Z pohľadu Johnsona :
Baby odišli hore do izby aby popreberali tie babské reči a my sme s chalanmi vypli film a začali hrať FIFU. (neviem či je to správne :D)
,,Tak čo? ako je to s tebou A Liss?" spýtal sa Nash ktorý bol zažratý do hry.
,,Chodíme spolu." odpovedal som a odpil si z piva ktoré som trval v ruke.
,,A nebojiš sa o ňu keď za týždeň odchádzame na turné?" spýtal sa pre zmenu Gilinsky.
,,Bojím. Necháme tomu voľný priebeh a uvidíme či nám to bude vyhovovať aj keď budeme od seba ďaleko. No teraz keď som tu budem s ňou každý deň a užívať si jen prítomnosť." povzdychol som si. Viem. Pomysleli ste si, že ako to môžem povedať tak kľudne, že ja si odídem na tour a Liss tu nechám samú. No pre mňa to nebolo ľahké to hovoriť. Srdce mi bilo ako o dušu A ja som spomínal na naše spomienky. Ľúbim ju, preto sa bojím odísť. No keď bude chcieť aby bol medzi nami koniec, nebudem jej v tom brániť. Jasné budem sa ju snažiť prehovoriť aby mi dala ešte šancu ale ak povie aj druhý krát nie, viem, že je to naozaj. Dobre teraz späť do reality.
Nash nás natáčal na snapchat ako sedíme A pozeráme TV a ako Matt a Carter vyžierajú pizzu ktorú sme si objednali.
,,Čo budeme robiť zajtra po škole?" spýtal sa Nash keď sa zvalil na sedačku vedľa mňa.
,,Natočíme niečo na YouTube." smial sa Cameron ktorý sa snažil zobrať pizzu Carterovi A Mattovi. Neúspešne. Matt chytil kúsok pizze a naschvál do nej zakusol ešte pred Cameronom. Mali ste vidieť Cameronov výraz.
,,Toto ste mali niekto točiť." smial som sa A všetci sa smiali.
,,Idem skontrolovať baby." povedal Tay a postavil sa.
,,Idem s tebou." povedal som a následoval som ho do mojej izby.
Spali. Ako,, zabité". Téda...sú to síce baby, no neporiadok tam mali ako keby to bola Nashová a Hayesová izba. Časopisy, banánové šupky a laky na nechty po zemi. Ešteže mali zapnutú lampu inak by sa Taylor dorazil na banánovej šupke pred dverami. Óch...a aby som nezabudol, TV bola zapnutá a mali rozbitú druhú lampu ktorá bola na stolíku no babám sa to zrejme nepáčilo a tak preto skončila na zemi. No niiič...
,,Otvorím okno a ty vypni telku." povedal Tay a podišiel ku oknu. Trhnutím ho otvoril a potom prešiel k Bridgit. Dal jej pusu na líce a podišiel ku dverám.
Ja som medzi tým prišiel ku Liss A dal som jej pusu do vlasov. (pusa do vlasov je naj❤) a vypol TV.
Podišiel som ku dverám, otočil sa, posledný krát sa na ňu pozrel a zatvoril dvere.
Zišli sme dolu A ja som sa zvalil sa sedačku v obývačke. Aby ste sa nedivili, my, máme sedačku aj na chodbe. (:D Ok)
Chalani už išli asi spať, pretože tam už nikto nebol. Aspoň že tak. Zaspal som behom sekundy.
***Ráno ***Ráno som sa zobudil na to, že si na mňa niekto obkrčmo sadol. Pomaly som otvoril oči a zistil že je to Liss.
Chytil som ju za pás A ona sa zasmiala A následne ma pobozkala.
,,Dobré ráno spachtoš." povedala jemným hláskom A dala mi pusu na čelo.
,,Aj tebe dobré." odpovedal som a natiahol som sa.
,,Je 6:40. To aby si si švihol inak nestihneš školu. "Povedala a odišla do kuchyne.
Asi spraviť raňajky.
Sadol som si a nohy si položil na chladnú zem.
Odišiel som hore do izby a zostal som ako obarený. Ako to stihli upratať? Však to by som ja upratoval asi hodinu. No niiič.
YOU ARE READING
Who owns my heart?
Teen FictionTakže toto je príbeh O Magcon boys ❤ Lissa Missters je dievča čo od mala cvičí gymnastiku A nikdy sa jej nevzdala aj na vzdory tomu, že jej to lekár po úraze s kolenom zakázal. No jedna súťaž sa jej stane tou,, osudnou " Koho stretne? Čo sa stane n...