27.bölüm

29 3 22
                                    

Bölüm de bir karışıklık olmuşsa lutfen bana söyleyin keyifli okumalar...

Minho- So jin'in yanındaki de kim acaba?

(Min ho So jin'i görünce hemen yanına gitti.

Minho- iyi misin So jin?

Sojin- iyiyim merak etme, sen bu saatte nereye gidiyorsun?

Minho- seni merak ettim yanına geliyordum.

Sojin- sağolsun bay George beni eve bıraktı

George- lafı bile olmaz So jin geçmiş olsun

Sojin- teşekkür ederim

Minho- So jin'i getirdiğin için teşekkür ederim gerisini ben hal ederim.(Min ho So jin'in koluna girip eve doğru yürüdüler. Bay George arkalarından baktı.

George- bu kadar samimi olduklarına göre So jin ve bu genç adam sevgili olmalı, yoksa neden beraber yaşasınlar!(bay George düşüncelerinden sıyrılıp arabasına bindiği gibi orayı terk etti. So jin gerçekten çok halsiz görünüyordu. Min ho ne kadar ısrar etse de yine de hastahaneye gitmeye ikna edemedi.

Minho- inat etmesen seni hastahaneye götürsem

Sojin- sadece halsizim hasta değilim Min ho

Minho- olsun yine de seni götüreyim en azından neden halsiz olduğunu öğreniriz.

Sojin- ben iyiyim biraz dinleneyim daha iyi olacağım inan bana

Minho- bu kadar inatçı olmamalısın

Sojin- ahh Min ho lütfen sadece dinlenmek istiyorum.

Minho- tamam sen dinlen ben de sana yiyecek bişeyler ayarlayayım.(Min ho mutfağa inerken So jin de uzandığı yerde uyuya kaldı.
(Min ho So jin için yiyecek bişeyler hazırlayıp yukarı çıktı ama So jin çoktan uyuya kalmıştı.

Minho- hem ac olduğunu söyle hemde uyu, neyse uyanınca yediririm artık. Beti benzi atmış ama hala inat edip hastahaneye götürmeme izin vermiyor.(So jin'nin durumu Min ho'yu endişelendiriyordu. Onu bir saniye olsun yalnız bırakmadı. Akşama kadar başında bekledi.
Minho- nerdeyse akşam olacak So jin'i uyandırayım.(Min ho yemekleri ısıtıp sofrayı kurduktan sonra So jin'i uyandırmak için odasına gitti.

Minho- So jin hadi uyan
Sojin- biraz daha uyumak istiyorum
Minho- sabahtan beri uyuyorsun hadi uyan
Sojin- off Min ho off
Minho- uykuluyken bile oflamak sana yakışıyor.(So jin Min ho'ya bakıp gülümsedi.

Sojin- sen ne iyi adamsın yaa
Minho- hadi hadi böyle iltifat ederek yemek yemekten kurtulamazsın
Sojin- hiç şansım yok mu?
Minho- yok.(güzel bir tebessüm etti So jin'in koluna girip beraberce aşağı indiler.
Sojin- oo akşam olmuş
Minho- tabi ya kafayı bir indirdin bir daha kaldırmadın uykucu

Sonin- güldürme yaa ağrım var
Minho- tabaktaki yemek bitecek
Sojin- yok artık çok fazla
Minho- itiraz yok küçük hanım.(ikisi bir birine moral vererek yemeklerini yemeye başladılar.


"Amerika"
(Saatler sonra Esra'nın uçağı havaalanına indi. Esra çok umutluydu Min ho ile konuşup artık onunla yaşamayı hayal ediyordu. Gece yarısı olduğu için Esra Min ho'nun evine gitmedi.

ZOR SEVDA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin