«ᴇᴠɪʟ ғʟᴏwᴇʀ»
______________________Setibanya Leeseul dalam kelas, ketika dia menghampiri tempat duduknya, dia mendapati ada sebuah beg kecil terletak kemas di atas mejanya. Leeseul melabuhkan punggungnya di kerusi sambil memandang hairan akan benda itu.
"Heejin-ah, siapa bagi ni? "
"Entahlah. Aku datang-datang je tetiba nampak benda tu kat atas meja kau. Takkan aku nak cek bukan milik aku kan? " jelas Heejin.
"Weh Seul, cuba kau buka. Apa isi beg tu? " ini Sunhwa. Kepo amat sih. Tanpa banyak lengah, Leeseul pun membuka isi beg itu. Heejin dan Sunhwa membulatkan mata seraya menekup mulut akibat terkejut. Ia hanyalah sebuah bekal makanan yang tah dari siapa.
"Wahhh Leeseul ada secret admirer lah~ " kata Sunhwa tanpa sedar dia bercakap kuat. Sampai rakan-rakan lain turut terdengar lalu membuat bunyi menyampah tu.
"Wooo~ " haa tu lah bunyi menyampah. Leeseul menendang kaki Sunhwa dari bawah meja membuatkan Sunhwa terus menekup mulutnya.
"Weh ada suratlah. " kata Heejin yang tengah periksa isi beg kecil itu. Leeseul mengambil surat itu lalu cepat-cepat membukanya kemudian dibacanya. Ayat-ayat jiwang itu lagi. Tapi kali ni ada hint siapa pengirimnya.
"K..T..H? KTH? Hee, Sun, siapa KTH? "
"KTH? Apa tu? " soal Sunhwa balik.
"Jap, mungkin.. tu abjad pertama nama dia kot. KTH.. " fikir Heejin.
"Kang Taehyun? " bisik Sunhwa. Heejin dan Leeseul membulatkan mata bila nama itu disebut.
"Jangan merepeklah. Mustahil anak tu buat kerja macam ni. " nafi Leeseul.
"Tapi manatau.. kita tak tahu apa isi hati dia. Kot-kot dia suka kau tapi dia pendam je. So ini je cara dia nak tunjukkan. " kata Heejin. Tapi Leeseul tak setuju.
"Kau ingat dia sorang je KTH sini? Huhh sudahlah. " Leeseul masukkan semula surat dan bekal ke dalam beg itu semula. Lalu Leeseul bangkit seraya mengangkat beg kecil itu juga.
"Kau nak ke mana? " tanya Heejin hairan.
"Nak jumpa Taehyun la. Nak pastikan ini dari dia ke bukan. " kemudian Leeseul melangkah. Baru beberapa langkah, Leeseul berhenti lalu menoleh ke arah dua rakannya itu.
"Dia kelas apa eh? "
________________
+ KTH who? 👀
YOU ARE READING
Evil Flower | Park Sunghoon
Fanfiction[C O M P L E T E D] ❝ Her smell was lovely, But her heart was evil; I tried not to fall for her, Guess I'm lost. ❞ __________________________________________________ ᴀᴜᴛʜᴏʀɴɪᴍ ; @alwaysofmoments ɢᴇɴʀᴇ ; ᴛᴇᴇɴғɪᴄᴛɪᴏɴ-ᴄᴏᴍᴇᴅʏ ʟᴀɴɢᴜᴀɢᴇ ; ᴍᴀʟᴀʏ Starte...