Nazlı- riskli falan değil ayrıca geliyoruz. Şu yakışıklı adamı görüp nasıl cevap vermediğine bakıp doya doya hakaret edeceğiz.
Esra- offf siz delisiniz!! Ne haliniz varsa görün.
Aslı- ben acıktım!
Esra- evde yenilecek bişey yok gidin dışarda yiyin
Nazlı- Esracım sen Şimdi bize güzel bir sofra hazırlarsın
Esra- kim demiş bunu?
Aslı- kızım şaka yapmıyorum cidden çok acıktımEsta- tamam hadi toparlanın sizi yemeğe çıkartmayım.
Minho- nasıl olurda ben ona onu sevdiğimi söylerim de o beni reddeder. Bu durum ilk defa başıma geliyor. O değil de Bruce serserisi neden parti gecesi öyle davrandı anlamadım.(Min ho hem Esra'nın onun teklifini kabul etmemesini, hemde Bruce'un neden kıskançlık yaptığını anlamaya çalışıyordu."Kore"
(Okulda herkes JG ile Nina'ın, konferans salonunda kilitli kaldığı günü konuşuyordu. So jin hiç birini duymuyordu. Çünkü JG ona yarım yamalak anlatmıştı. So jin hem JG'ye hemde Nina'ya çok güveniyordu. Dünyadaki herkesten şüphelensede onlardan asla şüphelenmezdi. Nina bunu çok iyi biliyordu. Hiç bişey olmamış gibi So jin'in yanına gitti. JG Nina'ya karşı çok öfkeliydi ama So jin yanında olduğu için hiç bir tepki gosteremiyordu.Sojin- söyleyene Nina sıkıntı ne?
Nina- ne sıkıntısı canım
Sojin- cuma günü konferans salonundaymışsın biraz üzgünmüşsün!
Nina- haa o gün sorun yok, hoşlandığım adam beni sevmiyor da ona canım sıkıldı.(So jin heyecanla soru sordu!
Sojin- senin hoşlandığın biri mi var?(JG artık daha fazla Nina'ya katlanamadı, ve oradan uzaklaşmak istedi.
Sojin- nereye sevgilim?
JG- hem biraz hava alacağım hem de içecek birşeyler alacağım.
Sojin- tamam aşkım.JG Nina'dan uzak durmak istiyordu. Ama Nina'ın olanları So jin'e farklı bir şekilde anlatmasından korkuyordu. Dışarıda fazla beklemeden elinde iki kahve ile tekrar So jin'in yanına oturdu.
Nina- ben senin üzülmeni istemiyorum
Sojin- neden üzüleyim ki?
Nina- okuldaki herkes cuma gününden bahsediyor.(So jin Nina'nın sözlerini yarıda kesti.
Sojin- kim ne derse desin benim ikinizden asla şüphem olmaz canım için rahat olsun. Hem Lee bana olup bitenleri anlattı.(Nina şaşırdı.Nina- ne..ne anlattı.
Sojin- Lee panik atak geçirip bayıldığını söyledi.
JG- şu konuyu kapatın ve bir daha açmayın!(So jin levaboya gidince JG Nina ile kesin bir dille konuştu.
JG- yaptığın rezilliği So ya anlatırsan seni kendi ellerimle öldürürüm haberin olsun
Nina- bakıyorum da gerçeği anlatmamışsın! neden bu kadar korkuyorsun Lee?
JG- olurda So jin'i senin yüzünden kaybedersem dünyayı başına yıkarım bunu sakın unutma,
Nina- er yada geç benim olman için elimden geleni yapacağım Lee
Sojin- ne için elinden geleni yapacaksın Nina?(JG ve Nina So jin'in konuşmaları duyduğunu düşündüler.Sojin- evet seni dinliyorum Nina!
Nina- yok bişey(dedi yutkunarak
JG- ben..ben sana bir süpriz hazırlıyorum Nina'dan bu yüzden yardım istedim
Nina- bende elimden geleni yapacağımı söylüyordum ki sen geldin.
Sojin- sevgilim sen yanımdasın ya başka hiç bişey istemem.(JG için herşey gittikçe zorlaşıyordu, sevgilisine hiç yalan söylemeyen adam Nina yüzünden her ağzını açtığı zaman yalan söylemek zorunda kalıyordu."Amerika"
(Üç kız arkadaş yemekten sonra bir gece clubüne gidip doyasıya eğlendiler. Min ho ise Esra'nın ona karşılık vermediği için morali bozuktu. Ve o da oradaydı,
Keyt- Min ho burda içmeyi bırakta benim evime gidelim orası daha rahat
Minho- bu gece havamda değilim beni rahat bırak
Keyt- ama ben seni istiyorum
Minho- git kendine bir jigolo tut.
Keyt- kimse senin gibi mutlu etmiyor ama
Minho- ben biri ile bir kere yattım mı bir daha onunla yatmam, şimdi git başımdan!Min ho yerinden kalkıp arkasını döndüğünde Esra'yı gördü.
Minho- madem burslu neden paranı bu tür yerlerde harcıyor ki?(dedi kendi kendine bir süre Esra'yı uzaktan seyrettikten sonra yanına gitmeye karar verdi. Ama sonra vazgeçti Esra'nın onu reddettiğini hatırladı hesabı ödeyip clubten çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR SEVDA...
FanfictionBirbirini seven iki ayrı çift ve kaderine yazılan ayrılık.. acı dolu zor sevda