Z pohľadu Liss :
Sedeli sme tam A rozprávali sa o úplných hlúpostiach. Začali sme pri škole A skončili pri posilke. Ako sme sa do čerta dostali až ku posilke? No nič.
,,Dnes by sme si mohli urobiť zdravý deň. Čo poviete?" spýtala som sa a nastalo ticho, čo asi po piatich sekundách prerušil hlasný výbuch nás všetkých.
,,My ledva zvládneme telesnú." smial sa Matt ktorý, ako inak, jedol bagetu. Óch..nenažranec náš.
,,Hovor za seba." smial sa Cam.
,,Pochybujem že ich tam dotiahneš. Hľavne Matta a Cartera." smiala sa Veru ktorú teraz objímal Shawn. Óóó. Zlaťoušci moji.
,,Však uvidíme." povedala som a všetci sme sa postavili, keďže zazvonilo na ďalšiu hodinu.
,,Vidíme sa po hodine." pošepkala som Jackovi J. a pobozkala ho.
Sadla som si do lavice vedľa a vedľa mňa si sadla Bridgit.
,,Počúvaj. Prišiel za mnou nejaký čiernovlasý chalan a povedal mi niečo v takom zmysle, aby sme si s bandou na neho dávali pozor. A že je to varovanie pre teba. Čo to má znamenať?" spýtala sa ma so strachom v hlase.
,,Och..no..ja..on..snažil sa ma.." zlomil sa mi hlas.
,,Si robíš srandu však? " spýtala sa ma s nahnevaným a tiež šokovaným pohľadom.
,,Nie. Nerobím. Som rada že sa vo mne nabrala tá odvaha a sila že som ho od seba odtlačila A utiekla." povedala som A Bridgit ma pevne objala. Som rada že mám niekoho ako je ona A Veru. Sú to oni čo ma podporujú A sú so mnou aj s chalanmi.
,,No a povedala si to niekomu z chalanov?" spýtala sa ma keď sa odo mňa odtiahla.
,,Tay a Cam ma zachránili. Stretli sme sa totiž s tým Chadom na chodbe, no A povedal mi to čo povedal tebe A to ma naštvalo. Dala som mu facku, on mi ju vrátil, prišiel Cam a Tay, pobili sa A potom si nás zavolala riaditeľka." povedala som A nadchla sa.
,,A?" chcela vedieť viac.
,,Sme po škole. Chad, ja, Cam a Tay. Super nie?" povedala som ironicky.
Do triedy vošla profesorka a všetci sme sa postavili. Mávla na pokyn aby sme si sadli A tak sme aj urobili.
Škola ubehla celkom rýchlo. Ani som sa nenazdala A už zvonilo na odchod zo školy.
Všetci sme sa stretli pred školou. Prišliel Shawn s Veru, Bridgit s Tayom, Jack s Jackom, Aaron, Nash, Hayes, Cam, Matt a Carter.
,,Kam ideme teraz?" spýtal sa Hayes.
,,No...mohli by sme ísť domov...potom doma sa dohodneme." navrhla som A všetci súhlasili.
,,Tak poďme." povedal Shawn a popotiahol Veru za ruku.
Išli sme pešo asi tak tri minútky keď tu zrazu Cameron nalavrhol.
,,Poďme preteky ku nám domov." povedal so smiechom.
,,Ale noták, Cameron. Máme tu aj zopár nešikovních." povedal Tay so smiechom.
,,Ty buď radšej ticho. To nie my sme mali dva krát zlomenú ruku ty pako." smial sa Nash a päsťou ho udrel do ramena. Samozrejme zo srandy.
,,Ja budem radšej ticho." zasmial sa Matt.
,,Tak ideme?" spýtala sa Veru ktorá podišla ku mne, no s pohľadom na všetkých.
,,Jasné." povedali sme všetci jednohlasne.
,,Pripraviť sa..." hovoril Hayes A všetci sme sa predklonil s prstami na rukách dotýkajúcich sa zeme.
