30. bölüm...

26 3 12
                                    

(So jin için zor bir dönemdi hamile olduğu için çok duygusal biri olmuştu olur olmaz herşeye ağlıyordu. So jin odasında dinlenirken bir anda tutan sancılarıyla çığlık attı.
Sojin- Min hooo ahhhh Min hooooo.(Min ho So jin'in çığlıklarıyla koşar adımlarla aşağı indi.
Sojin- Min hooo yardım et lütfen yardım et
Minho- tamam tamam sakin ol derin derin nefes al unutma doktor bunların olacağını söylemişti.

Sojin- Min ho canım çok yanıyorrr
Minho- biliyorum..Biliyorum ama elimden hiç bişey gelmez ki, telefonu alıp doktoru arayacağım(diyerek ayağı kalktı. So jin Min ho'nun elini sıkıca tuttu.
Sojin- beni bırakma lütfen
Minho- merak etme yanındayım sadece doktoru arayacağım.(So jin'in ağrılı sancıları sıklaşmıştı. Artık dayanamıyordu, Min ho doktoru aradı.
Minho- merhaba doktor hanım
Doktor- merhaba bay Min ho, bir sorun mu var?

Minho- So jin'in sancıkarı için aramıştım bu aralar çok sancılanmaya başladı.
Doktor- sancılar sıklaştığına göre verdiğim ikinci ilacı kullanabilirsiniz!
Minho- sancılardan sonra çok halsizleşiyor
Doktor- bu normal bay Min ho hem yükü ağır hemde sancılar sırasında ağrısı olduğu için bedeni yoruluyur. Şimdilik bir sorun yok ama isterseniz yarın kendisini hastahaneye getirin kontrol edeyim. Sizin de bayan So jin'in de içi rahat eder.
Minho- bu iyi olur teşekkür ederim
Doktor- önemli değil iyi akşamlar bay Min ho.(So jin'in sancıları durmuştu. Ama elini bile kıbırdatacak hali yoktu.

Minho- doktor korkulacak bişeyin olmadığını söyledi. İkinci ilacı kullanacaksın artık ve yarın hastahaneye gidiyoruz doktor seni muayene edecek.
Sojin- Min ho çok yorgunum
Minho- anladım sen dinlen biraz ben burada olacağım korkma tamam mı?
Sojin- hıhım korkmam.(So jin her sancılandığında Min ho onu bir saniye olsun yalnız bırakmıyordu. So jin gece boyunca hiç uyanmadı, sabahın ilk ışıklarıyla uyandığında Min ho'nun kanepede uyuya kaldığını gördü. Güç bela yerinden kalkıp banyoya girdi, günlük rutin işlerini hal ettikten sonra duvara tutuna tutuna çıktı banyodan, Min ho'nun üstünü örtüp çıktı odadan sadece bir kaç dakika ayakta durmuştu. Ama yinede çok yorulmuştu. Tekerlekli sandalyeye oturup bahçeye çıktı.

Sojin- şimdiden bu kadar yoruluyorsam geriye kalan son aylarda ne yapacağım ben?(Min ho uyanıp So jin'i yatakta görmeyince endişelenip korktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sojin- şimdiden bu kadar yoruluyorsam geriye kalan son aylarda ne yapacağım ben?(Min ho uyanıp So jin'i yatakta görmeyince endişelenip korktu. Önce banyoya baktı sonra da salona baktı,
Minho- So jinnn(salonun ortasında So jin'e seslendiğinde So jin içeri girdi.
Sojin- ne oldu neden bağırıyorsun?
Minho- kızım aklımı aldın odada göremeyince korktum.
Sojin- biraz hava almak istedim.
Minho- beni neden uyandırmadın? Ya ayağın kayıp düşseydin ne olacaktı ha?
Sojin- özür dilerim seni endişelendirmek istemedim.

Minho- tamam özre gerek yok. Şimdi kahvaltı yapacağız ilacını alacaksın ve sonrada hastahaneye gideceğiz.
Sojin- hastahaneye gitmesek olmaz mı?
Minho- olmaz gideceğiz mızmızlık yapma*(ikisi kahvaltıdan sonra hastahaneye gittiler So jin yol boyunca konuşmadı. Çünkü hiç hastahaneye gitmek istemiyordu. Çok geçmeden hastahane bahçesine girdiler. Min ho içerden So jin için bir tekerlekli sandalye getirdi.
Minho- buna otur
Sojin- bence boşuna geldik Min ho
Minho- hala mızmızlık yapıyorsun bırak işte içimiz rahat etsin
Sojin- peki öyle olsun,*(Min ho ve So jin doğruca kadın doğum doktorunun yanına gittiler.

ZOR SEVDA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin