26. bölüm...

26 4 21
                                    

"Amerika"

(So jin Min ho'ya sakinleştirici verip uyumasını sağladı

.

Sojin- ne oldu sana böyle birden bire hiç anlayamıyorum ki!

"Kore"

(JG ve diğerleri Esra'nın ameliyattan çıkmasını bekliyorlardı. Kızlar Esra'ya bişey olacak diye korkuyorlardı.

"Amerika"

(Çok geçmeden Min ho gördüğü rüyanın etkisiyle haykırarak uyandı.

Minho- Nanaaaaaaaaaaa.(Min ho elini kalbine götürdü. So jin mutfaktaydı. Min ho'nun sesini duyar duymaz koşarak yukarı gitti. Min ho'nun kalbi hala sıkışıyordu rahat nefes almasını engelliyordu.

Sojin- ne oldu Min ho iyi misin?

Minho- iyi değilim So jin(konuşmakta zorluk çekiyordu.

Sojin- ne oldu böyle birden bire seni hastahaneye götüreyim yada bir doktor çağırayım

Minho- doktorluk bişey yok,bana biraz su verir misin?(So jin aşağı inerken Min ho neler olduğunu anlamak için Esra'yı aramaya karar verdi. Biran düşündükten sonra

Minho- Nana'yı arayamam en iyisi abimi arayayım.

JG- Min ho nihayet telefonuna cevap verdin

Minho-iyi misin abicim

JG- ben iyiyim de annem

Minho- ne oldu anneme.(Min ho konuşmakta zorluk çekyiğini JG'ye hissettirmemeye çalışıyordu.

JG- annem seni merak ediyor. Ya sen ara yada annem aradığı zaman cevap ver.(iki kardeş konuşurken Esra'nın doktoru ameliyathaneden çıkınca JG konuşmayı bıraktı.

Parkjeon- Lee doktor çıktı.

JG- durumu nasıl doktor bey?

Doktor- eşinizin durumu iyi bay Lee ama

JG- ama ne, sorun ne doktor bey?

Doktor- bebeğini kurtaramadık.(doktorun son cümlesi hem JG-yi şok etti hem Min ho'yu dahası kızlarda şaşırdıkar.

JG- be..be..bebek mi?(Min ho bebek lafını duyunca kalbi bir kez daha sıkıştı. Zar zor aldığı nefesiyle sinirle telefonu duvara fırlattı.

Minho- onun abim olduğunu bile bile yine de onunla beraber oldun öyle mi Nana.(Min ho'nun öfkesi o kadar büyüktü ki bir kaç dakika içinde odasında sağlam hiç bişey bırakmadı. So jin gelen görültü ve Min ho'nun haykırışı ile koşar adımlarla yukarı çıktı.

Sojin- Min ho lütfen sakin ol lütfen Min ho neler oluyor böyle?(Min ho delirmiş gibiydi,onun bu hali Sojin'i çok korkutuyordu.

"Kore"

(Doktor JG'yi şaşkın bir halde görünce

Doktor- bakıyorum sizinde haberiniz yokmuş bay Lee,üzülmeyin daha çok gençsiniz bir daha olur geçmiş olsun,

JG- doktor bey sizinle biraz konuşabilir miyiz?

ZOR SEVDA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin