Z pohľadu Lissy:
,,Čo za to keď ťa tam nehodím?" spýtal sa s diabolským úsmevom.
,,Neviem. Čo chceš?" spýtala som sa ho a pevnejšie sa ho držala.
,,Urobíš Johnsonovi a Reynoldsovi smack cam."povedal a zasmial sa.
,,Uhm...okej.."povedala som a on ma postavil veďla bazéna.
,,Ale najsôr urobím toto." povedala som a hodila ho do bazéna.
,,Toto ti nedarujem." počula som ako sa smial keď som utekala do kuchyne pre šľahačku. Na jednu a na druhú ruku som si nastriekala ,,trochu" šľahačky a potom som sa blížila ku Jackovi a Carterovi ktorý sedeli spolu na sedačke a niečo robili na mobiloch.
,,Smack cam." povedala som a Jack a Carter mali na lícach môj výtvor. No nie len on. Aj ja. Otočila som sa a zbadala som Camerona ktorý sa na mňa škeril ako dieťa ktoré dostalo novú hračku.
,,Fajn." povedala som so smiechom a odišla som znovu do kuchyne kde som si z chladničky zobrala šunku a schovala sa za kuchynský ostrovček.
,,Nepribližujte sa." smiala som sa a všetci spolu so mnou. Cítim že bude ,,prestrelka".
,,A čo ak sa priblížime?" smial sa Carter.
Zrazu som vybehla spoza ostrovčeka smerom na záhradu a pri tom som hádzala šunku do všetkého čo sa hýbalo a oni do mňa hádzali rajčiny a hrozno ktoré bolo položené v obývačke na stole. No nemohla som sa nesmiať keď som Nashovi trafila presne do tváre. Všetci sme sa začali smiať ja som sa potkla o topánku. Ležala som na zemi a strašne som sa smiala. Všetci ku mne pribehli a Hayes samozrejme s mobilom v ruke.
,,Si v pohode?" spýtal sa ma Jack J. a pomohol mi postaviť sa.
,,Jasné." povedala som so smiechom a slabo ho udrela pesťou do ramena.
,,Čo budeme robiť?" spýtal sa Nash keď sme si posadali do obývačky. Tento krát som nesedela Samovi na kolenách, ale Johnsnovi. Za posledné dni sme sa dosť zbížili. Ako, beriem ho skoro ako najlepšieho kamaráta. Viem mu povedať čo ma trápi tak isto ako to viem povedať Samovi, Bridgit a Maggie. S Maggie sme sa ako-tak udobrili. Už sa do nej nebudem starať, predsa len má 16, a nie je to moja vec s kým sa vyspí.
,,Čo keby sme urobili párty?" spýtala sa Maggie.
,,Dobrý nápad." povedali sme všetci naraz.
,,Zaobstarám chlast a občerstvenie." povedal Cameron ktorý vyťahoval mobil a niekam išiel volať.
,,My zaobstaráme hudbu. Však Jack?" povedal Gilinsky a zasmiali sa.
,,No a ja všetko ostatné."povedal Sam a tiež niekam odišiel telefonovať.
,,Bolí ma hlava." povedala som a oprela si hlavu o Jacka J.
,,Nečudujem sa ti keď si hentak spadla."povedal Cameron so smiechom a ja som po ňom hodila podušku.
**Párty začína"
Je 21:53 a už máme dom plný ľudí. Chodím tu po dome a nemôžem nájsť Sama. Nikto ho však nevidel. Keďže som už mala čo to v sebe, a chcela som Samovi povedať, že k nemu cítim niečo viac, ako je len priateľstvo, rozhodla som sa ho ísť hľadať.
Nejako som sa ,,doplazila" pred Mattovú izbu a otvorila dvere.
,,Hups?! Sorry. Pokračujte."povedala som keď sa mi naskytol pohľad na dvojcu rozdávajúcu si to na Mattovej posteli. Strašne som sa začala smiať ale hľadala som ďalej. Bola som sa pozrieť ešte do Cameronovej, Taylorovej, Aaronovej a Carterovej izby, no nikde neboli. Už som schádzala schody no naplo ma. Nechcela som hodiť šablu na chodoch tak som sa rozbehla rovno do kúpeľne, otvorím dvere a čo nevidím. Maggie sedela na práčke a bozkávala sa so Samom. Nie že iba bozkávali, oni si to rozdávali. V tú chvíľu som zabudla aj na to že pred chvíľou som sa chcela vyvraciať.No teraz mi nebolo zle z alkoholu, ale z nich.
YOU ARE READING
Who owns my heart?
Teen FictionTakže toto je príbeh O Magcon boys ❤ Lissa Missters je dievča čo od mala cvičí gymnastiku A nikdy sa jej nevzdala aj na vzdory tomu, že jej to lekár po úraze s kolenom zakázal. No jedna súťaž sa jej stane tou,, osudnou " Koho stretne? Čo sa stane n...