~beş

600 33 4
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın🌸💜💋
____________________________________________________________

Dün gece o kadar çok ağladım ki, üzüntüden değil.

Yorulduğum için, bıktığım için, hayatımda hiçbir şey yolunda gitmediği için.

Onun yanına gitmek isteyip gidemediğim için, tüm gece ağladım.

~

"Kim arka arkaya üç ders ingilizce koyar ki, neden yani neden?!" "Lisa yakınmayı bırakıp biraz hızlı yürü, açlıktan ölüyorum." "Chae sen çalışmayı bırakmadığın bir insan olduğun için böyle şeyler seni sarsamaz tabi" "Ama benim bu narin bünyem dayanamıyor" deyip vücudunu göstermişti.

Lisa'nin bu sefer ki tuvalete 'saçıma bakmaya gidiyorum' kurbanı ben olurken, Jennie ve Jisoo açlıktan öldüğümü bildikleri hâlde beni Lisa ile yalnız bırakmışlardı.

Şimdi ise yemek yiyerek geçireceğim kırık dakikalık öğle aramdan geriye otuz dakikam kalmıştı ve Lisa hâlâ boş boş konuşuyor ve yavaş yürüyordu. Gerçekten çileden çıkacaktım.

Sonunda yemekhaneye gelmişti yemek sırasına gireceğim sırada Lisa kolumdan çekip beni sürüklemeye başladığında gerçekten fazlasıyla sinirliydim ve yol boyunca aklımda ona ne tür işkenceler uygulayabileceğimi düşünüyordum.

Diğerlerinin oturduğu masaya gelip oturduğunda yüzüne boş boş bakmaya başlamıştım, ne olduğunu anlamadığımı farkettiğinde yanında ki boş yeri ve dop dolu yemek tabağını göstermişti.

Düşündüğüm şeyler için özür dilerim Lisa.

"Çok aç olduğunu söyleyince Jisoo'yu arayıp bizede tabak almalarını söyeldim."

Teşekkür edeceğim sırada lafımı ağzıma tıkıp "Teşekkür etmene ve aklında kurduğun asla gerçekleştiremeyeceğin işkence planlanları için özür dilemene gerek yok Chae'cim" demişti.

Neler olmuş, neler bitmiş, masada kimler oturuyor veya kimlerin önünde rezil olduğumu düşünmeden direkt yemeğimi yemeye başlamıştım ki tabağımın biran da önümden çekilmesiyle öylece kala kalmıştım.

Kafamı kaldırıp tabağımı çeken Jungkook'a büyük bir öfkeyle bakmıştım ama yüzüme gayet sakin bir şekilde bakıp "Saçını topla yemeğin içine giriyor" dedikten sonra tabağı geri önüme itirmişti.

Bakışlarımı yüzünden çekip saçımı topladıktan sonra küçük bir gülümseme ile teşekkür etmiş ve yemeğime geri dönmüştüm.

İlk bale provamın üstünden tam tamına bir hafta geçmişti.
Bu bir hafta içinde takımla daha yakın olmuş ve provalarımın sayısı artmıştı, gün sonunda her şey bittiğinde ve eve döndüğümde üzerimi değiştirmek için bile zamanın olmuyordu.

Takımdan şuan en yakın olduğum kişi Jungkook'tu bunun nedeni ise her provamın sonunda beni tiyatrodan alıp evime bırkakmasıydı, ona kaç kere bunu yapmak zorunda olmadığını söylemem rağmen beni dinlememiş ve bunu yapmaya devam etmişti.

Bugün günlerden cumaydı haftanın en rahat günü diyebilirim sanırım, sadece okula gidiyor okul çıkışında ise provaya gidiyordum ve sonra Jungkook ile eve dönüyordum.

Cuma günü dershanemin olmaması gerçekten harika bir şeydi çünkü bazen dershane beni diğer şeylerden daha fazla yoruyordu.

~

Yemeklerimizi yedikten sonra hepimiz sınıflarımıza geçmiştik. Kızlar ve ben aynı sınıftaydım, takımdakilerden ise Jimin ve Jungkook bizim yan sınıfımızda Taehyung ve Yugyeom ise karşı sınıfımızdalardı, ayrıca Taehyung ve Yugyeom'un sınıfında Sehun'da vardı.

Make Me Believe✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin