~on üç

427 31 2
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💜💋🌸

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Gerçek, yeri ve zamanı geldiğinde bir tokat gibi yüzüne çarpan şeydir.

Ne kadar inanmak istemesen bile em sonunda gerçek olan seni kendi tarafına çeker.

~

Hayatım boyunca kimseye ne ilgi duymuş ne de sevmiştim, aşk hep bana uzak bir şey olmuştu.

Çünkü aşık olursan hiçbir şey yolunda gitmezdi, hem de hiçbir şey.

Aklın hep onda olurdu, acaba iyi mi, yemeğini yedi mi, sağlığı yerinde mi, özeldim ve bunlar gibi bir çok şey dolaşırdı aklında.

Ayrıca birisini sevmek büyük görevdir, onu incitmemeli, kırmamalı, üzmemelisin ki sende kalsın, başkasına gitmesin.

Hep kaçmıştım ben, tonlarca aşk mektubunun önüme bırakılmasına rağmen okumadan yırtıp çöpr atmıştım hepsini.

Sevgili olanlara hep iğrenerek bakmıştım, nasıl böyleler diyerek.

Birgün benim de birisini sevme ihtimalim olduğunu unutarak.

~

"Ben sanırım Jungkook'tan hoşlanıyorum"

"Ne!?" Demişti Jisoo, evet şaşırması normal bir şeydi tabiki

"Bilmiyorum, emin değilim"

"Ya, Chae anlat hadi, her şeyi başından anlat" "Yardım edeceğim hadi" derin bir nefes alarak konuşmaya başlamıştım.

Jungkook'tan

"Ne diye apar topar getirdiniz beni buraya ya" diye sızlanarak çadırın içine adım atmamla daha ilk saniyeden kafama bir yastık yemem bir olmuştu.

"Ya! Jeon Jungkook, boş boş konuşmada otur şuraya"

Taehyung'a büyük bir offlama sunup sırtımdaki çantayı ve elimde olan birkaç eşyayı yerine bıraktığım sırada gözüm elimde ki battaniyeye takılmıştı.

Benim üzerine civciv deseni olan bir battaniyem yoktu ki zaten battaniye getirmemiştim, aklıma gelen şey ile kocaman çadırın içerisine küçük bir şaşkınlık nidası bırakmıştım.

Bu Chaeyoung'un battaniyesiydi, bizimkileri aramya başladığımız zaman tutmam içim bana vermişti, "Ah ne kadar da aptalım"

"Ne konuşup duruyorsun orda kendi kendine, gelsene oğlum"

"Dur bir dakika Jimin, şunu Chae'ye verip gelmem gerek" demiştim elimde ki battaniyeyi göstererek.

"İyi hadi çabuk gel"

Arkamı dönüp çadırdan çıkmış ve kızların olduğu çadıra doğru yol almıştım.

Çadırın önüne geldiğimde tam içeri seslenecektim ki duyduğum şey ile donup kalmıştım.

'Ben sanırım Jungkook'tan hoşlanıyorum' Ne!

Bunun üstüne bir de Jennie ve Lisa'nın sesini duyunca daha da paniklemiş ve yanlışlıkla yanımda ki sehpayı devirmiştim.

"Lisa, sende bir ses duydun mu?"

"Ne sesi Jennie, hiçbir şey duymadım" "Hem sen versene bana şu kahveyi, sende yan etki yapıyor bu garip garip şeyler duyup söylüyorsun."

Make Me Believe✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin