Dobrú noc.

613 48 3
                                    

Z pohľadu Liss :

Chalani sa bavili s Bridgit A Maggie a ja so Samom sme išli po predu. Išli sme len na parkovisko, kde ževraj mali auto. A neklamali. Naozaj tam mali veľké auto asi tak pre jedenásť ľudí aj so šoférom.

,,A kto bude šoférovať?" spýtala som sa keď sa o mňa Sam unavene oprel.

,,Aaron? Bol by si taký milý, A mohol by si prosím šoférovať ty?" spýtal sa ho Tay.

,,A prečo prosíte jeho A nie mňa?" spýtal sa urazene Cameron.

,,Lebo sa ti nechce A ani my nechceme zažiť tvoje ,, Šoférovacie schopnosti"."ocapil sa na neho Tay.

,,Náhodou moje schopnosti sú dobré."povedal Cam a založil si ruky na prsiach.

,,Ja by som mohla šoférovať." ozvala sa zrazu Bridgit.

,,Moja, ty radšej nie." povedala som A prešla ku nej A chytila ju okolo pliec.

,,To akože prečo?" spýtala sa ma nechápavo.

,,Spomeň si čo si povedala. Možno už máš vodičák, ale spomeň si čo si povedala."povedala som jej so smiechom.

,,Nepamätám si čo také som povedala že mi nechceš dovoliť sadnúť za volant."pripadalo mi to komické. Všetci na nás pozerali a čakali čo poviem že Bridgit povedala.

,,To ste si robili s Maggie zo srandy plány ako ich mať len pre seba A tu si povedala Keď budem mať vodičák pôjdem na Magcon, nejako ich nalákam do auta a už ich nikdy nikto neuvidí." napodobnila som Bridgit ktorá toto povedala pred rokom A práve sa červená vedľa mňa. Začali sme sa smiať. Všetci. Musím povedať že Mattov smiech je dosť nákazlivý na to aby rozosmial aj Bridgit.

,,Dobre takže šoférovať môžeš ty. Cameron." povedal Tay.
**Už V Magcon dome**

Už asi hodinu sedím Samovi na kolenách, pretože sedačky sú všetky obsadené. Majú tri sedačky A sedíme asi takto. Na jednej sedí- Cameron, Carter, Matt

na druhej- Aaron, Taylor, Jack G.

na tretej- Bridgit, Maggie, Sam a ja na jeho kolenách A Nash a Hayes Na zemi.

rozprávame sa o samých hlúpostiach. Dlho som sa takto nenasmiala. Nemohla som si nevšimnúť že Maggie A Carter si padli do oka tak isto ako Bridgit s Taylorom.

,,Ideme si niečo pozrieť?" zahlasil Sam.

,,Jasné."začali sme všetci jásať. Oprela som sa o Sama A ten ma pevne objal. Skrčila som sa do jeho náručia aby som ako-tak ležala.( dúfam Z viete ako to myslím :D) Taylor medzi tým zapol horor.

,,Čo si zapol?" spýtala sa ho Bridgit.

,,Dom voskových figurín." povedal A zhasol svetlo. Na čo som sa viacej pritúlila k Samovi.

Ani neviem kedy A so Samom sme mali prepletené prsty. Pri každej scéne, keď som sa bála som Samovi stisla ruku A on mi dal za každým pusu do vlasov.

Ani som sa nenazdala A zaspala som na Samovi. Zobudila som sa keď ma niekto zobral na ruky ako princeznú A niesol hore po schodoch. Potom som sa už ocitla v izbe na veľkej posteli. Druhá polovica postele sa ohla, takže si Sam ľahol vedľa mňa. Pritúlila som sa k nemu lebo som si znova spomenula na horor Anabell.

,,Dobrú noc...Liss." povedal A pobozkal ma do vlasov.

Tadá :D dúfam že sa páči ;) ďakujem veľmi pekne za votes A reads :O ❤
Love you guys ❤

Who owns my heart?Where stories live. Discover now