23.bölüm...

39 6 32
                                    

Bölüm +18 içeriyor...

(JG ve So jin herşeyi geride bırakıp gecenin tadını çıkarttılar. JG'nin babası bay Lee song ji JG'nin So jin'in yanında olduğunu biliyordu.

Leesongji- madem bu evlilikte sizi ayırmayacak ben ikinizi ayırmasını iyi bilirim. Bu ilişkiye son noktayı koyma zamanı geldi.(bay Lee song ji kafasında kurduğu planı hayata geçirmek için harekete geçti. Esra üzerinde gelinlikle koskocaman evde tek başına kaldı.

Üzerindeki gelinliği çıkartmaya çalışırken fermuarı sıkıştı. Çok yorgundu hem ruhu yorgundu hem de bedeni ne kadar çabalasada fermuarı açamadı.
Esra- off yaa bunca olan şeyden sonra bari sen beni yorma fermuar.(dedi JG'nin odasına girdi, Bayan Lee shin mi JG'nin odasını hazırlamıştı. Esra gelinliği ile yatağa uzandı,Min ho'yu düşünürken yorgun bedenini uykuya teslim etti. Min ho o kadar içmişti ki odasının orta yerinde sızmış kalmıştı. JG ve So jin yemek yerken JG yemek boyunca gözlerini sevdiği kadından alamadı.

JG- bunu bilerek mi yapıyorsun?
Sojin- neyi?
JG- bu kadar güzel olmayı!
Sojin- herşey senin için sevgilim
JG- o kadar güzelsin ki gözümü senden alamıyorum.(JG kısa bir süre düşündü.
JG- herşey çok güzel ama bir eksik var sanki!
Sojin- neymiş o eksik sevgilim.(JG ayağa kalkıp müzik setine doğru yürüdü.
JG- tabiki müzik.(dedi ve romantik güzel bir şarkı açtı. Sonra adımlarını So jin'e doğru yöneltti,elini uzattı.

JG- bu güzel hanım efendi acaba benimle dans eder mi?(So jin gülümseyerek JG'nin elini tuttu.
Sojin- seve seve.(iki sevgili dans ederken JG arada So jin'i öpüyordu.
JG- o kadar güzelsin ki seni öperken daha fazla ileri gitmemek için kendimi zor tutuyorum.

Sojin- sana kim kendini tut diyor ki?(So jin'in cesaretli sözleri JG'yi şaşırttı,sevdiği kadının gözlerinin içine derin derin baktı.
JG- sen..Sen ne dedin?
Sojin- kendini tutma diyorum sevgilim
JG- sen gerçekten istiyor musun?
Sojin- istiyorum.(JG de So jin de yutkundular,birbirine bakerken JG So jin'in dudaklarına eğilip öpmeye başladı. So jin de ona karşılık verdi,kollarını JG'nin boynuna doladı. JG So jin'i duvara yasladı bir yandan öperken diğer yandan ellerini So jin'in vücudunda gezdiriyordu.

Elbisenin dekoltesinden görünen bacağına dokunup eliyle sıkıp So jin'in daha istekli öpüşmesini sağlıyordu. So jin kısa bir süreliğine kendini geri çekip JG'nin elini tutup yatak odasına doğru yürüdüler. Odaya girince JG So jin'in sırtını kendine doğru çevirdi boynundan ensesinden öperken bir yandan da elbisenin fermuarını açıyordu. So jin'in elbisesi ayaklarının arasına düşünce So jin bir anda utandı. JG So jin daha fazla utanmasın diye ışığı söndürdü.

Ve daha sonra JG So jin'i kendine çekip öpmeye devam etti. So jin JG'ye karşılık verirken bir yandan da gömleğinin düğmelerini açıyordu. JG gömleğini çıkartıp yere attı. So jin'i kucağını aldı So jin bacaklarını sevdiği adamın beline doladı. JG So jin ile birlikte yatağa uzandı. Iki sevgili tutkuyla sevişiyordu, JG So jin'in vücudunda ıslak öpücükler bırakırken arada So jin'in vücudunda ısırdığı yerler oluyordu. JG So jin'in boynundan göğsüne doğru inerken So jin'in inlemeleri odanın duvarlarında yankılanıyordu.

So jin inledikçe ve hissettiği acıyla tırnaklarını JG'nin sırtına bastırıyordu. So jin'in bu hareketleri JG'nin daha çok tutkuyla sevişmesini sağlıyordu. So jin'in gün içinde yaşadığı stres,sıkıntı,şu an yaşadığı tutku dolu anların ona yaşattığı korku. Vücudunun kasılmasına neden oluyordu,ve tabi bu durum onun canını gereğinden daha fazla acıtıyordu. Acıdan gözleri yaşarıyordu,JG bunun farkında değildi. So jin'in inlemeleri acı doluydu.

So jin kendini çok zorladığı için çok fazla zarar görüyordu, uzun bir süre sonra JG nefes nefese So jin'in sağ tarafına uzandı. JG nefes alış verişini düzeltmeye çalışırken So jin acı içinde kıvranmaya ve sessiz sessiz ağlamaya başladı. JG onu o halde görünce panikledi, ilk olarak ışığı yaktı. So jin'in beti benzi atmıştı ve çok halsiz görünüyordu. Yatakta gereğinden fazla kan duruyordu.

ZOR SEVDA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin