"Kore"
(Herkes masaya oturmuş kahvaltısını yapıyordu. Bayan Lee shin mi küçük oğlunu özlediği için
Leeshinmi- keşke Min ho da burda olsa onu çok özledim.
JG- çok özlediysen annecim seni bir haftalığına çok sevdiğin oğlunun yanına göndermeyim!Minho- kıskanma abicim kıskanma.(hepsi sesin geldiği yöne döndüler.
Leeshinmi- benim güzel oğlum ne zaman geldin neden haber vermedin?
Minho- gece geldim annecim rahatsız etmek istemedim.
JG- söyle bakalım niye geldin küçük bey?
Minho- bir adet abim var onun doğum gününe geldim.
JG- hadi ordan serserilik yapma daha doğum günüme bir hafta var, doğruyu söyle neden geldin?Minho- canım sıkıldı sizleri özledim geldim.
JG- pek inanasım gelmedi ama hadi öyle olsun,
Leeshinmi- oğlum kardeşinin üstüne gitme!
Minho- baba sen bişey demeyecek misin?
Leesongji- ne dememi istiyorsun? Işiniz gücünüz aylaklık yapmak sizde adam, olacaksınız da bende holdingi size bırakacağım, peh peh peh.(dedi elini sallayarak bay Lee song ji'nin konuşması herkesin keyfini kaçırdı.JG- ben doydum size afiyet olsun
Minho- ben zaten aç değilim beraber çıkalım mı abicim?
JG- olur zaten sana sormam gereken bişey var.
Leeshinmi- oğlum sen daha bişey yemedin!
Minho- yedim annecim yedim az önce tıka basa yedim size afiyet olsun,(hem JG hem de Min ho babalarından pek haz etmezler çünkü babaları hiç onlara sevgi göstermemiştir. JG ve kardeşi arabaya binince JG Min ho'yu sorguya çekmeye başlar.JG- anlat bakalım nedir seni buraya getiren?
Minho- dedim ya doğum günün için geldim.
JG- neden doğruyu söylemiyorsun?
Minho- canım sıkkındı bende hem nefes almaya hemde doğum gününü kutlamak için geldim.
JG- canını sıkan ne?
Minho- bilmem Bruce ile bir iddia yüzünden kavga ettik.
JG- neyse boş ver geldiğin iyi oldu So jin için doğum günü hediyesi seçeceğim, sende yardım et.
Minho- onun doğum günü ne zaman?
JG- benden bir gün önce doğmuş.
Minho- şansa bak aynı gün de kutlarsınız artık
JG- öyle yapacağız.JG So jin için hediye bakarken Min ho da abisine çaktırmadan Esra için birşeyler bakıyordu. Abi kardeş istediklerini aldıktan sonra JG So jin'in evine gitti. Min ho ise doğum günü partisinin yapılacağı clube gitti. Min ho telefonunu daha yeni açıyordu. Bildirim üstüne bildirim geldi. Esra'dan binlerce çağrı vardı. Geri arayacaktı ama geç bir saat olduğu için aramadı.
"Amerika"
(Esra son 24 saatte Min ho ya ulaşamadığı için artık endişelenmeye başladı. Son çare Min ho'nun nerde olduğunu öğrenmek için Bruce'un yanına gitmeye karar verdi.
Esra- merhaba Bruce rahatsız etmiyorum umarım!
Bruce- aa ne rahatsızlığı gel otur lütfen
Esra- burda Min ho'ya en yakın sen olduğun için sana sorayım dedim.
Bruce- neyi?Esra- Min ho'nun nerde olduğunu soracaktım.
Bruce- Min ho ile artık eskisi gibi yakın değiliz. Ve nerde olduğunu da bilmiyorum
Esra- anladım. Peki ikinizin arası neden bozuldu?
Bruce- senin yüzünden.(Bruce ağzından kaçırdı bir anda ve herşeyi eline yüzüne bulaştırdı.
Esra- neden benim yüzümden?(Bruce yutkundu.Bruce- şe..şey.. şey yani öyle demek istemedim
Esra- ne demek istedin?
Bruce- yani ne..ne..neyse ya bu konuyu kapatalım
Esra- hayır hayır kapatmayalım. Gerçeği bilmek istiyorum.
Bruce- senin bilmen gereken bişey yok
Esra- sen söylemezsen Min ho'yu arayıp öğreneceğim.(Bruce artık tamamen köşeye sıkıştı.Bruce- Ben ve Min ho bir iddia ya girdik.
Esra- ne iddiası?
Bruce- seni daha önce hangimizin tavlayacağı
Esra- yani Min ho'nun yaptığı herşey sadece iddiayı kazanmak için miydi?
Bruce- önce herşey sadece iddiaydı, sonra ben sana aşık olunca sende Min ho'yu seçince ben kafayı yedim. Yani Min ho bugüne kadar hiç kimseye aşık olmadı.Bruce'un her bir cümlesi hançer olmuş Esra'nın kalbine saplanıyordu. Çünkü Esra gerçekten Min ho'ya aşıktı. Ama Esra'nın bilmediği bir gerçek vardı Min ho'da ona aşıktı. Esra'nın bütün hayalleri bir anda yıkıldı. Evine gelir gelmez odasına girdi. Telefonunu sessize aldı, arayan kim olursa olsun cevap vermedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR SEVDA...
FanfictionBirbirini seven iki ayrı çift ve kaderine yazılan ayrılık.. acı dolu zor sevda