5.rész

1K 54 2
                                    

-Ha tudnád, hogy az utóbbi egy évben hányszor kérdezték ezt meg...-fogta a fejet nevetve. Én nem tudtam ezt hogy érti de csak mosolyogva bólintottam és azt mondtam "értem". Gondolom azzal a filmel kapcsolatos ez a dolog. Timothée-val elég sokaig beszélgettünk. Majd hazakísért és arra a napra elváltak útjaink. Jordan ma nem aludt nálam szóval nem volt otthon senki amikor hazaértem. Este 6 óra volt. Gondoltam áthívom Jeremy-t.
-Szia Jeremy-mondtam a telefonba-átjössz?-kérdeztem
-Sziaaaa-mondta boldogan-persze, nem soká ott vagyok-mondta majd ezzel be is fejeződött a beszélgetés. Úgy negyed óra múlva megérkezett Jeremy:
-Mindent el kell mesélned!-jött be az ajtón izgatottam, majd szét terült a kanapén.
-Hát. Először is nem meleg-mondtam-másodszor igen, tényleg színész. És szerintem mondhatjuk úgy, hogy kibékültünk-mondtam boldogan
-Úristen. Végre-mondta megkönnyebbülve-de azért eléggé sajnálom, hogy nem meleg-nevetett.
A következő napok, hetek gyorsan elteltek. Kb minden nap találkoztunk Timothée-val, csodálatos hetek voltak. Viszont ez a nap kevésbé csodálatos. Jordannek elég rossz napja lehet, mivel hozzá se lehet szólni.
-Figyelj Jordan. Mi történt?-kérdeztem aggódva
-Szerinted?-nézett rám morcosan
-Nem tudom.
-Neked kicsit se furcsa ez az egész? Hetek óta eljárkálsz valahova. Alig beszélünk-mondta komoran. Igen, nem mondtam el neki Timothée-t, csak féltékeny lett volna.
-Sajnálom ha így érzed-mondtam-de vannak más ismerőseim is akik fontosak-folytattam
-Te megcsalsz engem?-kérdezte
-Jordan, te normális vagy? Tudod, hogy nem tennék ilyet!-csattantam fel
-Hát nekem nagyon nem úgy tűnik-mutatott a tévére ahol épp Timothée-ról s rólam beszéltek. Majd bevágtak pár képet.
-Nem történt semmi-mondtam, már a szememet törölgetve, mire Jordan csak megforgatta a szemét. Nem kellett több felálltam majd elhagytam a házat. Szerintem nem is kell mondanom, hogy hova mentem. Igen, Timothée lakásához. Csak gy odaállitottam a lakásához, majd csöngettem.
-Szia-mondtam az ajtóban állva sírva
-Szia-lepődött meg-gyere be-mondta
-Bocsi, hogy csak így rád török-mondtam és leültem a kanapéra
-Nincs semmi baj-mosolygott-de mi történt?-kérdezte majd mellém ült és átkarolt

I can't be 'just friends' with youWhere stories live. Discover now