Z pohľadu Liss:
Ráno som sa zobudila na nepríjemný zvuk budíka. Je 7:00. Super. Prešla som ku skrini Z ktorej som si vybrala čierne legíny a červeno čierny svetrík a všetko som doladila doplnkami. Vlasy som si dala do vyvýšeného copu a namaľovala sa. Keď som sa pozrela na hodiny bolo 7:30. Akurát aby som vyrazila. Zobrala som si kabelku zišla po schodoch dolu, zobrala si do ruky jablko A pešo išla do školy.
Pred školou som počkala na Maggie. Večne mešká. ,, Ahój."pozdravila ma A potom ma objala,, Čo toľko meškáš?"spýtala som sa jej so smiechom. ,, Ale nič. Zaspala som."povedala A obidve sme sa zasmiali. Škola ubehla celkom rýchlo. Nemali sme ťažké hodiny tak sa nám to zdalo rýchle.
**po škole**,,Oh my gosh."zakričala som A hodila som na zem čiernu košeľu. Stojím pred skriňou asi pol hodinu A neviem čo si oblečiem na Magcon. ,, Bože prečo ja? Prečo si neviem rýchlo vybrať veci A obliecť sa?" pýtala som sa samej seba. Zrazu mi zazvonil mobil. ,, Áno Maggie?"povedala som podráždene ,, Sme pred tvojim domom."povedala A ja som jej zrušila A pribehla ku dverám aby som im otvorila. Znova som vybehla do izby A oni ma nasledovali.
,,tak?kde je problém?" povedala Maggie keď prišla aj s Bridgit do mojej izby.
,,Nemám čo na seba."povedala som A krúžila som okolo veci na zemi.
,,Mám to!"zakričala zrazu Bridgit. Prišla ku kope oblečenia A vytiahla- tmavomodré rifle, šedobiele tielko a sako ktoré bolo zavesené v skrini.(obrázok v médiách) Plus ešte mi doniesla aj topánky na nízkych opätkoch. To dievča je úžasné.
,,Ďakujem. Milujem ťa."povedala som jej A objala ju. Hneď som si všetky veci nahádzala do skrine A išla sa pripraviť. Vlasy som si rozpustila A potom som si len dorobila linku A mohli sme ísť.
**Už na Magcon**Stojím tu pred dverami medzi vrieskajúcimi babami A nechýbali medzi nimi ani Maggie A Bridgit. Zdá sa mi to alebo si tu jediná normálna?! Ozvalo sa znova moje svedomie. Už zasa.
Zrazu sa otvorili dvere A všetci sa tlačili do predu, takže ma všetci zvalili na zem A ešte aj postúpali. ,, Naozaj super."povedala som A postavila som sa. Maggie A Bridgit boli niekde V predu takže sa budem musieť znova tlačiť. Na ruke som mala,, Pekný" krvavý škrabanec A noha ma bolela tak že som krívala. Zrazu začala hrať hudba A mňa niekto zdvihol na ruky. Ten niekto bol Sam. ,, Čo robíš?"spýtala som sa so smiechom A snažila sa zliesť, ale ako ma on na silu držal A nechcel ma pustiť som len spôsobila že som mu nohy obmotala okolo pásu lebo som pochopila že ma nepustí A on ma tak niesol. A viete kam? NA PÓDIUM!!!!
,,Tak ja idem čau."povedala som keď už sme boli V zákulisí A chcela som odísť ale on ma chytil za ruku. ,, Prosím. Chcem im ťa predstaviť." povedal mi blízko pri uchu. Prikývla som na súhlas A on nám preplietol prsty.
,,Dúfam že nezačnete šelieť, keď vám predstavím jedno dokonalé dievča ktoré som spoznal iba včera."povedal Sam spoza zákulisia do mikrofónu A baby začali pišťať.
,,Ja...neviem prečo..si ma zavolal sem? Na pódium?"spýtala som sa ho. ,, Lebo im ťa chcem predstaviť A podľa mňa sa im budeš páčiť."povedal A dal mi pusu na líce. Tak teraz som sa už na tisíc percent červenala. Tak A je to tu. Vystúpili sme na pódium A bolo ticho ani hudba už nehrala (aby som vás uviedla čo sa dialo v tej hale. Sam tam prišiel skôr ako ostatní aby fanúšikom predstavil Liss A chalani čakajú za dverami.)
,,Toto je Lissa ale ja ju volám Liss."povedal keď sme prišli na pódium A pritiahol si ma bližšie K sebe. Niekto V zadu začal kričať ,, Fúúúj" a na druhej strane zasa ,, Whóó" a ja som zostala v šoku. V predu bola Maggie A Bridgit. Tie sa na mňa usmievali. Aspoň že tak.
Otočila som sa na odchod keď tu zakričala nejaká faninka. ,, Čo odchádzaš? Sa Bojíš že ťa nebudeme mať radi ako Samovú frajerku?" Alebo,, Nech si odíde iba ho využíva." povedali A ani nerozmýšľali čo hovoria. Ja A Sam sme sa spoznali iba včera tak s ním nemôžem asi nič mať nie?
Neviem kde sa to vo mne zobralo, ale zobrala som Samovi Z ruky mikrofón A začala som hovoriť. ,, Počúvajte ma. Mne je úplne jedno či ma máte alebo nemáte radi pretože vás nepoznám A neriešim A nikdy nebudem riešiť. Keby ste sa počúvali!! Sam povedal, že sme sa spoznali iba VČERA. Takže asi ťažko môžem s ním niečo mať nie? A na miesto toho aby ste sa snažili spoznať človeka ho odsúdite hneď Z fleku? Trošku úbohé nie? Takže keď bude mať niekedy niekto Z chalanov frajerku, najprv si ju POZORNE preštudujte A zistite o nej tie správne veci A nie si hneď o nej povedať že je taká A taká len kvôli tomu že ona je s ním A ty nie!! Amen." dokončila som svoj neuveriteľne dlhý monológ A otočila sa na Sama ktorý mal slzy v očiach.
Prepáčte že som to pridala až dnes ale nemala som čas A úplne som na to zabudla A ešte k tomu je táto časť O ničom takže ako naozaj sorry :) :D a ďakujem za komentáre A votes :)
YOU ARE READING
Who owns my heart?
Teen FictionTakže toto je príbeh O Magcon boys ❤ Lissa Missters je dievča čo od mala cvičí gymnastiku A nikdy sa jej nevzdala aj na vzdory tomu, že jej to lekár po úraze s kolenom zakázal. No jedna súťaž sa jej stane tou,, osudnou " Koho stretne? Čo sa stane n...