Z pohľadu Liss :
Sam sa postavil A išiel ku dverám. Chytil kľučku , otočil sa A povedal.
,,Viem že vás to asi naštve, ale aj ja som si chcel niekoho pozvať." povedal.
,,V pohode však..."nedokončila som svoju vetu, pretože sa vo dverách zjavila Maggie.
,,No do pičé." dokončila som nakoniec svoju vetu A silno som položila pohár na stôl. (if you know what I mean :D)
,,Chcel som ju pozvať." pokročil ramenami Sam a chytil Maggie za ruku. Prosím povedzte mi, že si len robí srandu. Ako mi to mohol urobiť? Úplne naschvál mi to robí.
,,Chýbala som ti?!" spýtala sa Maggie s falošným usmevom.
,,Ako zápal pľúc." povedala som A otočila sa jej chrbtom. Počula som ako sa Matt zasmial.
,,Niečo ti poviem. Ani ty si mi nechýbala." povedala Maggie A zasmiala sa. No zasmiala sa sama. Trapas.
,,No poďte. Už by sme mohli ísť." povedal Cameron a všetkých hnal do áut.
,, Dúfam že nebudú problémy." pošepkala som Jackovi G. A Johnsonovi pretože som s nimi sedela úplne vzadu. Pred nami sedel Matt, Bridgit, Taylor pred nimi Shawn, Veru a Aaron. No a Cam šoféroval a vedľa neho sedel Nash. Bože ochraňuj nás.
No chudák Hayes musel ísť V jednom aute s Maggie, Samom a Fred.
Keďže som sedela v strede medzi Gilinskym a Johnsonom, hlavu som si položila na Johnsonové kolená A nohy na Gilinského. Neprotestoval ani jeden.
Keďže cesta na chatu trvala asi dve hodiny, bez prestávok, celkom dobre som sa vyspala. Zobudila som sa až na vetu,, Kráska, vstávaj." ktorú hovoril ten najlepší chalan na svete. Johnson.
V aute som bola už iba ja A Jack J.
,,Hm..takže." povedala som A ponaťahovala sa.
,,Takže." povedal a povzdychol si. Mal smutný pohľad. Prečo? Čo sa stalo? Spravila som niečo?
,,Deje sa niečo?" spýtala som sa s obavami a sadla som si.
,,Nie. Všetko v pohode." povedal A upravil si,, Obey" čiapku. Ach...
,,Naozaj?" spýtala som sa ešte pre istotu.
,,Naozaj." usmial sa, dal mi pusu na líce A odišiel do kufra pre tašky.
Vystúpila som A naskytol sa mi krásny pohľad na,, našu" chatu. (obrázok v médiách :)) Skoro mi spadla sánka. To ako fakt? Krásne prostredie, krásny dom úžasní ľudia. ( až na výnimky)
Keď som vošla dnu, bola som ohromená. Kožená sedačka, parkety, veľké okná a krásny luster. Jednoducho nádhera.
Prechádzala som okolo kuchyne. Znova vravím. Nemám slov. Dlhá linka, kuchynský ostrovček a dlhý sklenený stôl.
,,Poď. Ukážem ti izbu." povedal Jack.J a chytil ma okolo ramien. Usmiali sme sa na seba A vyrazili na obhliadku,, mojej" izby.
,,No ty kokos." zvolala som keď som vstúpila do musím povedať, dosť veľkej izby. Steny boli namaľované do červenej farby, v strede bola veľká posteľ a vedľa postele boli dvere od balkónu. Musela som sa ísť pozrieť. Neverím. Toto je asi ten najkrajší výhľad na svete. Samozrejme až po výhľade na Jacka. Čo si to povedala? Podpychovalo ma moje svedomie.
Pohľad z balkónu vyzeral asi takto- slnečné lúče sa predierali pomedzi farebné listy, potok neďaleko chaty bol ligotavý a tráva zelená že by som do nej najradšej skočila.
,,Páči?" spýtal sa Jack presne za mnou. Cítila som to teplo čo z neho išlo. Ruky mi obmotal okolo krku a hlavu položil na moje rameno. Bol to tak nádherný pocit ktorý by som chcela cítit stále.
,,Hej! Choďte sa vybaliť a o pätnásť minút v kuchyni." zakričal Nash s Hayesom ktorý išli z lesa aj s drevom. Wtf?
,, Veď Okej." povedala som keď sme sa ani po chvíli nemohli A oni po nás hádzali paličky.
,,Oni nie sú normálni." smiala som sa keď sa Jack snažil urobiť kotrmelec cez moju posteľ no akosi mu to nevyšlo. Spadol na zem A ja som sa začala smiať ešte viac keď sa začal smiať aj on. Viete?! On ma tak ako Matt, veľmi nákazlivý smiech. No skoro som sa pocikala.
,,Ty sa už choď vybaliť." povedala som mu keď som sa na neho otočila keď som si vybavoval veci A vkladala ich do skrine.
,,Ja chcem byť s tebou." povedal a podišiel ku mne. Objal ma A ja som mu objatie opätovala. Je to ten najkrajší pocit na svete, keď môžete objímať niekoho a byť s niekým, koho ľúbite.
YOU ARE READING
Who owns my heart?
Teen FictionTakže toto je príbeh O Magcon boys ❤ Lissa Missters je dievča čo od mala cvičí gymnastiku A nikdy sa jej nevzdala aj na vzdory tomu, že jej to lekár po úraze s kolenom zakázal. No jedna súťaž sa jej stane tou,, osudnou " Koho stretne? Čo sa stane n...