Z pohľadu Liss
S Jackom sme prišli do kuchyne a rozbalila som pizzu. Zavolali sme chalanov a všetci aj s Maggie a Bridgit prišli dolu. Keďže sme kúpili pizze dve a my sme už jedli, tak sme tam iba stáli a pozerali ako sa doslova napchávajú akoby mesiac nejedli. Jack J. ma zo zadu objal a ja som sa musela usmiať. No neunikol mi Samov a Maggiin pohľad. Ak niečo Maggie povie, prisahám že to nebude pekný rozhovor.
,,Vy dvaja, spolu teraz akože chodíte?" spýtala sa Maggie s plnou hubou. Áno musím povedať ,,hubou" pretože jej ústam sa inak povedať nedá. Má totiž nevymáchanú hubu.
,,Čo zrazu ten záujem?!" povedal prekvapivo Jack J. a ja som sa na neho pozrela. Stretli sa nám pohľady a ja som sa usmiala.
,,Ach..idem ja radšej hore. Na tieto pohľady nemám chuť a ani ich nechcem vydieť." povedala Maggie so zhnuseným pohľadom.
,,Pre teba je to hnusné preto, lebo nikdy nebudeš mať vzťah na dlhšie ako na jednu noc." povedala som a ironicky som sa na ňu usmiala.
,,Ouu." povedali chalani. Dokonca aj Bridgit.
,,Takže pre teba som ako štetka?" spýtala sa ma s nahnevaným hlasom.
,,Nerada to hovorím, Ale áno. Vyspala si sa s mojim bývalým frajerom potom s Carterom A naposledy so Samom. Tak sa mi nečuduj." povedala som a zastihla som ako sa chalani prekvapene pozerajú. Už sa mi tlačili slzy do očí, tak som sa otočila smerom k Jackovi J. a pozerali sme si do očí. Znova. Povzbudivo sa na mňa usmial A dal mi pusu na čelo, na čo som sa usmiala. On ma vie vždy ukladniť. Neviem ako to robí. On je tuším boh.
,,Keď sa ti nepáči, môžeš odísť tam sú dvere." povedala zrazu Maggie A všetci sme na ňu vyvalili oči.
,,To akože ja mám odísť?" zasmiala som sa ironicky.
,,Presne tak." povedala A založila si ruky na hrudi.
,,Fajn." povedala som s tým že som vykročila ale niekto ma chytil za ruku.
,,Tak to si vyhoďte Z hlavy aj ty Maggie aj ty Liss. Liss nikam nepôjde!" povedal Jack.J nahnevane A pritiahol si ma bližšie K sebe.
Nemôžem uveriť tomu že ma práve Maggie chce vyhodiť Z domu ktorý ani nie je jej. Keby som ja nespoznala Sama A nezoznámila ich spolu, ani by nevedela že majú dom spolu A ani by tu nebola. Chápete to?
,,Však ju tu chceš len ty." povedala výsmešne Maggie.
,,To mi je jedno." povedal už rozzúrený Jack J. (tá predstava nasratého Johnsona *_* :3)
,,Ale aj ja ja tu chcem." povedal zrazu Matt.
,,Aj ja."povedal Cam a Nash naraz.
,,Ja tiež." ozval sa Taylor a Shawn a usmiali sa.
,,A ja určite." povedal Gilinsky a pribehol ku mne aby ma objal.
,,Fajn." povedala Maggie A odišla hore. Asi sa zbaliť. Je mi to jedno. Sklamala má na plnej čiare.
,,Čoho som sa to dožila." povedala som smutne A zvalila som sa na gauč na Jacka J., Matta a hlavu som si položila na Cameronové kolená. Takže som vlastne na nich ležala. Taylor medzi tým zapol horor. Vôbec neviem aký, pretože som mu vôbec nevenovala pozornosť. Stále som musela myslieť na to ako sme sa s Maggie pohádali. Zrazu bol počuť rachot kufra, čo znamená, že Maggie ide naozaj preč.
Zišla dolu A vedľa seba mala kufor. Obula sa.
Všetci sme sa postavili tak, aby sme na ňu dobre videli.
,,Tak Čau. Kurva." povedala A otvorila dvere.
,,Nehovor mi kurva. Mohli by si nás mýliť."povedala som už naozaj nahnevane A priblížila som sa ku nej A ona ku mne. Kokos, skúsi niečo povedať A ja sa už neovládnem.
Z pohľadu Jacka J.:
Maggie a Lissa stáli oproti sebe A pozerali si do očí. Je neuveriteľné, že za jednu sekundu sa môže všetko takto dojebať. Neviem čo mám od Lissy alebo Maggie čakať. Stačí jedno zlé slovo A môže sa strhnúť naozaj zlý rozhovor A ešte horší ako bol teraz. Neviem či by dala jedna druhej facku, ale to už asi nie. Každopádne som sa priblížil aby som mohol zasiahnuť, keby sa dačo zvrtlo.
YOU ARE READING
Who owns my heart?
Teen FictionTakže toto je príbeh O Magcon boys ❤ Lissa Missters je dievča čo od mala cvičí gymnastiku A nikdy sa jej nevzdala aj na vzdory tomu, že jej to lekár po úraze s kolenom zakázal. No jedna súťaž sa jej stane tou,, osudnou " Koho stretne? Čo sa stane n...