,,Nezabiť sa..." povedal Nash a poriadne to zdôraznil s pohľadom na Taya.
,,Pozor!!" smial sa Shawn...
,,Štart!!" povedali sme všetci naraz A rozbehli sa domov. Všimla som si že Gilinsky, Aaron a Hayes s Nashom utekajú inou cestou ako my ostatní.
Musím uznať že Veru s Bridgit utekajú rýchlo. Už by dohanali aj Cama keby sa nestalo niečo nečakané.
Utekali popri Taylorovi, ktorý sa nešťastne potkol a spadol na zem kde si udrel hlavu o obrubník.
Všetci sme k nemu dobehli a Bridgit začala panikáriť.
,,Tay..kámo...si v pohode?" spýtala som sa ho keď som si položila jeho hlavu na kolená a so slzami v očiach lebo nereagoval.
,,Čo sa stalo? Je v poriadku?" spýtala sa Bridgit ktorá sa celá triasla. Len som zdvihla a pustila plecia na znak že neviem.
,,Čo urobíme?" stresoval Nash ktorý sedel pri ňom tiež so slzami v očiach tak isto ako ostatní.
,,Notak... Zavolajte do piče niekto sanitku..." povedala som A na konci sa mi zlomil hlas. Neviem prečo to tak prežívam. Možno preto, lebo som si na chalanov veľmi rýchlo zvykla a vytvorila si ku nim citové puto. Som človek ktorý si obľúbi aj úplne cudzieho človeka hoci aj za jeden deň.
Cameron zavolal ostatným a Bridgit sanitku.
,,Čo sa stalo?" spýtal sa Nash a Gilinsky naraz, keď dobehli ku Tayovi spolu s ostatnými.
,,Potkol sa...sanitka by tu mala byť.." nedokončila som vetu lebo som sa pozrela na Bridgit ktorá práve dotelefonovala.
,,Za päť minút sú tu." povedala A utrela si oči od sĺz tak ako aj ja tak ako aj chalani.
Všimla som si, ako vytvorili kruh okolo Taya a ako ho Cameron drží za ruku. Tak...ako bratia. Wow...Všetci to s ním prežívajú, ako by cítili spolu s ním...milé..
O chvíľu bola počuť na konci ulice siréna a chalani sa rozbehli na kraj cesty A mávali rukami ako zmyslov zbavený.
,,Ako sa to stalo?" spýtal sa sanitár ktorý spolu ešte s jedným nakladali Taylora.
,,No...my sme utekali domov..á..on sa potkol, udrel hlavu A potom už nereagoval." povedal Cam ktorý stál medzi dverami od sanitky.
,,Kedy asi?" spýtal sa druhý A ten prvý mu dával dýchacie prístroje a obmotával hlavu obräzom.
,,Asi tak pred dvadsiatimi minútami?!" povedal a prešiel si prstami cez vlasy.
,,Dobre..." povedal A dopísal si niečo do zošita kde písal všetko čo Cam povedal.
,,Kto chce ísť s ním?" pozrel na nás s náznakom úsmevu a čakal.
Všetci zdvihli ruku a on sa zasmial. Čo je mu na smiech? No niiič.
,,Nemôžete ísť všetci. Len jeden." povedal a nasadol si do sanitky.
,,Choď ty...Cam" navrhla som A pozrela sa na ostatných čo súhlasia. Všetci kývali na znak áno.
Cam nám venoval ďakovný pohľad A následne nasadol do sanitky ktorá sa hneď stratila v diaľke.
YOU ARE READING
Who owns my heart?
Teen FictionTakže toto je príbeh O Magcon boys ❤ Lissa Missters je dievča čo od mala cvičí gymnastiku A nikdy sa jej nevzdala aj na vzdory tomu, že jej to lekár po úraze s kolenom zakázal. No jedna súťaž sa jej stane tou,, osudnou " Koho stretne? Čo sa stane n...