~bir

2.4K 66 50
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💜🌸💋
Takip ederseniz de güzel olur 👉🏻👈🏻
____________________________________________________________

İnsanın birinden nefret edebilmesi için önce bir nedene ihtiyacı olması gerekirdi değil mi? Aynı şekilde sevmek içinde bir nedeni olmalıydı. Bir ihanet, hayal kırıklığı, kıskançlık veya önyargı birinden nefret etmek için yeterli sebepler. Peki ya sevmek için ne gerekir?

Bana kalırsa nefretin yanında sevgi hiçbir şeydir, sonuçta bir insanı en fazla ne kadar sevebilirsin ki? Mutlaka sonunda o da sana bir kötülük yapacaktı.

Ama birisinden nefret etmek onu yüceltmek demekti. Bu yüzden birisinden nefret etmektense canını yakmanın daha iyi bir şey olduğunu biliyordu.

Yani öyle düşünüyordu genç kız.

~

"Akşama provam var izlemeye gelin diyeceğim ama" Jisoo cümlesini yarıda bırakınca bi süre sessiz kaldı. Tam ne olduğunu soracaktım ki Jennie konuşmaya başladı.

"Taehyung'u gördünüz mü ne kadar yakışıklıydı" dediği an Lisa kafasına vurmuştu, ben daha ne olduğunu anlamadan şaşkınca onları izlerken bu sefer söze Lisa girdi.

"Daha sevgili olalı üç ay oldu ama şimdiden papucumuz dama atıldı görüyorsun değil mi Chaeyoung" Jennie "sevgilin olunca senide görürüz Lisa Hanım" dediği an kendimi Jennie ve Lisa tartışması arasında bulacağımı anlayıp Jisoo'ya "provanın kaçta olduğunu mesaj atarsın izlemeye geleceğim" diyip gidecektim ki Jisoo beni kolumdan tutup oturtmuştu.

"Yeter artık Chae! daha ne kadar çalışacaksın evet gireceğimiz sınav çok önemli ama biraz kendine de vakit ayırmalısın,o yüzden şimdi burda oturup bizimle birlikte basketbol antrenmanını izleyeceksin." Demişti.

Basketbol takımında tanıdığım sadece dört kişi vardı. Bunlar Jennie'nin biricik sevgilisi Kim Taehyung ve onun arkadaşları Park Jimin, Kim Yugyeom ve Jeon Jungkook. Hiçbiriyle doğru düzgün oturup konuşmuşluğum yoktu, sadece arada sırada Jennie sayesinde karşılaştığımızda selamlaşıp geçiyorduk.

Bu yıl okulda ki son yılımız olduğu için kulüplerde olan bütün son sınıflar büyük planlamalar yapıyorlardı.

Bunların içerisinde Jennie ve Jisoo'da vardı. Jisoo tiyatro kulübünün hem en eskilerinden hem de en yeteneklileri ve son sınıf olduğu için neredeyse bütün oyunlarda vardı. Jennie ise okulun fotoğrafçılık kulübünün başkanı ve son sınıf olduğu için yıl sonu olacak olan sergi ile uğraşıyordu.

Lisa ise okul voleybol takımında olduğu için hiç böyle bir derdi yoktu sadece maç stresi ile uğraşıyordu. Ben ise hiçbir şey yapmayıp üniversite sınavına hazırlanıyordum.

Lisa "Jisoooo provan saat kaçtaydı söylemedin" dediğinde düşüncelerimi bir kenara bırakıp Jisoo'ya odaklanmıştım. "Akşam saat 20.00 gelecek misiniz?" "Tabiki geleceğiz" demişti Jennie. "Chaeyoung sen geliyor musun" dershanem bugün şansıma 19.00 da bitiyordu tabiki gidecektim. "Evet geliyorum."

Bu sırada basketbol takımının antrenmanı bitmişti ve bütün takım yanımıza geliyordu. Bir dakika onlar neden bütün takım geliyordu? Taehyung yanımıza gelip "yemekhaneye gidiyoruz gelin birlikte gidelim demişti" Jennie hepimizden önce cevap verip tabiki geliyoruz dediğinde. Beni aşırı gürültülü bir öğle yemeğinin beklediğini anlamıştım.

Make Me Believe✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin