22.bölüm..

32 6 13
                                    

(So jin taksiye binip oradan uzaklaştı. JG arkasından çıktı ama yedişemedi. Tekrar içeri girip arabanın anahtarını alıp çıkarken Gözü girişte Min ho'yu bile göremedi. Hoş Min ho'da abisini görmemişti. Bayan Lee shin mi JG'yi durdurmak istedi.

Leeshinmi- oğlum nereye gidiyorsun?
JG- işim var anne
Leeshinmi- oğlum
JG- işim var anne işim var.(Esra JG'nin arkasından bakarken girişte Min ho'yu gördü.

Esra- Mi..Min ho.(Esra serbest bırakamadığı gözyaşlarını Min ho'yu görünce tutamadı. Min ho'nun nefesi boğazına düğümlenmiş gibiydi nefes almakta güçlük çekiyordu. Bayan Lee shin mi Min ho'yu görünce sevindi ve boynuna sarıldı

Leeshinmi- oğlum sonunda yetiştin(Min ho yutkunarak nefes almaya çalıştı. Gözlerindeki yaşlar mercan gibi süzülüyordu gözünden. Göz yaşlarını annesinin görmesine izin vermeden sildi.
Minho- ne oluyor burda anne?
Leeshinmi- abin evleniyor oğlum
Minho- abim ne..ne..neden So jin değil de bir başkası ile evleniyor ki?
Leeshinmi- bende bu durumdan hiç bişey anlamadım baban herşeyi oldu bittiye getirdi oğlum.(Esra'nın arkadaşları da Min ho'yu görünce şaşırdılar. Hele ki JG'nin annesi Min ho'ya sarılınca daha çok şaşırdılar.

Aslı- Min ho senin evlendiğini kimden duymuş olabilir?
Esra-bilmiyorum burda olmamalıydı
Nazlı-daha tuhaf olan şey evlendiğin adamın annesi Min ho'ya neden sarıldı ki?
Esra-hiç bişey bilmiyorum lütfen soru sormayın
Leeshinmi- gel hadi seni yengen ile tanıştırayım.(annesinin son Sözleri Min ho'nun kalbini sökercesine derinden yaraladı. Bayan Lee shin mi Min ho'yu kolundan tutup çekiştirerek Esra'nın yanına götürdü
Leeshinmi- Nana kızım seni küçük oğlum Min ho ile tanıştırayım.(Esra ve yanındakiler şaşkınlıkla bayan Lee shin mi'ye baktılar.

Aslı-oğlum mu dedi?
Nazlı-bu nasıl bir düğüm böyle?
Esra-o..o..oğlunuz mu?
Leeshinmi- evet oğlum.(Esra daha fazla olanlara dayanamayıp bayıldı.
Leeshinmi-Nana kızım ne oldu?
Aslı-Esra iyi misin?(Min ho Esra'yı kucağına alıp gelin odasına bıraktı. Sevdigi kadina o kadar yakin olup ona içten dokunamamak Min ho için dayanılması çok zor bir durumdu. Min ho Esra'yı odaya bırakıp çıktı ama onunla konuşmak için fırsatı kolluyordu.

Minho-bu nasıl olur böyle Nana ve abim, yok yok bu..bu gerçek olamaz .(Min ho olanlara inanamazken JG çoktan So jin'in evine gitmişti ama So jin evde değildi. Arıyordu ama telefonu açmıyordu. So jin ağlayarak bitkin halde JG ile beraber her zaman gittikleri gece clubune gitti. Nina da clubteydi So jin'i o halde görünce, onun için endişelendi.

Nina-So jin ne bu hal ne oldu sana?
Sojin-Nina çok kötü çok kötü şeyler oldu.
Nina-ne oldu önce ağlama sonra anlat herşeyi
Sojin- Lee Nina Lee!
Nina- Lee'ye ne oldu o iyi mi?
Sojin- Nina Lee evlendi.(Nina JG'nin evlendiğini duyunca şaşırdı kaldı.
Nina-ne evlenmesi şaka mı bu So jin
Sojin-yok yarım saat önce evlendi.(barmen So jin ile JG'nin birbirini ne kadar çok sevdiğini bildiği için pek inanamadı.

Barmen-emin misin So jin?
Sojin-Nick ba..bana en sert içkiden ver
Barmen-olmaz hiç iyi fikir değil.(JG durmadan So jin'i arıyordu,nerde olduğunu bilmiyordu ve onun için endişeleniyordu. So jin üzüntüden sinir krizi geçirip bayıldı.
Barmen-kahretsin Nina So jin'e bak sen ben de Lee'yi arayacağım.(oysa Nina şoka girmişti hiç bişey duymuyor konuşmuyordu.

JG-Nick sonra konuşalım!
Barmen-Lee dur kapatma So jin burda
JG-orda mı? Tamam yanında tut hemen geliyorum
Barmen-sinir krizi geçirip bayıldı Lee birşeyler söyledi.
JG- Nick So jin kendine gelince hiç bir yere bırakma gelince konuşuruz.(JG son surat gaza basıyordu. Esra kendine gelince yalnız kalmak istedi.

Aslı-kuzum iyi misin?
Esra- Aslı biraz yalnız bırakın beni
Minseon- hiç olur mu kızım. Ne oldu sana neden bayıldın?
Esra-anne lütfen biraz yalnız bırakın beni
Leeshinmi- ama kızım
Esra- lütfen efendim yalnız kalmaya ihtiyacım var. Kızlar lütfen
Nazlı- tamam güzelim sen yeter ki iyi ol. Biz biraz onu yalnız bıraksak iyi olacak.(odadan herkes teker teker çıktıktan sonra, Esra daha nefes alamamışken Min ho içeri girdi. Esra birden ayağı kalktı.

ZOR SEVDA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin