32. bölüm...

32 4 22
                                    

(JG pek uyumazdı ama uyuduğu zaman ise uykusundan uyandırılmayı hiç sevmezdi. Gece yarısı onu uykusundan uyandıran kim olursa olsun sinirlenip kızardı. Yakın arkadaşı Park jeon onu gece uyandırdığı için sinirlenmişti. Sabah uyanıp duş alıp giyindi kahvaltı yapmayacaktı. Aşağı indiği gibi kapıya yöneldi. Esra seslenmek yerine hızlı adımlarla arkasından gidip bileğinden tuttu. JG annesi sandı arkasını döndüğünde Esra'yı gördü ve kolunu Esra'nın elinden çekti.

JG- ne yaptığını sanıyorsun sen?
Esra- özür dilerim dokunmak istemedim. Sadece şey..
JG- sadece ne?
Esra- kahvaltı hazır diye-*(JG Esra'nın lafını yarıda kesti.
JG- ben kahvaltı yapmayacağım.
Esra- senin için menemen yapmıştım!
JG- aç değilim sana afiyet olsun
Esra- lütfen sadece tatlar mısın?*(JG Esra'nın ısrarına ilk defa karşı çıkmamıştı.
JG- peki içinde-*(Esra hemen atıldı.
Esra- yumurta yok.*(JG tebessüm edip masaya oturdu.

JG- çok az olsun hem aç değilim hemde geç kalıyorum.
Esra- tamam merak etme hem beraber gideceğiz.*(Esra JG için biraz menemen tabağa koyup yukarı çıkıp aceleyle hazırlandı. JG tabağındaki yemeği bitirip dışarı çıkıp araba da Esra'yı bekledi. Esra hızlı adımlarla ve sevinçle merdivenleri iniyordu. JG'yi masada göremeyince sevinci yarım kaldı. Merdivenlerin üstünde oturup kendi kendine konuşmaya başladı.

Esra- ne kadar düşüncesiz biri hazırlanmak için yukarı çıktığımı biliyordu.*(JG dakikalarca Esra'yı arabada bekledi. Esra JG'ye saydırırken JG arabadan sinirle inip eve girdi.
Esra- odun işte ne kadar yontmak istesem de yotulmuyor işte kaba sinir şey.*(JG duvar dibinde durmuş Esra'yı dinliyordu.
Esra- öküz işte ne olacak arkadaş olalım dedik güya iyice zıvanadan çıktı. Yok yok hata sende değil hata bende ki senin gibi bir adamla arkadaş olmak istedim.

(Esra sözünü bitirir bitirmez JG köşeyi dönüp Esra'ya baktı her zamanki sert bakışlarıyla, tabi Esra JG'yi görünce olduğu yerde dondu kaldı. JG merdivenleri adım adım yukarı çıkarken Esra içinden son duasını eder gibiydi zor zor yutkunuyordu.
Esra- acaba söylediklerimi duydu mu? Yok yok duymamıştır. Yani umarım duymamıştır,*(dedi içinden JG Esra'nın gözlerinin içine baktı.

JG- bir saatten fazladır seni bekliyorum arabada sen burada otur bana saydır.
Esra- be..ben se..senin git..gittiğini sanmıştım.*(kekeleyerek cümlesini bitirdi.
JG- öküz, odun ve zıvanadan çıktım öyle mi?*(Esra süt dökmüş kedi gibiydi. Ne diyeceğini ne yapacağını bilmiyordu.
Esra- be..ben öyle demek istemedim gerçekten sadece ben şey yani

JG- bence sus ve düş önüme konuştukça batıyorsun*(Esra ayağı kalkıp çıkışa doğru yürürken JG Esra'nın arkasından onun bu hallerine tebessüm ediyordu. Holding e kadar Esra'nın ağzını bıçak açmadı, JG'nin onu duymasına çok üzülüyordu. Ve bi hayli JG'nin yüzüne bakmaya utanıyordu. JG de hiç konuşmadı holding e gelince herkes kendi odasına gitti.

Esra- nasıl bu kadar dikkatsiz olabilirim nasıl?*(Esra söyledikleri için kendini yiyip bitirirken JG'nin keyfi yerindeydi tabi Park jeon'u görene kadar.
Parkjeon- günaydın dostum*(diyerek içeri girdi.

JG- sana kovulduğunu söylemiştim. Aşağı muhasebeye in tazminatınla birlikte hakkın olanı al çık git bir daha ne holding e gel ne de benim yanıma
Parkjeon- yapma bunu dostum. Biz arkadaşız en önemli kararımı sana açıklamışım senin yaptığına bak.*(JG gece uyandırılmanın cezasını Park jeon'dan çıkartmaya niyetliydi.

JG- sen o saatte uyandırılmaktan hoşlanmadığımı bilmiyor musun?
Parkjeon- biliyorum ama işte heyecandan ne yapacağımı bilemedim. Ve saatin o kadar geç olduğunun farkında değildim.*(Park jeon savunmasını yaparken JG kahkahayla gülüyordu. Ve JG aylardır ilk defa böyle gülmüştü. Park jeon JG'nin ona şaka yaptığını ve güldüğünü görünce sevinerek ona sarıldı. JG'nin kahkaha sesileri dışardan da duyuruluyordu. Esra ve diğer çalışanlar bu durum karşısında şaşırmışlardı.

ZOR SEVDA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin