Chceš to?

662 42 1
                                    

Z pohľadu Johnsona:

Všetci mali popité A musím povedať, že vyzerali naozaj komicky, keď sa snažili postaviť no namiesto toho znova spadli na zem A tam sa začali smiať. Alebo keď si išiel Nash sadnúť no niekto toho sa zvalil úplne mimo lavičky kam si mal pôvodne sadnúť. Všetci sme sa tam smiali, spievali aj keď sa m pleti slová, rozprávali sa, no proste sme sa zabávali. Po dokončení,, alcohol game " Lissa vyhlásila že má dosť. Chytila ma za stehno A išla smerom hore. Keďže som mal v krvi alkohol, mal som viacej kuráže ako v normálnom stave.

Ona asi chce aby som sa zbláznil. Ruku mi strčila pod tričko. Povedzme si otvorene, som rád že tú ruku nestrčila niekam inam, inak by...no...domyslite si...

Už som to nevydržal. Chytil som ju za ruku so slovami aby išla si mnou.

Prišli sme do kuchyne, zatvorili som dvere A Lissa ma na ne rýchlosťou blesku na ne pritlačila. Bože toto si robíš srandu však?

Vyšvihol som si ju na seba A asi po desiatich krokoch som ju položil na kuchynskú linku. Bola taká sexi.
Je opitá. Nerob to. Ozvalo sa moje svedomie.
Uži si. Uži si s ňou kým si tu. Odídeme na tour a už ju nevidíš. Ale to neznamená, že na tour si neužiješ.

Prisala sa na moje pery s toľkou chuťou tak ako ja na tie jej. Ona je iná ako dievčatá čo som mal doteraz. Je taká...zlatá, milá a...no proste pre mňa je dokonalá. Nebojí sa predo mnou plakať, nebojí sa mi povedať čo ju trápi. Iné baby by hovorili niečo ako,,Ale...nič sa nedeje...všetko je v pohode" A blá blá blá.

Každopádne, sedela na linke a v našich ústach sa odohrávala jazyková vojna. Rukami som prechádzal po jej dokonalých krivkách hneď potom ako som sa zbavil jej mikiny ktorá odletela neviem kam ku dverám. Nohy mala obmotané okolo môjho pásu. Prstami mi zahrábavala do mojich vlasov, kde potiahla za končeky. Kurva..toto dievča je tuším bohyňa.

Nevydržal som to. Prichytil som ju za zadok a odniesol ju do jej izby. Uľahčila mi to tým, že mala nohy obmotané okolo môjho pásu.

**V izbe Liss**

Položil som ju na posteľ,  ľahol si nad ňu a užíval som si ten pohľad ako leží pod mnou A čaká čo sa bude diať. Z ničoho nič ma schmatla a pretočila ma pod seba. Sedela na mne obkrčmo, no teraz ma ona pozorovala. Vyzliekla mi tričko a začala ma bozkávať od krku až ku lemu nohavíc. (Hmm :D :3) Kriste pane.

Teraz bol rad na mne. Vyzliekol som jej tielko, ktoré mala pod mikinou, ktorú som jej dal dolu už v kuchyni. Naskytol sa mi krásny pohľad na jej prsia. Prehodil som si ju pod seba A začal som ju teraz ja bozkávať od hrudníka po lem legín. Aj tých som ju zbavil. Bola už iba v spodnom prádle A že to nebol pohľad na zahodenie.

Začal som jej bozkávať stehná z vnútornej strany A jej z úst vychadzli vzdychy.

,,Jack" vzdychla keď som ju bozkával, ako som zistil, na jej citlovom mieste, na kľučnej kosti. Znova ma prevrátila pod seba a začala sa hmýriť do akého si rytmu. Dobre viem o čo sa snaží. Aj sa jej to dobre darí.

,,Chceš to?" spýtal som sa jej keď už mi vyzliekla trenky.

Pozerali sme na seba A ja si stále neviem vysvetliť jej pohľad. Už akoby nebola opitá. Akoby vytriezvela. Jej pohľad bol plný očakávaní, nedočkavosti, vzrušenia no aj neistoty. Máme to urobiť? Je to dobrý nápad? Čo ak sa zajtra zobudí A bude sa tváriť akoby sme nič neprežili a že sa nepoznáme? Teraz asi prvý krát neviem, či sa mám s babou vyspať alebo nie.

Nech sa páči ďalšia časť❤ :D _infinityy_girl_ nezabi ma :D

Who owns my heart?Where stories live. Discover now