~iki

1K 38 29
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💋🌸💜
____________________________________________________________

Acılar, yorgunluklar, üzüntüler, nefretler, zamansız veya zamanlı ayrılıklar.

Uykusuzdum deli gibi uykusuzdum nefretlerden ve acılardan.

Haksızlıklar vardı asla hakkında konuşamadığım haksızlıklar.

Hatalar vardı asla düzeltemeyeceğim hatalar.

Yanlışlar vardı asla doğrusunu bulamamadığım, nedenini bilemediğim yanlışlar.

~

Tiyatrodan sonra ölü gibi eve dönüyordum, o kadar bitkindim ki ne kadar makyaj ile kapatsam bile belli olan göz altı morluklarına sahiptim. Bir de bunların üstüne bilinmeyen ve beni sevdiğini söyleyen birisi eklenmişti.

Eve geldiğim gibi odama çıkıp kendimi yatağa atmıştım, yarın için çözmem gereken testlerim vardı ama parmağımı kıpırdatacak hâlim dahi yoktu, ve o bilinmez benim bu hâlde olduğumu nerden biliryordu,

Genç kızın yorgun göz kapakları bunları düşünürken kâbus dolu bir uyku için kapanmıştı.

~

Sabah lanet olası alarmımın sesiyle uyanmıştım, yani neden bu kadar gürültülü olmak zorundaydı anlamıyorum, diğer telefonlar gibi olamaz mıydı?!

Yattığım yerden kalkarak banyoya gidip ılık bir duş almıştım, sonrasında okul üniformamı giyip, kahve tonlarında ufak bir göz makyajı yapıp asla kullanmayı bırkamama sözü verdiğimiz çilekli lip balmıda sürüp evden çıkmak için aşağıya inmiştim.

~

"Buranın kahvaltısı nasıl bu kadar iyi olabiliyor hâlâ anlamıyorum" diyen Lisa'ya dönüp "herkes aynı kahvaltıyı hazırlayıp satıyor biz hep buraya geldiğimiz için burayı en iyi sanıyorsun" demişti Jennie.

O sırada telefonumdan gelen bildirim sesiyle herkes dikkatini bana vermişti, bir şey olamadığını söyleyip önlerine dönmelerini sağladıktan sonra bildirime bakmıştım. Yine şu bilinmezden.

Oula:
Günaydın.
İyi uyudun mu?
Dün fazlasıyla yorgun görünüyordun.
Chae?

Rosierose_:
Ne var?

Oula:
Ah kalbim kırıldı💔 sadece nasıl olduğunu merak etmiştim.
Bir de yine çok güzel olduğunu söyleyecektim.

Ah cidden buna ne cevap verilirdi şimdi.

Rosierose_:
Sanada günaydın
Hayır iyi uyumadım
Ve teşekkür ederim.

Oula:
Nasılsın peki şuan
Ne yapıyorsun?
Yalnız mısın?
Yanında biri var mı?

Rosierose_:
Oh ne kadar fazla soru soruyorsun?

Oula:
Sadece merak🤷🏻‍♀️

Rosierose_:
Peki.
İyiyim şuan.
Arkadaşlarımla okuluma yakın bir cafede kahvaltı yapıyorum.
Arkadaşlarım dediğime göre yalnız değilim.

Rosierose_:
Oh gitmem gerekiyor görüşürüz bilinmez,
sana bilinmez demeye karar verdim.

Oula:
Görüşürüz

Make Me Believe✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin