35. bölüm

8 0 0
                                    

BÖLÜM GECİKTİĞİ İÇİN ÜZGÜNÜM HEPİMİZİN BAZEN SORUNLAR YAŞADIĞI DÖNEMLER OLUYOR. UMARIM HÂLÂ OKUYAN VARDIR KEYİFLİ OKUMALAR. 🤗❤️

🍁
🍁

So jin'in patronu So jin'i görünce ortaklarıyla tanıştırmak istedi.
George- işte benim asistanım So jin

JG önündeki dosyalara baktığı için So jin'in toplantı salonunda olduğunu fark edememişti. So jin'in adını duyunca kafasını dosyalardan kaldırıp So jin'e baktı. Yıllar sonra ilk defa karşılaştılar, So jin hala öylece JG'ye bakıyordu. So jin patronuna cevap vermeyince patronu So jin'e baktı.

George- So jin iyi misin?

So jin için sanki JG'den başka kimse yokmuş gibiydi. Bay George So jin'e bir kaç kez daha seslendi ama yine So jin'den cevap alamadı. Ayağı kalkıp So jin'in koluna dokununca So jin kendine geldi.

George- iyi misin?
Sojin- hıhım i..İyi..İyiyim efendim.

Bir kelimeyi hecelere bölmüştü. Karşısındakinin JG olduğuna emin olmak için tekrar baktı. Evet karşısındaki JG'di. So jin ne yapacağını bilemiyordu, dakikalarca sevdiği adama baktı. JG'de So jin'e bakıyordu. Esra So jin'in yüzünü hiç görmemişti daha önce sadece adını biliyordu. JG'nin ve So jin'in birbirine nasıl baktıklarını görünce duygulanmıştı.
Esra- gerçekten çok güzel bir kadın,

Dedi içinden So jin kendini iyi hissetmiyodu.

George_ So jin iyi misin?
Sojin_ şey..şey efendim, ben..ben şey efendim.
George- sen hiç iyi görünmüyorsun hadi sen elini yüzünü yıka.

George'nin So jin'i göndermesi So jin için iyi gelmişti. So jin vakit kaybetmeden ordan uzaklaştı. JG hala şoktaydı. Sevdiği kadını uzun zaman sonra karşısında gördüğüne inanamıyordu. Ağzını bıçak açmadı. Bay George'nin sorularını Esra cevaplıyordu, So jin köşeyi dönünce duvar dinine çöküp içinde tutmakta zorlandığı göz yaşlarını serbest bıraktı Canı yanıyordu.

Sojin- neden neden çıktın karşıma neden? Bunun olacağını göz önünde bulundurmuştum ama bu kadar erken olacağını tahmin etmemiştim.

So jin'in patronu hiç bişey anlamamıştı ama o toplantı masasında iki kişinin yüreği yangın yeri gibiydi. So jin ilk şoku atlatmaya çalışıyordu. JG hala gözlerine inanamıyordu, artık umudunu kesmişti. So jin'in yıllar sonra geri döneceğini ummuyordu. So jin toplantı salonuna geri dönmüştü ama hiç iyi değildi.

George- iyi misin?
Sojin- aslında değilim efendim
George- seni odana çıkarmamı ister misin?

(George'nin teklifi JG'yi sinirlendirmişti ama sakin durmaya çalışıyordu. Gözleri So jin'e öfkelide baksa hala kıskanıyordu. Esra hiç bişey yapmadan sadece JG'yi ve So jin'i gözlemliyordu.

Sojin- efendim tşk ederim.

(So jin hayır dese de bay George ısrarla So jin'in kolunu tutunca JG elinde sıktığı su bardağını kırınca Esra bir telaşlandı.

Esra- Naptın sen

(So jin Esra'nın sesiyle kolunu bay George'nin elinden çekti. JG'nin avucundaki kanı görünce önce müdahale etmek istedi ama bunu yapamazdı. Yerinde durup Esra'nın endişeyle kanamayı durdurmak için çabaladığını gördü. Belki JG'nin avucu yaralanmıştı ama So jin'in de yüreği yaralanmıştı.

Esra- bunu nasıl yaptın böyle?
JG- sorun yok hadi gidelim. Kusura bakmayın bay George
George- olur mu öyle şey önce sağlığınız bay Lee

(JG arkasına bakmadan otelden çıktı. Çok sinirli ve öfkeliydi, JG böyle sinirli olunca Esra hiç bişey demiyordu sessiz kalıp onu izliyordu.
JG- neden neden So jin neden şimdi döndün neden bunca yıldan sonra?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZOR SEVDA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin