Začiatok

1.1K 60 5
                                    

Ahojte. Volám sa Lissa Missters A mám sedemnásť rokov. Asi od piatich rokov cvičím gymnastiku A to aj napriek tomu že mi to lekár po úraze zakázal. Mama ma od toho stále odhovárala si slovami ako,, Nebuď hlúpa...počúvaj doktora..."a takýmito hlúpimi slovami ktorymi ma len hnala vpred aby som dokázala, že sa mýlila mama aj doktor. Rodičia sú rozvedení A otec je práve ten ktorý ma podporuje.

Som brunetka s vlasmi pod lopatky A štíhlou mierne vysokou postavou. Som celkom slušné dievča ale to iba pred rodičmi A porotou na súťažiach. Kamaráti vedia že milujem môj skateboard A skateboarding. Gymnastka by nemala ro it tieto športy lebo by si mohla ublížiť ale mne je to jedno. Skateboarding milujem tak ako gymnastiku A nemienim sa vzdať ani jedného.

Tak A teraz zaciname-->
Z pohľadu Lissy:

,,Lissa poď už meškáš. Danny nebude čakať väčne." kričí na mňa mama Z kuchyne zatiaľ čo ja stojím pred zrkadlom A obzerám sa. Mám na sebe červenú sukňu nad kolená, čierne tielko ktoré je v tej sukni zapravené, na vrchu červenú košeľu A čierne converse. No A samozrejme nesmiem zabudnúť že pod tým všetkým mám svoj tricot (to čo majú oblečené gymnastiky ;)) Vlasy som si dala do vysokého copu.

,,Veď už idem. Bože však sa svet nezrúti!!" zakričala som späť A zobrala si kabelu keďže som už bola hotová. Zišla dolu po schodoch A nasadla do auta kde už sedela mama A podupkávala nohou.

Už som hovorila kam ideme? Asi nie. Takže práve ideme do gymnastického centra za Dannym Travolltom mojim trénerom.

Došli sme tam A už ma tam čakal naštvaný Danny.

,,Ni konečne. Čo vám to tak trvalo? Meškáš päť minút. Bože dievča."hovoril A rozhadzoval pri tom rukami ako zmyslov zbavený. ,, Nevidím že by sa zrútil svet kvôli piatim minútam." povedala som ironicky keď som išla do šatne sa prezrieť.

,,Ahojte baby." pozdravila som moje kamarátky Maggie Limdermann(sorry ale nemusím ju :/) Lindy a Bridgit. ,, Ahoj" povedali naraz A objali ma. ,, Čo plánujete robiť zajtra?" spýtala som sa ich A oni začali pišťať. ,, Ježiš musíš ísť s nami. Bude to sranda." zapišťala Bridgit.,, Čo? Kam? S kým?" bola som V šoku. ,, Na Magcon boys "zapišťali naraz. ,,Uhm...A to sú?" spýtala som sa A všetky mi ako inak naraz odpovedali,, Najúžasnejší a najvtipnejší chalani pod slnkom!!" (a majú pravdu ;) :D ❤)

,,Dobré...Pojdem" povedala som A všetky zapišťali. ACH to zasa bude. ,, Slečny...nástup"zakričal Danny aby sme nastúpili na tréning.

Najprv sme sa rozcvičili A potom som išla na kladinu, na kozu, na kruhy A potom na to najlepšie pre mňa, na bradlá.
Prepáčte toto je iba úvodná časť takže som musela nejako začať ale postupne sa to rozchodí a bude to lepšie :)
Ak sa vám páči táto story tak môžete dať vote alebo komentár aby som vedela čo sa vám páči A čo nie ;)

Who owns my heart?Onde histórias criam vida. Descubra agora