13. rész

628 36 0
                                    

-Elmegyek letusolni, érezd magad otthon-mondtam majd besétáltam a fürdőbe.
-Majd kimosom-utaltam a pulcsira miután lezuhanyoztam
-Szeretem ha te illata van-rántotta meg a vállát miközbe vizet öntött egy pohárba. Majd kivett egy fájdalomcsillapítót és a pohárral együtt a kezembe nyomta. Gondolom gondolhatta milyen szarul vagyok.
-Pihenj le-javasolta, majd bementem a szobába, lefeküdtem az ágyra és betakaróztam. Timothée leült az ágyammal szembe lévő székre.
-Nem jössz ide?-kérdeztem a fiút
Nem válaszolt semmit, csak odafeküdt mellém.
-Köszönöm, hogy itt vagy mellettem-mondtam, miközbe felültem
-Ez természetes-válaszolt-de most próbálj pihenni mondta, majd melkasára tettem a fejemet. Elkezdte piszkálni a hajamat, mire kirázott a hideg.
-Bocsi, nem akartalak felkelteni-mondta és rögtön abbahagyta
-Ne hagyd abba-mondtam egy halvány mosollyal, majd becsuktam a szemem és elaludtam.
Mikor felkeltem, láttam, hogy Timothée is elbóbiskólt. Oldra fordultam, a jobb kezemmel megtámasztottam a fejemet és néztem őt.
-Ne nézz már-mondta mosolyogva még csukodt szemmel
-Jól van mondtam, majd átfordultam a másik oldalamra és kihúzodtam az ágy szélére.
-Naa, tudod, hogy szeretlek-mondta, miközben átölelt. Annyira összezavar amikor ilyeneket csinál. Én tényleg szeretem őt. Nem mondhatom el neki, nem szeretném tönkretenni.
-Basszus-ugrottam ki kezei közül-most el kell mennem, találkoznom kell a bátyjámmal-magyaráztam meg, mert láttam, hogy nem érti mi történt. Kapkodva kikaptam egy pólót és egy hosszúnadrágot a szekrenyből, mivel a hálóban van a ruhásszekrényem. Gyorsan felöltöztem, igen, Timothée előtt. Nem foglalkoztam nagyon azzal, hogy ő is ott van.-maradj amég akarsz az előszobában van a pótkulcs-mondtam majd odamentem megölelni, ő pedig belepuszilt a hajamba. Mar épp mentem volna el amikor elkapta a kezemet.
-Vigyázz magadra!-mosolygott amit viszonoztam.

I can't be 'just friends' with youWo Geschichten leben. Entdecke jetzt