Takže ahoj-ahoj. Prepáčte že som dlho nepridala časť ale nemala som čas A musela som si niečo poriešiť
Takže, dúfam sa vám bude časť páčiť ;) potom by som vás chcela poprosiť, či by ste mi mohli do komentárov napísať, čo si O tom myslíte A tak... :) ďakujem...love you guys :* ❤Pozrela som sa na Sama A ten mal slzy v očiach.
Z pohľadu Liss:,,Viem. Bolo to asi tvrdé A hnusné ako som vám to povedala, ale skúste sa vžiť do mojej role. Nebolo by vám príjemné keby na vás niekto takto vybehol. Prepáčte, ale cítila som to tak aj to tak cítim, A čo cítim to aj poviem." povedala som kľudne zatiaľ čo som prišla ku Samovi A chytila ho za ruku A on nám preplietol prsty. Potom začala hrať hudba A všetci začali vrieskať lebo prišli ostatní chalani Z Magconu.
,,Si V pohode? "spýtala som sa Sama ktorý si žmolil oko. ,, Hah, jasné."povedal A lakťov do mňa strčil. Stáli sme za pódiom v miestnosti kde sa robí meet and greet.
,,Môžem otázku?"spýtala som sa.
,,Jasné."povedal A usmial sa na mňa.
,,To ťa tak dojala tá moja reč tam na pódiu?"spýtala som sa ho so smiechom.
,,Nie..aj..hej..no..dobre dojala."povedal po chvíli A ja som nahodila nechápavý výraz. Prečo ho to dojalo? Už to zažil? Čo sa stalo? No čo? Som strašne zvedavý človek.
,,No, ja už som mal frajerku. Ale rozišli sme sa."povedal A ja som sa započúvala do jeho rozprávania. ,, Bolo to asi pred rokom. Volala sa Rosie. Bolo to dievča, mojich, snov. Ale akosi sa nepáčila mojim fanúšikom. Doslova ju bombardovali SMS- kami, email-mi dokonca aj transparentami na Magcone. Bolo to strašné. V noci mi plakala keď sme boli spolu na izbe, alebo mi volala že nemôže spať tak sme spolu volali kým nezaspala. Vždy keď sme odchádzali na Magcon do haly, zostala na hotelovej izbe buď sama alebo s kamarátkou. Nerád som ju tak videl. No raz mi ukázala správu, V ktorej sa písalo ,, Daj Samovi pokoj!! Alebo sa zabi!!!" Nikdy som nemal silu niečo povedať fanúšičkam, pretože vďaka nim som tam kde som. A je veľmi ťažké stáť medzi niečím čo miluješ A medzi niečím čo ťa napĺňa ale aj ničí to čo miluješ. Nechcel som aby to znášala, tak som sa s ňou rozišiel. Bohu žiaľ, nestretávame sa. Ale píšeme si. Nechcem sa s ňou stretávať, aby zasa do toho ,, nespadla". Povedal A tento raz nemal v očiach slzy len on ale aj ja. Bože. Ten svet je sviňa! Hneď som sa mu vrhla do náručia. Hlavu mi zaboril do pleca a ja tak tiež. Kriste, on tak dobre objíma. On ti tu rozpráva srdcervúci príbeh A ty tu basniš o jeho objímaní. Kriste Lissa. Počula som svoje svedomie. Po chvíli nás vyrušili ostatní chalani.
,,Ale ale. Koho to tu máme?!" povedal Matt s Nashom na chrbte.
,,Chalani. Toto je Lissa. Lissa, toto je Cameron, Carter, Matt, Taylor, Jack Johnson, Jack Gilinsky, Aaron, Nash Grier, Hayes Grier a to je tak všetko." vyvalil na mňa deväť mien A na každého ukazoval prstom. Bolo ťažké si ich zapamätať.
,,Uhm...O môj bože." skríkla som keď som si uvedomila že som zabudla na Maggie A Bridgit.
,,Čo sa deje?" spýtal sa vystrašene Sam.
,,Zabudla som na Maggie a Bridgit." povedala som A vytiahla si mobil.
,,No Čau. No...kde ste?... Jasné..čakajte tam." povedala som A zložila.
,,No? Kde sú?" spýtal sa, tuším Carter.
,,Pred halou." povedala som.
,,Ideme pre ne s tebou." povedal Cameron s usmevom. Hm...
,,Okej tak poďme." povedala som A chytila sa Sama ktorý kráčal ku dverám od haly.
,,Dúfam že nie sú šialené." povedal Jack.J.
,,Verte mi, oni sú úplne..." začala som hovorit ale nedokončila som to lebo sa otvorili dvere.
,,Ááááááááá." začali pišťať obidve.
,,normálne" dokončila som nedohovorenú vetu.
Postavila som sa na bok A pozorovala som čo robia tie dve ,, poruchy" poskakujúce okolo chalanov. Bridgit tam objíma jedného chalana za druhým, selfie si robí s každým A poskakuje ako nejaká srnka čo si dala Redbull (:D). Ale za to Maggie si nejako padla do oka s tým zlatým aziatom Carterom.
,,Chcete ísť K nám?" spýtal sa ma Sam, ktorý ma zo zadu objal.
,,Ja ti neviem." povedala som.
,,Čo nevieš? Podľa mňa by tvoje kamarátky neodmietli." povedal A dal mi pusu, na spánok. (viete čo myslím nie? :D)
,,Ani to neviem." povedala som so smiechom.
,,Tak sa spýtame ich. Krásky?" zakričal na ne A všetci sa na nás otočili.
,,Chcete ísť K nám? " spýtal sa A Bridgit skoro odpadla. Pane bože.
,,Em..jasné..V pohode..pôjdeme.." povedala Maggie.
,,Tak ideme nie?" povedal Sam a prehodil mi jeho ruku cez rameno.
Nezabudnite na ten komentár čo som Vám hore napísala ;) love you guys ❤
YOU ARE READING
Who owns my heart?
Teen FictionTakže toto je príbeh O Magcon boys ❤ Lissa Missters je dievča čo od mala cvičí gymnastiku A nikdy sa jej nevzdala aj na vzdory tomu, že jej to lekár po úraze s kolenom zakázal. No jedna súťaž sa jej stane tou,, osudnou " Koho stretne? Čo sa stane n...