Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💜🌸💋
____________________________________________________________Jungkook'dan
Dün grupça bovling oynama kararı almıştık şimdi ise saat öğlen bir'e geliyordu ve benim acilen hazırlanıp evden çıkmama gerekti.
Ama elimden düşürmediğim ve heyecanla okuduğum manganın yeni kitabına başlamak daha cazip görünüyordu.
Sanırım sadece Chae için gidecektim, kalkıp hazırlansam iyi olur diye düşünerek yatağımdan kalkmış ve dolabımı açıp kıyafet seçmeye başlamıştım.
Sade bir pantolon, gömlek ve ceket kombini yapıp yatağımın üzerine bıraktıktan sonra hızlıca bir duş almak adına banyoya gitmişim.
"Jimin yola çıktınız mı?"
"Geldik bile ayrıca sana da merhaba Jeon"
"Merhaba merhaba da kim var sizden başka"
"Taehyung ve ben varız şuan, bilirsin geç kalmak konusunda çok hassas beyefendi."
Hafifçe gülmüş ve yarım saate orada olacağımı söyleyip telefoni kapatmıştım.
Hızlıca seçtiğik kıyafetleri giydikten sonra ayakkabılarımı giymiş ve şapkamı, maskemi aynı zamanda da yeterli miktarda para alarak hızlıca evden çıkmıştım.
"Hoş geldiniz Jungkook bey"
"Hoş buldum Jimin bey, ee diğerleri nerde"
"Gelmediler da-"
Taehyung'un sözünü kesen Jennie ile bakışlarımızı karşıdan gelen kız grubuna çevirmiştik.
Neden üç ??? Dört olmalıydı.
"Selam"
"Chaeyoung nerede?"
"Dün fazla prova yaptığı için çok yorgunmuş, gelemeyeceğini söyledi." Diyen Jisoo'ya kafamı onaylar bir şekilde sallamış ve cebimden telefonumu çıkartarak Chaeyoung'u aramaya başlamıştım.
"Efendim Jungkook"
"İyi misin?"
"Hıhı, sadece biraz yorgunum ve bacaklarım ağrıyor"
"Gelmemi ister misin?"
"Hayır gerek yok, sadece ayağa kalkmak işkence gibi geliyor o kadar." Demişti gülerek ama ben fazlasıyla ciddiydim.
"Evde yalnızdın demi birde"
"Evet, zaten yalnız olduğum için gece on iki'ye kadar Fantasia'daydım."
"Gece yarısına kadar neden oradaydın, aklını mı kaçırdın sen provada olduğunu da bilmiyordum ben, eve yalnız dönmemişsindir umarım"
"Baya yalnız, tek başıma yürüyerek döndüm"
"Chaeyoung, yanına geliyorum bekle"
"Zaten ne yapabilirim ki, oturup mutlu bir şekilde dizimi izliyorum ben." Dedikten sonra telefonu yüzüme kapatmıştı, deli kız.
Chaeyoung'dan
Dış kapının çalınmasıyla yatağımdan büyük bir offlamayla kalkmış ve yavaşça merdivenlerden inmeye başlamışım bu sırada Jungkook'a lâf saymayı ihmâl etmiyordum tabi ki.
Kapının önüne geldiğimde derin bir nefes vermiş ve kapıyı açarak salona doğru yürümeye başlamıştım.
"Hoş buldum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make Me Believe✔
Fanfiction-Tamamlandı- "Yaralarını, yaralarımızı birlikte sarabiliriz Chaeyoung." "Yorulmaz mısın? Dayanabilir misin?" "Tabiki de dayanırım bir tanem." •rosékook •201220• •070421•