10. rész

688 36 1
                                    

-Timothée-rohantam odahozzájuk mindegyik üveget leejtve a földre. Timothée visszaütött.
-Fejezzétek be!-próbáltam közéjük állni-Timothée, kérlek.
Körülbelül 1 perc múlva Timothée a földre esett.
-Jordan te normális vagy?-emeltem fel a hangomat
-Egy kicseszett ribanc vagy Madison-kiabált majd kiment és becsapta maga mögött az ajtót.
-Megvagy?-térdtem le Timothée mellé, már könnyezve
-Igen-mondta miközben probált feltápászkodni.
-Ülj le-utasítottam elég dühösen, majd kimentem a konyhába jégért és zsepiért.
-Tessék-adtam oda a zsebkendőt, hogy felitassa a vért ami az orrából folyt, majd a jeget a jobb szeme alá tartottam. Amikor odatettem a jeget a szeméhez, láttam, hogy Timothée kicsit összerezent a fájdalomtól. Próbált a szemembe nézni, de én csak a padlót bámultam és próbáltam felfogni az eseményeket.
-Sajnálom, hogy így kellett látnod-mondta
-Én is...Nincs kedvem befejezni-mondtam, miközben kikapcsoltam a tv-t, mert szinte alig kezdtük el a filmet.
-Hazamegyek-mondta, és elvette a kezét az arcától, majd én is elvettem az én kezemet. Felvette a kabátját majd kinyitotta az ajtót. Nem tudtam. Megszólalni.
-Szia-köszönt el, és csukta volna be maga után az ajtót, de elkaptam a csuklóját visszarántottam majd megcsókoltam. Visszacsókolt. Valószínűleg még mindig érzek iránta valamit. Sőt, több mint valószínű. Elengedtem a kezét, mire ő a derekamra helyezte azt, én pedig kezemet tarkójánál összekulcsoltam. Éreztem ahogy csókunkba belemosolyodik, majd a falhoz nyomott. Elkezdte felhúzni a pólómat, majd megállt.
-Mi történt?-lepődtem meg
-Ezt nem kéne-válaszolt miközben eleresztette a pólómat a másik kezével pedig a derekamat-nem akarom megint elcseszni-folytatta majd hosszan a szemembe nézett
-Persze, bocsi-mire ezt kimondtam adott egy nagy ölelést.

I can't be 'just friends' with youDove le storie prendono vita. Scoprilo ora