[Pre-read]
"I tak nak jauhkan diri dari you sebab I sukakan you!"
"Dia jauh lebih baik dari kau. "
"Kenapa kau asyik usap hidung bila dekat ngan dia? Kau alahan dengan dia eh?"
"Ya, aku jahat. Aku jahat di mata kau. "
"Dia viral dengan nama evil flower tau. Dari luar nampak baik, tapi hati dia macam evil."
"Tak guna. Aku kena jauhkan diri dari dia sebelum aku tak tahan. "
"Kali ni bau tu lebih menyengat."
[Title]
❦ᴇᴠɪʟ ғʟᴏwᴇʀ❦[Main Cast]
Park Sunghoon ft. Lee SeulNotes!
ʜᴀɪ, ғɪɴᴀʟʟʏ ᴅᴀᴘᴀᴛ ᴊᴜɢᴀ ᴘᴜʙʟɪsʜ ʙᴜᴋᴜ ɴɪ! ᴊᴀᴅɪ ɪɴɪʟᴀʜ ᴅɪᴀ ᴄᴏᴍᴇʙᴀᴄᴋ ᴅɪɴᴀ sᴇᴛᴇʟᴀʜ ʙᴇʀᴘᴇʀᴀɴɢ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴇsᴘɪʏᴇᴍ sᴇʟᴀᴍᴀ sᴇʙᴜʟᴀɴ ғᴜʜʜʜ. ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ ғᴀɴғɪᴄ ɢᴜʏs! ᴅɪɴᴀ ᴛᴀʜᴜ ʙᴀɴʏᴀᴋ ᴀɴᴛᴀʀᴀ ᴋᴏʀᴀɴɢ ɴɪ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ sᴛᴀɴs ᴍᴜᴇʜᴇʜᴇʜᴇ
ᴅɪɴᴀ ʙᴀɢɪ sᴘᴏɪʟᴇʀ sɪᴋɪᴛ ʏɢ ʙᴜᴋᴜ ɴɪ ᴍᴇᴍᴀɴɢ ʙᴀɴʏᴀᴋ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ sᴏ ᴋᴇɴᴀ ᴀᴅᴀ ᴋᴇsᴀʙᴀʀᴀɴ ʙɪʟᴀ ᴍᴇᴍʙᴀᴄᴀ ᴛᴜ ʜᴇʜᴇ. ᴇᴋᴄᴇʟɪ ᴅɪɴᴀ sᴀɴɢᴀᴛ ɪɴsᴇᴄᴜʀᴇ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴊᴀʟᴀɴ ᴄᴇʀɪᴛᴀ ɴɪ. ʀɪsᴀᴜ ᴋᴀʟᴀᴜ ᴄᴇʀɪᴛᴀ ɴɪ ʙᴏʀɪɴɢ ᴅᴀɴ ᴍᴇɴɢᴇᴄᴇwᴀᴋᴀɴ. ᴛᴀᴋ ᴘᴀsᴀʟ-ᴘᴀsᴀʟ ᴋᴏʀᴀɴɢ ʙʟᴀᴍᴇ ᴅɪɴᴀ ɴᴀɴᴛɪ. sᴏ ᴅɪɴᴀ ɴᴀᴋ ᴄᴀᴋᴀᴘ ᴀwᴀʟ2, ᴍɪɴᴛᴀ ᴍᴀᴀғ ᴋᴀʟᴀᴜ ᴀᴅᴀ ᴘᴀᴘᴇ ʏᴀɴɢ ᴋᴜʀᴀɴɢ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴄᴇʀɪᴛᴀ ɴɪ. sᴇɢᴀʟᴀ ᴋʀɪᴛɪᴋᴀɴ ᴅɪɴᴀ ᴛᴇʀɪᴍᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ʜᴀᴛɪ ᴛᴇʀʙᴜᴋᴀ.
