Z pohľadu Liss:
Ráno som sa zobudila na to, ako mi dáva niekto pusu na líce. Otvorila som oči a zbadala Johnsona s vlasmi všade do strán.
,,Dobré ráno princezná." povedal a zohol sa ku mne pre bozk keďže sa už postavil na odchod.
,,Aj tebe." obmotala som mu ruky okolo krku a pritiahla si ho ku sebe. Ležal na mne a objímali sme sa. Vdychovala som jeho vôňu a prstami som skúmala jeho dokonalé blond vlasy. Ležali sme tam a objímali jeden druhého. Nevedela som sa od neho odlepiť.Je pre mňa ako droga. Keď si ju raz dáte, len tak ľahko sa od nej nedá odvyknúť.
,,Mali by sme už pomaly vstávať. Je 7:09." povedala som keď som sa pozrela na mobil. Jack zaspával ako malé miminko. Pomaly ale isto.
,,Uhmmm..." pohmkal si, pevnejšie ma objal a uložil si hlavu na mojej hrudi.
,,Láska. Ja viem že sa so mnou zaspával najlepšie, ale teraz nemôžeme ísť spať. Ide sa do školy a potom za Tayom." povedala som a začala som ho budiť. Prevalila som ho vedľa seba a sadla si na neho obkročmo.
,,Vstávaj." pošepkala som mu a tvár som mu chytila do svojích dlaní. Vyzerá ako malý škriatok. ( :D ♥)
,,Veď už vstávam." povedal ospalo.
,,Nevidno, že by si sa budil." povedala som keď som sa postavila ku skrini. Hmm...čo si dnes len oblečiem? Mám to. Biele tielko, červenú kockovanú košeľu a riflové kraťase. Všetko som daladila doplnkamy a vlasy som si nechala rozpustené. No pre istotu som si na ruku navliekla gumičku na vlasy. Išla som do kúpeľne aby som sa umyla a namaľovala. Už tam bol Jack a umýval si zuby. Pridala som sa k nemu. Chytil moju kefku a moju ruku položil na tú jeho. Začal ňou hýbať do vnútra a von, čo opakoval rýchlajšie. (Uhmm :DD) Musela som sa smiať, aj keď som mala ústa plné peny. Vyceril na mňa zuby a ja na neho tiež. Začala som mu prebehávať kefkou zuby tak ako on mne. Jednou rukou mi umýval zuby a tou druhou ma držal za pás. Bolo to také, zlaté. Ústa sme si vypláchli a potom sme si umyli tvár. Podal mi uterák a aj on si jeden zobral. Vystrela som sa a on mi tvár začal sušiť rúžovým uterákom. Dával si záležať. Moju tvár mal v dlaniach aj s uterákom. Opreli sme si čelá a tak sme tam boli asi tak pať minút.
,,No poď. Už je určite aj po raňajkách." povedala som a v rýchlosti mu usušila tvár.
Ešte som sa namaľovala a potom som zišla dolu. Už tam sedeli všetci. To je čo povedať, keď tam už sedel aj Aaron. Aj Jack J. tam už sedel, tak som si išla sadnúť ku nemu.
,,Dobré ránko." pozdravili ma všetci naraz s úsmevom. Venovala som im úsmev a zozadu som objala Jacka J.
,,No poďme. Tento deň nejako prežijeme." povedal Nash a hnal nás do školy.
***V škole***
Keď sme prišli do školy, všetci sme sa zoskupili vo vestibule a tam sme si ešt na desať minút sadli.
,,Takže. Po škole ideme na obe, z obedu domov a tam všetci pôjdeme do nemocnice za Taylorom. Kapišto?" povedal v rýchlosti Shawn.
,,Kapišto." všetci sme naraz povedali a začali sa smiať.
Bohužial, našu dobrú náladu zničil zvuk, zvaný zvonček. Zvoní na hodinu. Peklo začína. Satanová hodina. Teraz máme hodinu s učiteľom s ktorým sa nenávidíme. Matematika. (nenavidím matematiku :D) V triede sú teraz myslím všetci z Magconu okrem Camerona a Taya ktorý sú teraz v nemocnici.
,,Chcete natočiť nový Vine?" spýtala som sa keď prišiel do triedy Daniel. Tak sa volá krstným menom náš učiteľ. Má okolo tridsiatky no ja mu hovorím menom ako on mne. Všetkým babám hovorí ,,slečna" , iba mne ,,Missters." alebo ,,Lissa." Od prvého dňa sme vedeli, že si nebudeme rozumieť.
YOU ARE READING
Who owns my heart?
Teen FictionTakže toto je príbeh O Magcon boys ❤ Lissa Missters je dievča čo od mala cvičí gymnastiku A nikdy sa jej nevzdala aj na vzdory tomu, že jej to lekár po úraze s kolenom zakázal. No jedna súťaž sa jej stane tou,, osudnou " Koho stretne? Čo sa stane n...