1.rész

1.9K 66 2
                                    

Ez a nap is úgy kezdődött mint a többi. Nagynehezen kimásztam az ágyamból, majd elkészültem és mentem dolgozni. Egy kávézóban dolgozom az egyetem mellett. Egy átlagos nap volt, kivéve azt hogy valaki olyan is betévedt a pici kávézóba akire nem számítottam. Leült a sarokban lévő asztalhoz, ahogy láttam nem lehetett tul jo kedve. Odamentem hozzá felvenni a rendelést, remélve, hogy nem ismer fel. Nem akartam felhozni a múltat.
-Jó napot, mit hozhatok?-kérdeztem kedvesen, miközben hajammal próbáltam eltakarni az arcomat. Elmondta mit kér, majd kivittem neki. Már épp fordultam volna vissza amikor megszólalt:
-Elnézést-állt fel az asztaltól
En félve megfordultam.
-Lehet hogy tévedek, de te nem Madison Green vagy?-kérdezte furcsállva, és igen, beigazolódott amitől tartottam. Timothée felismert közel 4 év után.
-De-néztem gyönyörű zöld szemeibe, és láttam a meglepettséget az arcán, majd komoran bólintott és visszaült az asztalához én pedig megfordultam es visszamentem a pulthoz. Nem tudom letagni, eléggé rosszul esett, hogy ennyi volt a reakciója. De talan jobb is így, és nem fogunk megint valami bonyolult kapcsolatba keveredni. A nap többi része elég unalmas volt. Timothée elég gyorsan el is ment. Épp végeztem a kávézóban amikor láttam, hogy Jordan a parkolóban vár. Jordan a barátom két éve. Mikor Timothée már nem kereste a társaságomat és én se az övét Jordannel nagyon jóba lettünk majd pár évre rá összejöttünk. Timothée iránt éreztem valamit akkor. Jordan segítette túllépni ezen az egészen. Lehet hogy nem szeretem annyira ahogy Timothée-t szerettem... őszintén fogalmam sincs mit érzek Jordan iránt.
•Másnap•
Reggel ismét mentem a kávézóba. Már majdnem ott voltam amikor láttam valakit kijönni a kávézóból. Fekete nadrágban, egy fehér pólóban es egy barna ballon kabátot viselt. Haja összevissza állt. Timothée volt az. Nem tudtam mit kereshetett itt. Beléptem a kávézóba.
-Szia Madison-üdvözölt Tyler, aki szintén ott dolgozik-keresett egy fiú-folytatta-azt mondta adjam ezt át-majd odanyújtott egy borítékot. Félve néztem rá majd elvettem. Kinyitottam a levelet, még nem olvastam el, de megláttam a jobb alsó sarokban az aláírást:"Timothée"

I can't be 'just friends' with youWo Geschichten leben. Entdecke jetzt