ᴀᴘᴀᴘᴜɴ, ғғ ɴɪ ᴅɪʙᴜᴀᴛ ᴀwᴀʟ ᴛᴀʜᴜɴ 2021 (ʙᴜʟᴀɴ ᴊᴀɴᴜᴀʀɪ). ᴇᴋᴄᴇʟɪ ᴅᴀʜ ᴘᴇʀɴᴀʜ ᴘᴜʙʟɪsʜᴇᴅ ᴛᴀᴘɪ ᴜɴᴘᴜʙ ʙᴀʟɪᴋ ᴀᴛᴀs sᴇʙᴀʙ ᴛᴇʀᴛᴇɴᴛᴜ. ᴅᴀɴ sᴇᴋᴀʀᴀɴɢ, ᴇᴠɪʟ ғʟᴏwᴇʀ ᴀᴋᴀɴ ᴍᴇᴍʙᴜᴋᴀ ᴛɪʀᴀɪɴʏᴀ ᴊᴇɴɢᴊᴇɴɢᴊᴇɴɢ! ᴛᴀᴋ ɴᴀᴋ ᴄᴀᴋᴀᴘ ʙᴀɴʏᴀᴋ, sᴇᴍᴏɢᴀ ᴋᴏʀᴀɴɢ sᴇᴍᴜᴀ sɪʜᴀᴛ-sɪʜᴀᴛ ʟᴀ ʏᴇʀ. ᴊᴀɢᴀ ᴅɪʀɪ, ᴘᴀᴛᴜʜɪ sᴏᴘ, ᴀɴᴅ ᴘᴀʟɪɴɢ ᴘᴇɴᴛɪɴɢ! ɪ sᴀʀᴀɴɢ ʏᴏᴜ ɢᴜʏs❤
[Reminder]
Plagiarism is a crime! The whole storyline based on my own ideas. Just read and enjoy. Every votes and comments are appreciated♡[Special Tags❤]
smolyeoni-snowjaeyun
YEOSTHATICyoon_nieyalynnmpark
SVGOWONclodovea_ASHERISLEY
flwrGeonENLUVBOTTag la fellow engenes yang
korang kenal ehe❤
_________________________Ⓒ All Rights Reserved | 2021
_________________________Nama diberi, Lee Seul. Gadis yang mengaku dirinya 'princess' di Victoria Highschool. Ramai tidak suka akan dia, tapi ramai juga yang menyukainya. Bukannya pembuli, tetapi personaliti dia yang suka melebih-lebih dan sukakan populariti.
Wajah memang cantik, asal dari keluarga kaya, berpendidikan dan femes tahap media sosial sampai mencecah lebih 500k pengikut. Ada ramai lelaki yang menyukainya, tapi Leeseul cuma sukakan seseorang yang namanya Park Sunghoon.
Setiap hari disebut-sebutnya nama Sunghoon itu. Bukannya obses tapi dah memang dia suka lelaki tu, apa korang nak cakap?
"Sunghoon oppa! " langkah Sunghoon terhenti seketika namun mengenali suara itu, Sunghoon tak peduli lalu teruskan melangkah.
Tetiba gadis bernama Leeseul itu menghalang Sunghoon dengan mendepakan kedua tangannya. Sunghoon mengeluh lalu memberi pandangan malas ke arah gadis itu.
"Tepi. "
"No, kenapa you macam ni? "
Sunghoon menghela nafas tak percaya. "Patutnya aku yang tanya soalan tu. Kau kenapa asyik kejar aku ni? "
"Sebab I sukakan you lah jawapannya. Kenapa susah sangat you nak terima I? Semua I ada tau, duit, rumah besar, and cantik. "
Sunghoon tersenyum sinis sebelum berkata, "Ye, semua kau ada. Tapi kau ada kurang di mata aku. Satu ciri pun ideal type aku dekat kau takde. " setelah itu, Sunghoon membetulkan tali begnya di bahu lalu beredar meninggalkan Leeseul yang terdiam. Sempat lagi Sunghoon melanggar bahu gadis itu tapi taklah kuat sangat.
Sedar tak sedar, Leeseul sudah mengepal penumbuk di kedua-dua tangannya menahan geram.
'I tak kisah. You're gonna be mine, Sunghoon. No matter what.'
❥❥❥
❥❥❥
ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ʀᴇᴀᴅʏ ᴛᴏ ᴍᴇᴇᴛ ᴍɪss ᴇᴠɪʟ?
Hanya peringatan, kalau korang konfius, jangan segan2 tanya ye. Tapi kalau korang baca betul2 and faham jalan cerita ni, memang tak akan konfius.
YOU ARE READING
Evil Flower | Park Sunghoon
Fanfiction[C O M P L E T E D] ❝ Her smell was lovely, But her heart was evil; I tried not to fall for her, Guess I'm lost. ❞ __________________________________________________ ᴀᴜᴛʜᴏʀɴɪᴍ ; @alwaysofmoments ɢᴇɴʀᴇ ; ᴛᴇᴇɴғɪᴄᴛɪᴏɴ-ᴄᴏᴍᴇᴅʏ ʟᴀɴɢᴜᴀɢᴇ ; ᴍᴀʟᴀʏ Starte...