Maggie a Carter

628 45 1
                                    

Z pohľadu Jacka J: (prvý krát z jeho pohľadu :3 )

Po Magcone sme mali ísť dozadu za Samom a tou jeho novou kamarátkou ktorú stretol len včera či kedy. Stále o nej básnil a všetci chalani sme na ňu boli zvedaví. Z jeho rozprávania sa zdala ako perfektná baba o ktorej túži každý chalan.

Prišli sme teda za nimi a hneď som uvidel tú babu. Bola to krásna brunetka so štíhlou postavou a krásnym úsmevom. Strašne sa mi zapáčila a to ju vidím po prvý krát. To sa mi často nestáva. Hneď som si povedal že musí byť moja. Sam nás predstavil a ona na nás vyčarila oslňujúci úsmev.

Neviem prečo, ale myslel som si o nej že sa len pred Samom pretvaruje, a využíva ho aby sa k nám dostala. No príde mi iná. Taká, skromná, milá, priateľská. Nie je to ten typ báb, s ktorými keď sa začneme baviť idú sa ,,urobiť" ( :D ). Bola taká, normálna až mi to prišlo divné. Potom prišli ešte ďalšie dve baby. Tuším Maggie a Bridgit. Tie sú tiež v pohode. Prišli sme k našemu Magcon autu a tam sa začala debata o tom, kto bude šoférovať.

Už asi dve hodiny sedíme u nás v Magcon dome a rozprávame sa aj s Maggie, Bridgit a Liss. Dozvedeli sme sa oveľa zaujímavých vecí, keďže sme mali taký spoznávací večer. Lissa je naozaj úžasná baba. Skúsim ju zavolať von a skúsim ju viacej spoznať.

Z pohľadu Liss:

Ráno som sa zobudila na slnečné lúče, ktoré mi žiarili priamo do očí. Ponaťahovala som sa, sadla si a poobzerala sa po izbe. Sam už vedľa mňa neležal. Asi je dolu alebo niekde v dome. Zrazu sa otvorili dvere, ani neviem kam a vyšiel z nich polonahý Sam s uterákom okolo pása. Musela som si zakusnúť do pery, pretože som ho ešte v uteráku nevidela a že to vôbec nebol škaredý pohľad. Keď si ma všimol, prišiel ku mne a sadol si vedľa mňa.

,,Dobré ránko." povedal a prešiel si rukou po vlasoch.

,,Aj tebe." povedala som a usmiala sa na neho, no nemohla som spustiť zrak z jeho tela.

,,V noci si si na mňa ľahla." povedal a skúsol si spodnú peru.

,,Bože môj." povedala som a rukamy som si skryla tvár a oprela sa Samovi o rameno.

,,Ale ja som nepovedal že sa mi to nepáčilo." povedal so smiechom a hladil ma po chrbte. Bože on je dokonalý. Povedala som si sama pre seba. Počkať! Čo to povedal? Že sa mu to páčilo? Bože ale ako som toto mohla dopustiť? Viem že sme sa spolu nevyspali a ja tu z toho robím dráma, ale to už je naozaj zlé keď som si na neho ľahla. Bože to je riadny trapas.

,,Ahá." zmohla som sa iba na toto.

,,Ak chceš choď dolu a naraňajkuj sa. Prídem za vami za chvíľku." povedal a dal mi pusu na líce. Postavil sa, vybral si veci zo skrine a odišiel do kúpelne. Tak som sa postavila, ustlala postel, otvorila okno a odišla dolu do kuchyne.

Prišla som do kuchyne a tam sedel len Jack J.

,,Dobré ráno." povedal a postavil sa.

,,Dobré." povedala som ospalo, sadla si a podoprela si hlavu rukami.

,,Dobrú chuť." povedal mi a položil predo mňa cereálie s mliekom a ešte ktomu nahodil neodolatelný usmev. ,,No ja sa asi zbláznim." povedala som si v hlave.

,,Haló." smial sa na mne Jack a ja som si ani neuvedomila že som stále na neho pozerala.

,,Ou..ďakujem." povedala som a usmiala sa na neho. Nemohla som si nevšimnúť ako ma sleduje a kúše si spodnú peru.

,,Čo sa tak pozeráš? "spýtala som sa ho so smiechom keď som si dala lyžičku cereálii do úst.

,,Je fascinujúce ťa sledovať." povedal a podoprel si hlavu.

Who owns my heart?Where stories live. Discover now