Z pohľadu Liss :
Zatvorila som sa do Jackocej izby A hodila sa na posteľ. Rozmýšľala som nad tým, čo sa práve dole udialo. Ako mi to mohla Maggie povedať? Nebolo jej to divné že to povedala svojej najlepšej kamarátke? Ja byť na jej mieste, tak som ticho. Ale ani ja som na ňu nemala byť taká. Ale čo som mala povedať? Nie som ten typ človeka, ktorý sklopí uši A je ticho. A ešte k tomu čo povedala o mne, Jackovi a Samovi?! To bol vrchol. Sme iba kamaráti...aj keď ku nim niečo cítim. Ale prečo k obidvom?
Toto mi prebiehalo hlavou, keď sa zrazu otvorili dvere.
Stál v nich Nash. Och...
,,Môžem?" spýtal sa chraplavým hlasom.
,,Jasné." povedala som sa sadla som si keďže som ležala rozvalená na posteli.
,,Čo sa to tam dolu dialo?" prehovoril po chvíli.
,,Spýtaj sa Maggie." povedala som A prezerala som si nechty.
,,Teraz chcem vedieť tvoju verziu." povedal A povzbudivo sa na mňa usmial.
,,Proste do mňa začala rýpať, lebo som ju nečapala s..." zasekla som sa v polovici vety. Nemôžem mu to povedať. Nemôžem mu povedať že som Maggie povedala že sa mi Sam páči A že o týždeň neskôr sa s ním vyspala na party. Aj keď som s ňou skončila, nemôžem.
Stále na mňa pozeral A čakal čo mu poviem.
,,lebo som proste videla niečo čo som nemala A nechcela vidieť A tak začala do mňa rýpať. Povedala ešte pár nadávok na moju osobu A ešte niečo čo urobila v minulosti čo sa ma dotklo. Nie že by som ti to nechcela povedať, ale ide o dosť citlivú tému. Ale toto je zhruba všetko." povedala som A neisto sa na neho usmiala.
,,Ahá. Chápem." povedal A postavil sa.
,,Ja by som urobil asi to isté. Ale asi by som nevedel skončiť s najlepším kamarátom. Čiže s Cameronom či Hayesom." povedal A prišiel ku dverám.
,,Ale je to na tebe." povedal, žmurkol na mňa A odišiel.
Chvíľu som tam ešte tak sedela Ale potom ma to prestalo baviť byť stále zahrabaná vo svojich myšlienkach, tak som sa išla osprchovať, umyla som si vlasy, zuby A išla som spať. Aj tak sa mi nechcelo ísť dole medzi tých ,, ožranov."
Z pohľadu Jacka:
Sedím tu na sedačke sám A okolo mňa sa stále motajú nejaké baby s veľkými prsiami, veľkým zadkom no žiadnym mozgom. Myslel som si že Liss príde dolu, no nejako neprišla. Mal som V sebe málo alkoholu, takže som stále vedel, čo robím.
Postavil som sa A išiel do svojej izby, kde som zbadal spiacu Lissu. Musel som sa sám pre seba usmiať. To maličké odpočívajúce telíčko na mojej posteli, ktoré spokojne odfukovalo, pre mňa znamená veľmi veľa. Viem to už od nášho prvého stretnutia. Je dokonalá. Má pery, z ktorých vychádza ten najkrajší hlas A vytvorí sa ešte krajší úsmev, oči, do ktorých keď sa pozriem som stratený, A to hriešne telo, ktoré by som chcel len pre seba. No nemôžem. Nemôžem sa na nikoho nadviazať, pretože onedlho pôjdeme s Gilinskym na turné. Tým by som jej mohol ublížiť A to nechcem.
Išiel som sa osprchovať A len V trenkách som si ľahol vedľa mojej šípkovej Rúženky.
Automaticky mi ľahla na hruď A ja som ju hľadil po chrbte. Dal som jej pusu do vlasov, A onedlho som zaspal aj ja.
Ahojte :( viem je krátka ale nemohla som dlhšiu, pretože som nebola V škole, ale blicovala som! No A otec sa to dozvedel takže...bolo zle, takže asi dlhšie nepridám časť ale budem sa snažiť ;) pre vás všetko :) Dúfam že sa páčila časť :) podľa mňa to Johnson povedal veľmi pekne :D čo myslíte? :3 :D
YOU ARE READING
Who owns my heart?
Teen FictionTakže toto je príbeh O Magcon boys ❤ Lissa Missters je dievča čo od mala cvičí gymnastiku A nikdy sa jej nevzdala aj na vzdory tomu, že jej to lekár po úraze s kolenom zakázal. No jedna súťaž sa jej stane tou,, osudnou " Koho stretne? Čo sa stane n...