"Amerika"
(So jin göz yaşlarını tutamadı..
Sojin- ama bu nasıl olur? Neden bir daha anne olamayacağım?
Doktor- sizde polikistik over sendromu var
Sojin- yani
Doktor- yanisi şu,bu sendrom kısırlığa yol açıyor ve daha bir sürü hastalıklara ki tehlikeli bir hamilelik süreciniz olacak
Sojin- yani be..be..bebeğim zarar mı görecek?Doktor- bakın bayan So jin riskli bir hamilelik döneminiz olacak 3-4 ay sonra fazla hareket edemeyeceğiniz duruma geleceksiniz. O yüzden şimdiden bütün önlemlerinizi almalısınız
Sojin- ne tür önlemler?
Doktor- merak etmeyin bu süreçte sizi asla yalnız bırakmayacağım.(So jin yıkılmış bir halde çıktı hastahaneden, çıkış kapısında Min ho ile karşılaştı.Minho- So jin lütfen aldırmadım de lütfen.(So jin çok kötü görünüyordu. Min ho So jin'in bebeği aldırdığını sandı.
Minho- neden bir gün daha beklemedin neden So jin?
Sojin- bebeği aldırmadım Min ho merak etme.(bu sözler üstüne Min ho sevinçle So jin'e sarıldı.Minho- teşekkür ederim So jin çok teşekkür ederim.(Min ho So jin'in çok üzgün olduğunu fark etti.
Minho- ne oldu neden bu haldesin?
Sojin- Min ho(dedi Min ho'ya sarılıp ağladı.(Min ho bu duruma anlam veremedi.Minho- ne olduğunu anlatacak mısın?
Sojin- Min ho bu bebeği kaybedersem bir daha anne olmam imkansız.
Minho- nasıl yani ne demek oluryor bu şimdi? Buda nerden çıktı?
Sojin- polikistik over sendromu diye bir hastalık mı ne var? İşte o yüzden bir daha anne olamayacağım.Minho- tamam ağlama So jin.(Min ho So jin 'i sakinleştirip eve doğru yola koyuldular. So jin Min ho'ya hamileliğin risk taşıdığını söylemek istemedi çünkü biliyordu söylese Min ho bu çocuğu doğurmasına izin vermeyecekti. Min ho So jin'i yatağa yatırıp aşağı indi duydukları onu da üzmüştü.
"Türkiye"
(Esra Türkiye'ye babasının yanına gitti. Esra morali bozuk olduğu zaman hiç evinden dahası odasından bile çıkmazdı. Yusuf bey kızının bu hallerini iyi bulmuyordu.Yusuf- Esra kızım biraz konuşalım mı?
Esra- olur babacım ne konuşacağız?
Yusuf- senin neden moralin bozuk
Esra- yok babacım ya moralim bozuk değil
Yusuf- ben bunca yıllık kızımı tanımaz mıyım? Anlat ne oldu? Yoksa evlendiğin şu adam mı seni üzdü?Esra- yok babacım onunla alakası yok o da ailesi de bana iyi davranıyor.(Yusuf bey ne dese Esra yolunu tıkatıyordu. Ama yine de Yusuf bey ters giden bişeylerin farkındaydı. Ama yine de Esra'yı zorlamak istemiyordu. Esra yine her zamanki gibi odasına kapandı. Min ho'yu ve hastahanede duyduklarını düşünüyordu.
Esra- nasıl evlenirsin nasıl Min ho nasıl? Ben senden başkasına göz ucuyla bakamazken sen nasıl olurda evlenirsin?(Esra'nın kalbi bin parçaya dönmüştü ve bu durumdan kimsenin haberi yoktu. Esra bir kaç gün Türkiye'de kaldı doğup büyüdüğü eve sığamıyordu nefes alamıyordu.
Esra- babacım ben yarın kore'ye dönmek istiyorum
Yusuf- neden güzel kızım daha yeni geldin neden hemen dönmek istiyorsun?
Esra- buraya gelmemin tek sebebi sendin seni gördüm ve gitmek istiyorum artık.(Yusuf bey Esra'nın bişeyler sakladığını anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR SEVDA...
FanfictionBirbirini seven iki ayrı çift ve kaderine yazılan ayrılık.. acı dolu zor sevda