"Amerika"
(Min ho ve Bruce disiplin kurulunun vereceği kararı bekliyordu. Bruce Min ho'dan şikayetçi olmayacağını söylesede kurul kararını çoktan vermişti. Esra'da diğerleri gibi kararı merak ediyordu.
Esra- okuldan atarlar mı?
Alex- sanmıyorum en fazla küçük bir ceza verirler.Esra- nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsun?
Alex- Min ho'nun babası kore'nin en zengin adamı bir telefonla buradaki herkesi mum gibi eritir.
Esra- bizlerin aileleri de zengin
Alex- seninkiyle benim zenginliğimizi toplasan Min ho'nun bir tırnağı bile etmez.
Esra- o kadar zengin yani
Alex- o kadar ya.
Müdire- Min ho ve Bruce odama.(Min ho'nun gözü Esra'daydı onunla konuşmak istiyordu. Ama hala fırsat bulamamıştı
Müdire- Min ho 2 hafta uzaklaştırma cezası aldınMinho- uzaklaştırma olmaz okuldaki herhangi bir cezaya razıyım, ama uzaklaştırma olmaz
Müdire- kurul kararı verdi. 2 hafta bu okula girişin yasak
Bruce- ben yine söylüyorum şikayetçi değilim.
Minho- senin acımana ihtiyacım yok.
Müdire- ikiniz de kesin şu saçmalığı, Min ho derhal okuldan çık.(Min ho Esra ile konuşmadan hiç bir yere gitmek istemiyordu.Minho- en azından bugün kalsam
Müdire- maalesef bir dakika bile kalamazsın! Eskiden olsa uzaklaştığın için sevinirdin, şimdi ne oldu da okul meraklısı oldun?(Min ho üzgündü ilk defa duyduğu suçluluk duygusu ağır çökmüştü omuzlarına
Minho- Nana lütfen biraz biraz konuşalım.
Esra- seninle konuşacak hiç bişey yok mümkün olsaydı yüzüme görünme derdim.Minho- bak başta herşey iddia içindi ama sonradan yaşadıklarımız gerçekti.
Esra- biz ne yaşadık ki? Herşey yalan üstüne kurulmuştu. O yüzden ki hiç bişey yaşanmamış sayıyorum, bir daha beni rahatsız etme kaldığım yurda da gelme.(Min ho için herşey zorlaşıyordu. Biliyordu Esra'nın haklı olduğunu bu yüzden kendini savunmaya yüzü yoktu."Kore"
(Tam iki ay geçti olup biten herşeyin üstünden, So jin hala JG den uzak duruyordu. Okulda aynı yerde oturmuyor yüz yüze gelmemek için herşeyi yapıyordu. Artık okul ve iş dışında hiç birşeyi umursamıyor gibi davranıyordu. Ne kadar sevdiği adamdan uzak durmak zor gelse de yine de bunun üstesinden gelmeye çalışıyordu. JG evden okula okuldan eve başka hiç bir aktiviteye katılmıyordu.Bayan Lee Shin mi oğlunun bu hallerine çok üzülüyordu. Bir şekilde yardımcı olmak istiyordu ama JG buna izin vermiyordu. Diğer taraftan küçük oğlu Min ho'nun ne halde olduğunu bilmiyordu.
Leeshinmi- oğlumu bu kadar üzgün görmeye dayanamam gidip şu kızla konuşayım.(JG'nin üzgün oluşu sadece bay Lee song ji'nin hoşuna gidiyordu. Adamları tam iki ay boyunca iki sevgilinin yanyana gelmediklerini gün be gün rapor ediyordu.Artık emindi ayrıldıklarına, So jin yine okuldan çıkmış çalıştığı restorana giderken, bayan Lee shin mi de onu takip ediyordu. So jin JG ye çaktırmasada derste hep ona bakıp duruyordu. Ayrı oluşları canını yakıyordu. Bir banka oturup telefondan beraber çektikleri resimlere bakıp ağlamaya başladı. Bayan Lee Shin mi bunu görünce, So jin'in de acı çektiğini anladı ve yanına gitmekten vazgeçti. Kısa bir süre sonra So jin kendini toparlayıp yürümeye devam etti. Çok geçmeden çalıştığı restorana geldi. Bayan Lee Shin mi restoranın adresini ve telefon numarasını aldıktan sonra evine gitti.
Leeshinmi- belli ki o kızda oğlumu seviyor, o zaman ikisinin tekrar bir araya gelmesi için birşeyler yapmalıyım.(bayan Lee shin mi planını yaptıktan sonra JG'nin yanına gitti, kapıyı tıklatıp içeri girdi.
JG- gel annecim gel
Leeshinmi- benim yakışıklı oğlum nerdeyse iki aydır hiç bişey yapmadın, bu odadan dışarı çıkmadın, baban bu akşam geç gelecek bende dışarıda yemek yemek istiyorum. Bana eşlik eder misin oğlum?
JG- pek canım istemiyor annecim.
Leeshinmi- yok öyle canım istemiyor falan bu akşam benimle çıkacaksın!(bayan Lee shin mi'nin ısrarı JG ye tebessüm ettirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR SEVDA...
FanfictionBirbirini seven iki ayrı çift ve kaderine yazılan ayrılık.. acı dolu zor sevda