"Amerika"
(Esra telefonun ucundakinin kim olduğunu merak ederken JG Esra'nın yanına geldi.
JG- kimmiş arayan?
Esra- bilmem konuşmadı.*(Min ho duyduğu sesle yerinde donmuştu. O çok sevdiği kadının sesi kulaklarına dolmuştu. Min ho Esra'yı düşünürken bir hemşirenin sesiyle kendini toparladı.
Hemşire- bay Min ho hanım efendi sizi istiyor.Minho- tamam geliyorum.*(Esra Min ho nun sesini duyunca konuşamadı. JG telefonu Esra'nın elinden aldı. Esra hiç bir tepki veremedi.
JG- alo kimsiniz?*(Min ho So jin'in yanına gideceği için telefonu kapatmıştı. Esra'nın sesi sanki Min ho'nun kulaklarında çınlıyor gibiydi. Kısa bir süre sonra kendini toparlayıp So jin'nin yanına gitti.
JG- neden aradı neden konuşmadı?
Esra- belki yanlış numaradır.JG- o zaman kontrol etsin öyle arasın, neyse hadi çıkalım.
Esra- ben..ben biraz rahatsızım bugün gelemeyeceğim.
JG- neyin var?
Esra- endişelenecek bişey yok sadece biraz yorgunum.
JG- anladım tamam peki sen dinlen, görüşürüz anne
Leeshinmi- görüşürüz oğlum.*(Esra Min ho'nun sesini duyduğu için duygulanmıştı. Odasına gidip kapısını kilitleyip sessiz sessiz ağlamaya başladı. JG her zaman ki gibi holdinge gitti. Annesinin söyledikleri aklına geldi.JG- ah be annecim bir bilsen So jin'e olan sevgimi aşkımı, bir bilsen benimle asla bunları konuşmazdın. So jin içinde nefes aldığım tek dünyam, ondan başkasını gözüm görmez gönlüm hissetmez. Gidişinin çok önemli bir nedeni olmalı, yoksa So jin ölürdü de burdan gitmezdi. Kaç yıl geçerse geçsin asla onu unutmayacağım, ve bu gidişinin sebebini öğreneceğim. Ömrümün sonuna kadar onu bekleyeceğim.*(JG onu unutacağını söylediğinde sadece kendini kandırdığını biliyordu.
(Min ho telefonu kapattığı gibi So jin'in yanına gitti. Esra'nın sesini duyduğu için biraz duygusallaşmıştı.
Minho- tanrıya şükürler olsun So jin çok iyi görünüyorsun!Sojin- Min ho oğlum, oğlum nasıl?
Minho- onu hiç merak etme gayet iyi
Sojin- lütfen yanıma getir kokusunu doya doya içime çekeyim.
Minho- iki hafta beklemen gerek
Sojin- neden onun iyi olduğunu söylemiştin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR SEVDA...
FanfictionBirbirini seven iki ayrı çift ve kaderine yazılan ayrılık.. acı dolu zor sevda