Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın💜🌸💋
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Aşık olunca insan unuturmuş derdini, sıkıntısını, onu düşünürmüş sadece.
O zaman ben aşık mıyım?
~
Koşarak çadıra kaçışımın üzerinden bir saat geçmişti ama hâlâ ne gelen vardı ne de giden.
Çadıra geldikten sonra, bir süre aptal gibi çadırın içinde bir ileri bir geri dönüp durmuştum, çıkacak aptal dedikoduları, imaları ve daha birçok saçma sapan şey ile nasıl uğraşacağımı düşünmüşüm dönüp duruken.
Sonrasın da bunun ablamasız bir şey olacağını düşünerek yanımda getirdiğim test kitaplarımdan birisini çıkartıp çözmeye başlamıştım.
"Kraliçemizin tac-" bağırarak içeriye giren Lisa birden durunca bende bu durumu garipseyerek kafamı çözdüğüm test kitabından kaldırmış ve konuşmuştum.
"Ne oldu? Niye sustun birden" dediğimi takmamış olacak ki yanıma gelerek bir bana birde test kitabına bakmaya başlamıştı arada da inanamamış gibi gözlerini açıp kapatıyor ve elleri ile ovalıyordu.
"Lisa, hayatında ilk kez mi görüyorsun, bak bu matematik kitabı bu da ben dört yıllık arkadaşın Park Chaeyoung" demiştim işaret parmağımla göstererek.
"Biliyorum biliyorum ben ne olduğunu da sanki sen şuan nerede ve ne zamanda olduğumuzu bilmiyorsun" dedikten sonra elinde tuttuğu tacı kitabın yanında bırakarak iki elini de yanaklarıma koymuş ve yüzüme bakmaya başlamıştı.
Tam konuşacağım sırada söze girmiş ve "Chae, ne kadar farkındasın ve ya ne kadar umursuyorsun bilemem ama biz şuan bir tatildeyiz ve sen tam bir saat önce çıkma teklifi aldın ve bir nevi kabul ettin ama gelmiş burda test çözüyorsun!" Demişti bağırarak.
Bunu kulağımın dibinde yapmasa daha iyi olurdu sanki.
"Eee ne olmuş yani" diyerek yanaklarımda duran ellerini ittirmiş ve önümde duran tacı incelemeye başlamıştım, Lisa ise hâlâ 'bu kız uzaylı' dercesine bana bakıyordu.
"Güzelmiş" dedim elimde tuttuğum tacı göstererek.
"Öyle, tabi sana getirmeden önce hepimizin elinden geçti bir kez, Jennie'ye o kadar çok yakıştı ki bir prenses gibiydi hatta kraliçe"
"Normal, o Jennie Kim çünkü."
"Benim adım mı geçti" dedi içeriye kocaman gülümsemesi ile giren Jennie.
Onaylar bir mırıltı çıkartarak ona gülümsememin hemen ardından içeriye Jisoo girmişti.
"Naber güzellikler"
"İyi, keyfin yerinde gibi" gülerek Jisoo'ya laf attığımda Jennie ve Lisa büyük bir kahkaha attınca bir şey olduğuna emin olmuştum.
Lisa imâlı bir şekilde gülerek bana "Bugün birisi daha çıkma teklifi aldı da Bayan Chae" dediğinde hemen arkasından sözü Jennie devam ettirmişti.
"Ama birilri utançtan kızardı ve çocuktan kaçtı, evet baya baya kaçtı"
"Ne! Jisoo!" Şaşkın bir ses tonuyla ve bağırarak konuştuğumda bu sefer bende dahil herkes gülmeye başlamıştı.
"Neyse oturun da anlatın neler oldu ben gittikten sonra"
"Neler olmadı ki Chae" Jisoo'nun sözü üzerinr ortalığın karıştığına emin olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make Me Believe✔
Fanfiction-Tamamlandı- "Yaralarını, yaralarımızı birlikte sarabiliriz Chaeyoung." "Yorulmaz mısın? Dayanabilir misin?" "Tabiki de dayanırım bir tanem." •rosékook •201220• •070421•