Kto to je?

535 42 1
                                    

Z pohľadu Johnsona:

Všetci sme sa vydali pobaliť na chatu. Lissin nápad je super. Všetci potrebujeme odtiaľto vypadnúť. 

Zbalil som si teda len veci ktoré potrebujem. Takže to sú tričká, tepláky, bundu keďže je v noci chladno A spodky (:D).

Počul som ako sa Matt s niekým víta. O chvíľku som už počul ako všetci dupocú dole. Nedalo mi to A išiel som aj ja.

Neverím. Stála tam Fred a Veru. Len aby sme si to ujasnili. Veru je moja veľmi dobrá kamarátka a Fred moja bývalá. Ju moc nemusím, ale čo už, prežijem.

,,Veru." povedal som a objal som ju tak že som s ňou točil. Ako som ňou točil, uvidel som, smutný? žiarlivý? vyplašený? pohľad Liss. Čo sa tak pozerá? Hm...

,,Ahoj láska." povedala Veronica a vlepila mi bozk na líce. Videl som ako sa Liss prudko nadvihol hrudník. Počkať! Čo?

,,No ahoj." povedala Fred keď som prešiel ku nej aby som ju aspoň pozdravil.

,,Čau?" povedal som jej keď sa mi hodila okolo krku.

,,Čo ten tón? " spýtala sa s posmechom.

,,Normálny? " povedal som jej ľahostajne a zvalil som sa vedľa Taylora a Bridgit, ktorý sa o niečom vášnivo rozprávali.

Pozoroval som všetkých čo robia. No...

Nash bol unesený z toho že je tu Fred-( páči sa mu)

Matt, Carter, Cameron a Aaron sa vášnivo o niečom rozprávajú.

Ja som rozvalený na sedačke A Gilinsky sa išiel asi hore dobaliť. Sam niekomu písal A Shawn sa rozprával s Ver.

Ale kde je Liss?

Z pohľadu Liss:

Všetci sa tam rozprávali a boli takí zaneprázdnení, tak som radšej odišla do kuchyne.

Keď som videla Jacka ako sa objíma s Veronicou, vzbudila sa vo mne žiarlivosť? Možno. Nie,, možno" určite! Lissa znovu si ss zamilovala. Do Jacka. NIE. Nemohla som sa znova zamilovať. Ešte som nebola zamilovaná. Sam sa mi páčil a priťahoval, ale nebola som zaľúbená. Lenže pri Jackovi je to iné. Si taká uvoľnená, usmievavá A cítiš sa s ním lepšie. Cítiš pri ňom lásku ktorú ti dáva. Cítiš to? Srdce ti bije ako o život len keď sa zjaví vedľa teba a....

,,Čo tu robíš?" spýtal sa ma Jack.J s rukami na mojom páse. Srdce sa mi rýchlo rozbúchalo. Ja som to vedela. Znovu sa ozvalo moje svedomie. Ach...

,,Nič." povedala som a odstúpila od neho.

,,Uhm. No za chvíľku sa vyráža." usmial sa.

,,Super." povedala som so založenými rukami na hrudi.

,,Deje sa niečo?" spýtal sa zvedavo.

,,Nie. Malo by?"spýtala som sa.

,,Neviem. Ver a Fred sú v pohode nie? " spýtal sa.

,,Hm...no...jasné." povedala som A znovu som si spomenula ako sa objíma s Ver a Fred. Pychlo ma pri srdci.

Zazvonil zvonček. Kto to je?

Ahojte. Nech sa páči ďalšia časť. Dúfam že sa vám bude páčiť. :* ❤ ❤
Love u guys

Who owns my heart?Where stories live. Discover now