~on bir

426 26 7
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💜💋🌸

----------------------------------------------------------------------------------------------

Sevgi insanların birbirlerine karşı duyduğu duygulardır.

Sevdiğin için kıskanırsın, endişelenirsin, ona zarar gelmesiin diye her şeyi yaparsın.

Tabi o da seni severse her şeyin bir anlamı olur.

~

Oula:
Selam
Uzun zaman oldu demi.

rosierose_:
Neden telefon sapığı gibi mesaj atıyorsun
Korkmalı mıyım??

Oula:
Cidden bir garip yazmışım
Neyse özledin mi beni

rosierose_:
Hâlâ aynı şekilde yazıyorsun...
Eski oula gelmezse ben gidiyorum

Oula:
Tamam dur dur, eski mesajlari okuyup geldim nasıl yazıyor muşum diye

rosierose_:
🤦🏻‍♀️

Oula:
Eee neler yapıyorsun
Lalisa'nın maçı olması gerekiyordu bugün gidecek misin?

rosierose_:
Tabiki,geldim bile

Oula:
Güzel.

rosierose_:
Evet.

rosierose_:
Ee sen neler yapıyorsun

Oula:
Dışarıdayım, öyle yani

rosierose_:
Anladım
rosierose_:
Gitmem gerek görüşürüz
*görüldü*

Elindeki kahveler ile telefonunu kapatıp yanımıza gelen Jungkook ile hafifçe gülmüştüm.

Garip bir konuşma geçmişti aramızda, fazlasıyla garip...

Kahve poşetinde ki kahveleri üzerinde yazan isimlere göre bize verdikten sonra poşeti çöpe atmış ve solumda ki koltuğa oturmuştu.

Tam bu sırada çalan telefonu ile aninden yerinden kalkmasını garipsemiştim ve açıkçası kim olduğunu merak ediyordum.

Çöp atma bahanesi ile yerimden kalkıp onun bulunduğu tarafta ki çöp kutusuna gitmiştim.

Evet yaptığım fazlasıyla yanlış bir şeydi ama deli gibi merak ediyordum kim olduğunu.

"Evet baba, bilmiyorum tam ne zaman olur, evet, evet gelecekmiş yakında, yani öyle söyledi, tamam anlıyorum ama..."

Babası ile konuştuğunu duyduğumda içime bir rahatlama gelmişti.

Olamazdı demi ben Jungkook'dan... hayır hayır olmaz hayır.

Ben iç sesim ile olan konuşmamı bitirdiğimde beni fark eden Jungkook hafifçe gülümsemiş ve benden biraz daha uzaklaşmıştı.

Harika şimdi de konuştuğu konuyu merak ediyorum ama daha fazla dinlemenin iyi olmayacağına kendimi inandırmış ve büyüyen merakım ile yerime oturmuştum.

Make Me Believe✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin