye på Gitte, ikledd en korsettaktig BH-ting. Og i hånden hadde hun Dotties dildo!!!! Onkel Alf-Robert hadde fløyet opp trappa, så det var bare meg og sildetrynet igjen. 

"Din tyv!" freste jeg til henne. "Du har tatt Dotties dildo. Det var deg hele tida! Du stjal den fra tante Hildegard." 

"Å, den damen som jeg lagde fiskebollej av?" sa hun sukkersøtt. "Jo, hun skal jeg ha til middag i mojgen. Utjolig hvoj mye en dildo kan gjøje. Jeg tjor jeg beholdej den." 

"Var det du som drepte henne?!" skrek jeg. "Også har du tenkt til å ligge med mannen hennes, liksom dagen etter at  hun døde!?" 

"Jeg og Alf-Jobejt haj væjt sammen siden sommejen i tiende klasse. Vi møttes på nettet. Og vi elskej hvejandje." 

Jeg klappet meg i panna. 

"Du kan jo faen meg ikke være sammen med Alf-Robert! Han er jo en jævla pedo. Han vil bare bruke deg. Dere er ikke kjærester. Han vil bare ha kroppen din."

"Og hva så?" sa hun bitchy, den bitchen. "Jeg kan vel få bjuke min egen dildo i hans jumpe?" 

"Du gir meg den," truet jeg. 

"Skjønnej du ikke?" sa hun med et smil. "Hvis du fåj den, så fåj ikke vi to dele jom sammen. Og det vil du vel ikke?" 

Jeg gapte. 

"Fyfaen, du har overvåket oss, din psyko! Gi meg dildoen!" 

"Nei!" sa hun. 

Jeg løp mot henne og hun stanget inn i inngangsdøra med et drønn. 

Jeg fortet å ta opp dildoen før jeg løp ut. 

Fy faen jeg hadde løpt på Gitte. Nå kom hun til å drepe meg...sånn som hun drepte tante Hildegard. 

Jeg kom til å bli en jævla fiskebolle...


BLUBLOWSKAOù les histoires vivent. Découvrez maintenant