8. bölüm

37 6 14
                                    

JG- bu yaptıklarını So jin duyarsa ne olacak biliyor musun?
Nina- sadece o tek mi seni sevebilir? Benim seni sevmeye hakkım yok mu? Bende seni seviyorum
JG- seninki sevgi yada aşk değil sadece deli saçması

Nina- her neyse umurumda değil. Seni gördüğümden beridir seni deli gibi arzuluyorum seni istiyorum.
JG- ben seni yada başka birini istemiyorum ben sadece So jin'i seviyorum.
Nina- yeter Lee yeter. O korkak sana benim vereceklerimi veremez ama ben ne istersen, nasıl istersen, ne zaman istersen her zaman hazırım.

JG- şu an midemi bulandırıyorsun Nina
Nina- seninle olmak istiyorum seni çok arzuluyorum Lee!
JG- senden tiksiniyorum. Bak Nina üstünü giy ve bu olanlar burda kalsın birşeyler uydururuz.
Nina- senle olmadan giyinmem Lee(JG artık Nina'ın çıplak vücuduna karşı duramıyordu. Ne kadar çabalasada Nina onu her hareketi ile tahrik ediyordu. Ona bakmamak için gözlerini kapatıyordu, nefes alış verişi hızlanmıştı. Nina onu etkilediğini biliyordu ama unuttuğu bir şey vardı. JG'nin So jin'e olan sevgisi zevkinden üstündü.

Nina- sende beni istiyorsun Lee bunu hissediyorum. Kendini tutman yersiz bugün hafta sonu ve pazartesiye kadar sadece ikimiz varız burda(Nina'nın söyledikleri yıldırım gibi çarpmıştı JG'ye, bu zaman içerisinden kendine hakim olamayıp Nina'yı azrulamaktan korktu.
JG- hayır..hayır bu..burdan çıkmam gerek (dedi ve kapıya koştu kapıyı yumruklayıp tekmeledi. Ama nafile kimse yoktu Nina'nın içi rahattı.

Nina- yapma Lee burdan çıkmamız imkansız daha fazla bana direnemeyeceğini biliyorum.(Nina konuştukça daha sinirleniyordu. Birden arkasını döndü kısacık bir anlık Nina'nın vücuduna baktı. Bir anda boğazını tutarak sıktı.

JG- kes sesini Nina kes, kes ki o pis sesini seni öldürmeyeyim. Nina nefes alamayacak halde bile hala JG'yi etkilemeye çalışıyordu. Ellerini JG'nin göğsüne koyunca, JG elini Nina'ın boynundan çekti. Nina bunu fırsat bilerek JG'nin dudaklarına yapıştı. JG istemesede artık ona karşı koyamıyordu. Sadece bir kaç saniye ona karşılık verdi. Ve hemen kendisini toparladı. O anlık sinirle Nina'yı duvara taraf itince Nina başını duvara çarpıp olduğu yerde yere yığıldı. Tüm bu olanlardan sonra Nina'nın yere yığılması, JG'nin daha fazla gerilmesine sebep oldu. Biraz panikledikten sonra yanı başına oturup uyandırmaya çalıştı.

JG- Nina ac gözlerini, Nina lütfen uyan(daha sonra nabzını kontrol etti yaşıyordu. Rahat bir nefes aldı biraz durdu.  Gözleri bir an Nina'nın çıplak vücuduna kaydı. Hemen gözlerini kapattı ve onun yanında uzaklaştı. Her bi yere atmış olduğu elbiselerini eline alıp tekrar Nina'nın yanına gitti. Önce gömleğini giydirdi,düğmeleri iliklerken parmakları Nina'nın tenine değiyordu. Derin derin nefes alıp verdikten sonra eteğini giydirdi.

Dağılmış saçlarını düzenledikten sonra Nina'yı sandalyeler üzerine yatırdı, ve ondan uzaklaştı. Pişmanlık hissediyordu çünkü bir kaç saniye de olsa Nina'yı öpmüştü ve bu onun suçluluk duymasına sebep olmuştu. Kendince So jin'i aldattığını düşünüyordu. Salondaki kapının önüne oturmuş aralıklarla kapıyı yumrukluyordu. Yumrukları sertti, sanki kendisini yumrukluyormuş gibiydi kendine çok kızgındı. Kaç saattir içerde olduğunu bilmiyordu. Nina uyanmadan ordan çıkmak istiyordu. Telefonun çekip çekmediğine baktı ama sinyal yoktu.

Nerdeyse akşam vaktiydi. Yaklaşık 4 saat içerdeydi. Nina'nın bayılmasının ardından yarım saat geçmişti. JG artık tamamen umudunu yitirmişti ki, dışardan gelen ıslık sesi JG'yi mutlu etti var gücüyle kapıyı yumrukladı. Gelen güvenlik görevlisiydi.
JG- kim var orda lütfen yardım edin burda kilitli kaldık.
Güvenlik- ben okulun güvenlik görevlisi siz kimsiniz?

JG- ben Lee joon gi burda kilitli kaldık lütfen yardım edin kapıyı açın
Güvenlik- kaç kişisiniz?
JG- iki ben ve arkadaşım çabuk olun arkadaşım fenalaştı,(güvenlik görevlisi kapıyı açınca JG Nina'yı kucağına alıp okulun revirine götürdü. Doktor yoktu ama hemşire vardı.

ZOR SEVDA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin