Z pohľadu Liss:
Vtrhla som do Cameronovej izby A zabuchla za sebou dvere. Zvalila som sa na posteľ vedľa rozvaleného Camerona.
,,Cameron?" povedala som s povzdychom.
,,Hm?" spýtal sa keď sa na mňa otočil.
,,Môžeme sa porozprávať?" spýtala som sa s neistým usmevom.
,,Jasné." podoprel si hlavu a čakal čo poviem. Je zaujímavé že všetci sme sa zúčastnili tej,, alcohol game " no Cam vyzerá byť triezvy. Viem že nie je. Je v náladičke ale nie je až tak opitý. No nič..
,,Som zmätená. S Jackom sme...no..." nevedela som ako to povedať. (Som zmätená ;) :D)
,,Viem čo chceš povedať. Pokračuj." povedal so smiechom A ukázal aby som rozprávala ďalej.
,,No...a potom nám do izby vtrhla Fred a povedala niečo ako,, tak už ma Jack nebude potrebovať". No a Jack mi potom povedal že spolu spávajú ale že už nie. Takže neviem čo mám robiť. Poraď mi prosím." povedala som A hlavu som si položila do dlaní.
,,No..som zaskočený že ti to Fred povedala. No ale tak...keď dlho...no...netrtkal..." smial sa Cam.
,,tak to proste tak nejako na neho prišlo A bral prvú čo mu prišla pod ruku. Ale určite s ňou nebude a ani nechce byť. Moc ju nemusí. Keď sa pozrieš ako sa na ňu pozerá, zistíš že ju nemá rád. Je to štetka. Už sa vyspala asi s polovicou mojich kamarátov. Ale Jack je iný. Možno sa teraz zdá, že je kurevník, no bol, ale keď sa zaľúbi, tak poriadne a nadlho. Ver mi." dokončil a objal ma.
Ja vám teraz neviem. Neviem čo mám robiť. Mám mu odpustiť? A vlastne...chodíme spolu alebo nie? Som zmätená. No hanbím sa ísť za ním A spýtať sa ho to.
,,Čo mám teraz robiť?" spýtala som sa ho s hlavou pod vankúšom.
,,Choď za ním." povedal a postavil sa. Zobral si uterák, vyzliekol si tričko a odišiel do kúpeľne. Bez slova.
Dlho som premýšľala. Jedna časť ma veľmi presviedčala aby som za ním išla, že sa to urovná, no moja hrdosť ma presviedčala, aby som tú myšlienku že za ním pôjdem zahnala do kúta.
Neviem ako A ocitla som sa pred dverami od Jackovej izby. Potichu som otvorila dvere A vošla do izby. Jack stál na balkóne a pozeral sa na záhradu A v diaľke sa dá vidieť mesto a park. Prišla som k nemu. Ruky som mu obmotala okolo pásu A hlavu som zaborila do jeho ramena. Stál tam a ani sa nepohol. Len mlčal A pozeral, asi do diaľky.
,,Prepáč." zašepkala som mu do ramena ni stále som ho objímala.
,,Za čo sa ospravedlňuješ?" otočil sa ku mne, oprel sa o zábradlie a chytil moju tvár do rúk.
,,Že som tak vybuchla. Nechcela som." zakryla som si tvár lebo som sa určite červenala. Nikdy som sa nikomu neospravedlnila no jemu áno? Hm...
,,To ja by som sa mal ospravedlniť. Ja som ti mal povedať že som s Fred spával. Nemala ti to povedať. Ja som hľadal stále chvíľu kedy ti to povedať, A niečo sa ťa opýtať." povedal a rukami mi prešiel od ramena po dlane A preplietol si so mnou prsty.
,,No tak sa to už spýtaj." povedala som A usmiala som sa.
,,Chceš so mnou chodiť?" spýtal sa a oprel si čelo o to moje. Bože. Ja neviem.
,,Áno..áno..áno." hovorila som stále dokola A skočila na neho. Držal ma A ja som sa cítila v bezpečí a to, že som iba s ním A svet okolo nás neexistuje. Pobozkali sme sa a Jack so mnou zatočil.
**V obývačke**
Všetci sme ležali v obývačke natlačení ako sardinky. Matt a Carter vyžierali popcorn ktorý som ani nie pred minútou položila na stôl. Tí sú ale nenažraní. Cam, Aaron, Nash, Hayes a Aaron niečo pozerali na telefóne a Gilinsky robil niečo na notebooku. A čo sa týka Sama a Maggie, tí sa olizujú na každom rohu A už mi to lezie aj na nervy. Nie to, že sú spolu, ale že sa stále olizujú. Olizovať by sa mala zmrzlina. Bože.
,,Pustíte tam niečo?" spýtal sa Matt keď dojedal popcorn. Kriste, to už zjedli?
,,Horor, anime či komédia?" spýtala sa Verča ktorá sa ochotne postavila, keď už sa nikto ani len nepohol po mojom návrhu.
,,Komédiu." volal Cam s Nashom keď odložili mobil.
,,Nie! Horor." kričali zasa z druhej strany Gilinsky, Taylor a Aaron.
,,Nie! Anime." smial sa Matt a Carter. Ako deti.
,,Dohodnete sa už? Nechce sa mi tu stráviť moju mladosť." smiala sa Verča.
,,Daj tam ten horor." povedal Johnson so smiechom.
,,Dobre." Verča tam dala DVD a konečne si sadla vedľa Shawna. Zlatí.
Pustila,, Dom voskových figurín ". Vôbec som nevenovala pozornosť filmu. Stále som sa pozerala na prepletené prsty mňa A Jacka. Ten chalan je úžasný.
YOU ARE READING
Who owns my heart?
Teen FictionTakže toto je príbeh O Magcon boys ❤ Lissa Missters je dievča čo od mala cvičí gymnastiku A nikdy sa jej nevzdala aj na vzdory tomu, že jej to lekár po úraze s kolenom zakázal. No jedna súťaž sa jej stane tou,, osudnou " Koho stretne? Čo sa stane n...