16.bölüm.

66 7 15
                                    

(JG hemen Nina'nın yanına gitti.
JG- Nina, Nina ne oldu sana? Nina aç gözünü.(Nina yerde cansız bir halde yatıyordu, JG önce nabzına baktı.
JG- nabzı çok yavaş.(dedi ve Nina'nın üstüne bir örtü örterek kucağına aldığı gibi arabasına koyup hiç vakit kaybetmeden hastahaneye gitti. JG Nina'yı hastahaneye yetiştirmeye çalışırken bay Lee song ji'nin adamı adım adım JG'yi takip edip Nina ile her anının resmini çekiyordu. Çektiği her resimleri JG'nin babası bay Lee song ji'ye gönderiyordu.

Leesongji- bu sayede o kızı senden uzaklaştıracağım Lee. Madem seni ondan uzaklaştıramıyorum onu senden uzaklaştırırım. Bir süre daha birbirinizi sevmeye devam edin.(JG'nin babası JG için kurduğu tuzağı titizlikle yürütüyordu. JG Nina'yı hastahaneye yetiştirdiğin de Nina hala baygındı. Doktorlar Nina'yı önce müdehale odasına aldılar kısa bir süre sonra da ameliyathaneye aldılar.
JG- arkadaşımın nesi var doktor bey?
Doktor- zehirlenmiş olabilir
JG- zehirlenmiş mi?(JG dışarda bekliyordu. Yaklaşık yarım saat sonra Nina'nın doktoru ameliyathaneden çıktı.

JG- durumu nasıl doktor bey
Doktor- midesini yıkadık hayatı tehlikesi yok birazdan bir odaya alınacak o zaman görebilirsiniz, geçmiş olsun.(JG hiç bişey demedi çok geçmeden Nina'yi normal odaya yerleştirdiler, JG uyanmasını bekliyordu. Vakit akşam vaktiydi Nina uyandığı zaman,
Nina- su.(JG Nina'ya su verdikten sonra başladı sorgulamaya
JG- neydi bu şimdi Nina?
Nina- buralardan gidersem yaşayamam
JG- ne yapmaya çalışıyorsun Nina neden beni rahat bırakmıyorsun?
Nina- bana kendini yasak etme Lee uzaktan da olsa seni görmeme izin ver gönderme beni buralardan
JG- senden nefret ediyorum beni bir daha arama sakın ölsen dahi arama
Nina- Lee lütfen beni yalnız bırakma.(Nina JG'yi yanında tutmak için önce duygusal konuştu sonra tehdit etmeye başladı.

Nina- beni yalnız bırakırsan So jin'i ararım o gün konferans salonunda olanları anlatırım.(JG Nina'nın boğazını sıktı.
JG- seni öldürürüm o gün hiç bişey olmadı bunu ikimizde çok iyi biliyoruz
Nina- ama ben olmuş gibi anlatacağım.(JG Nina'yı boğmak üzereyken bile Nina konuşmayı bırakmadı. JG Nina'nın boğazını bıraktı ve sandalye'ye oturdu.
JG- ben sana hiç umut vermedim yüzüne dahi bakmadım neden..neden bunu bana yapıyorsun?

Nina- yüzüme bakmadığın için, beni sevmediğin için, bana umut vermediğin için ve benden nefret ettiğin için, hiç mi sevilmeyi hak etmiyorum
JG- yeterrrrr ben So jin'i seviyorum
Nina- sus..sus onun adını anma sus..sussssss. o olmasaydı sen benim olacaktın biliyorum.
JG- hayallerin bile kötü yönde.(doktoru Nina'yı tekrar kontrol edip taburcu olabileceğini söyledi.
Doktor- geçmiş olsun ilaçlarınızı düzenli kullanın bide isterseniz size bir psikolog ayarlayabilirim
Nina- teşekkür ederim tavsiyeniz için ama psikoloğa gerek yok.
JG- ben işlemleri hal ediyorum sende hazırlan.(JG ve Nina beraber hastahaneden çıktılar. JG Nina'yı evine bırakıp kendi evine gideceğini düşünürken Nina ise JG ile beraber iceri girmek için planlar yapıyordu.

JG- inebilirsin
Nina- şaka mı bu yürümekte zorluk çekiyorum o kadar vicdansız olamazsın Lee
JG- sen tam bir belasın Nina.(dedi ve koluna girdi içeri götürüp yatağına yatırdığı anda, Nina kollarını JG'nin boynuna doladı ve öptü.

JG- sen ne yapıyorsun?
Nina- sen bir erkeksin Lee kendini bu kadar tutmamalısın
JG- ne yaparsan yap Nina aklından geçen hiç bir zaman olmayacak
Nina- yoksa sen
JG- sakın saçma sapan bişey çıkmasın o ağzından inan ki ağzını kırarım.
Nina- düşünsene yarın okulda herkes senin-
JG- elinden gelenini ardına koyma Nina bir daha sakı beni arama
Nina- bir gün Lee bir gün
JG- canın cehenneme Nina canın cehenneme
Nina- asıl o So jin'in canı-
JG- kes sesini Nina tek kelime etme, seni engelledim ve mümkün oldukça So jin'i senden uzak tutmaya çalışacağım.(JG sözlerini bitirdikten sonra çok yorgun olduğu için doğruca evine gitti.

ZOR SEVDA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin