ZOO

382 29 6
                                    

Z pohľadu Liss:

******

Stojím niekde na pláži a pozerám okolo seba. Slnko príjemne hreje a ľudia okolo mňa prechádzajú akoby som bola vzduch. Stále som stála na jednom mieste. Pomaly som sa vydala k pódiu, odkiaľ som počula dva známe hlasy. Prišla som ku pódiu a zbadala Jacka a Jacka. Pozorovala som každý Jackov (Johnsonov) krok a každý tón jeho hlasu. Spievali akurát Cold Heart. Pesníčka po chvíli skončila a chalani sa vydali mojím smerom. ,,Ahój." povedala som a roztiahla som ruky dokorán aby som ho objala. Myslela som si že ide objať mňa. No on ma obišiel a namiesto mňa, objal brunetku, ktorá stála za mnou. Otočila som sa na nich. Jack J. ju zozadu objímal a dával jej každú chvíľu pusu na líce. Ale čo ma zarazilo bolo, keď sa s ňou začal bozkávať. Srdce mi začalo biť čo raz rýchlejšie. Oči sa mi naplnili slzamy. Otočila som sa a predierala sa davom ľudí. ,,Lissa." počula som za sebou. Nič. Ani som sa neotočila a utekala som ku kopcu na ktoróm bol veľký strom. Sadla som si na lavičku, ktorá bola pod tým stromom. Začala som plakať. Je tak hnusné, keď vidíte ako vaša milovaná osoba objíma, či bozkáva inú osobu, ktorou nie ste vy. Akoby sa mi srdce rozbilo na milión malých kúskov a nič ich nedá znova dokopy. Mykla som sebou, keď si vedľa mňa niekto sadlo. Nepozrela som sa na danú osobu. Myslela som si že je to Jack, no mýlila som sa. Bol to Matt ,,Je mi to ľúto." povedal a ja som sa ešte viac rozplakala. ,,Pššt. Nie neplač." povedal a utieral mi slzy ktoré sa mi kotúľali po líci jedna radosť. ,,Bolí to. Tuto." povedala som potichu a ukázala na svoje srdce. ,,Som tu ja. Viem aký je to pocit." povedal a dal mi pusu do vlasov. Pozerali sme si do očí. V jeho očiach som sa stratila. Vôbec neviem aký to je pohľad. Pomaly sa začal približovať. Srdce mi znova začalo biť. Úplne som stuhla. Akoby som zamrzla. Čo mám robiť? Už je tak blízko. Ani som sa nenazdala a naše pery sa spojili v jedny.

Trhla som sebou čo spôsobilo, že som sa prebrala. Bola som celá spotená a srdce mi bilo ako o závod. Pfúú. Bol to iba sen. Jeden zlý sen. Nič sa nestalo. Nič z toho. Jack nemá inú, nič s Mattom sa nestalo. Nič. Kokos. Prečo mám ja len takéto sny? Také reálne, že sa občas strácam v tom čo je realita, a čo iba sen? Prečo.

Sadla som si, nohy si spustila z postele a položila ich na chladnú zem. Zrovnávala som si to čo sa mi snívalo. Ale! Čo ak si Jack na tour nájde inú, na mňa zabudne, ja budem psychicky na tom zle, osoby ktoré nadovšetko milujem budem odháňať? A...veľa ďalších vecí? Stop Lissa. Nič z toho sa nestane. Jack ťa miluje. Ozvalo sa vo mne moje podvedomie. Potriasla som hlavou a znova sa nadýchla.

Postavila som sa z postele a namierila si to do kúpeľne. Zamkla som sa a pomaly som vliezla do sprchového kúta. Zapla som si horúcu vodu, ktorá ma vždy ukľudní. Všetky myšlienky idú von alebo na povrch a ja o nich môžem nerušene porozmýšľať. Napríkľad- mama. Mala by som ju ísť pozrieť. Ešte nemám ani osemnásť, a už som tu nasťahovaná akoby som mala za sebou svadbu s Jackom. Každopádne, mala by som ísť za ňou s stráviť tam nejaký čas. Okej. V Pondelok po škole pôjdem za ňou. Dobre. Jeden ,,problém vyriešený."

Opláchla som si telo a vyšla zo sprchového kúta. Následne som sa obliekla do čistého oblečenia. Opláchla som si tvár studenou vodou a umyla si zuby. Pozrela som sa na mobil, aby som zistila koľko je hodín. WOW. 06:38. Takto skoro som sa ešte nikdy nezobudila. Aspoň nie sama od seba.

Ľahla som si ešte na chvíľu k Jackovi. Pozorovala som každý jeho nádych a výdych. Pozorovala som jeho kľudnú tvár, na ktorej sa sem tam pohrával úsmev. Natiahla som ruku k jeho tvári a ukazovákom som mu začala po nej prechádzať. Zašla som až do jeho vlasov. Úsmev sa mu na tvári pohrával už častejšie ako do teraz. Keď už sa vhodnú chvíľu usmieval, vedela som, že už je hore. Sadla som si na neho obkročmo aj keď ležal na bruchu. Takže som mu vlastne sedela na chrbte.

Who owns my heart?Where stories live. Discover now