~yirmi

301 22 12
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın🌸💜💋
____________________________________________________________

Çalan yüksek müzik ve konuşma sesleri artık uğultu gibi gelmeye başlamıştı.

Gözlerim kararıyor, başım dönüyor ve midem bulanıyordu.

Son dönüşümü tamamlayamadan sanki gözlerimin önüne siyah bir perde inmişti, sonrası zaten yoktu.

Jungkook'dan

"Efendim Jennie"

"Chaeyoung hastaneye kaldırlmış çabuk gel, konumu atıyorum" demesiyle elimde ki her şeyi bırakarak, ceketimi ve araba anahtarlarını alarak evden çıkmıştım.

Arabaya biner binmez Jennie'nin gönderdiği konumu açmıştım, babamın çalıştığı hastane mi? Güzel.

Şimdi az da olsa içim rahattı ama hâlâ Chaeyoung içik endişelenmiyordum ve bu lanet trafik...

Jennie'den

Bayan Park arayıp Chaeyoung'un hastaneye kaldırıldığını öğrenince elim ayağım birbirine dolaşmıştı.

Sonuçta o benim kardeşimdi. Gözyaşları içinde hemen hastaneye gelmiştik.

Şimdi ise odasının olduğu koridorda oturmuş sonuçları bekliyorduk.

Bu sıralar kendisini fazla yoruyordu, ailesi de evde yokken sürekli Fantasia'da provaya gidiyordu, zaten gece gündüz ders çalışan birisiydi.

Bayan Park benimle Fantasia konusunu konuştuğunda istememe sebebim de buydu, Chaeyoung'a eğer bir iş verirse rahatsızlanmayı bırak öleceksin biraz daha devam ederse deseler takmaz ve yaptığı işe devam ederdi.

Okula sürekli uykusuz geliyordu bazı tenefüsler ya benim omzumda ya da sırasında uyuya kalıyordu, sınıfın en iyisi hatta okulun en iyilerinden Park Chaeyoung derste dâhi uyuordu bazen.

Şu son bir haftadır okulda doğru düzgün yemek yediğini de görmemiştim.

Jungkook İngiltere'ye gitmeden önce o'na yemek götürüyordu, bazen de o'nu zorla kafetaryaya getiriyordu.

Neyse ki beyaz atlı prensi Jeon Jungkook artık buradaydı ve prensesini koruyacaktı.

Sanırım Jungkook, Chaeyoung'un güzelliğinin yanında kişiliğini de seven tek kişiydi.

Jungkook'dan

Hastaneye gelir gelmez danışmaya gidip Chaeyoung'un odasının yerini sormuştum.

Kat üç, A blok, on üç numaralı oda. Kat üç, A blok, on üç numaralı oda. Kat üç, A blok, on üç numaralı oda.

Bu laneg hastane neden bu kadar büyüktü ve asansörleri çalışmıyordu.

"Jungkook" duyduğum tanıdık sesle arkama dönmüş ve babama bakmıştım.

"Şimdi değil baba lütfen"

"Chaeyoung'u arıyorsan eğer gel benimle" dediği şey ile derin bir nefes almış ve gözlerimi kapatmıştım.

"Herkes burada, sanırım Bayan Park Jennie'ye haber verdikten sonra Jennie herkese söylemiş." Demişti babam asansöre binerken.

"Klasik Jennie, Chae'ye fazla düşkün." Gülerek başını onaylar biçimde salladıktan sonra "Belli oluyor." Demişti.

Koridorun başında duran Yugyeom beni görür görmez koşarak bana sarılmıştı, Tanrı aşkına neler oluyor!.

Make Me Believe✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin