Hava yarım saat önce kararmıştı. Yıldızlar gittikçe daha da belirgin olmaya başlarken okuldan çıkan son üç kişi olarak okulun hizmetlisine iyi akşamlar diledik.
Hemen önümüzdeki merdivenleri yavaş yavaş inerken sordum.
"Hey, siz ikiniz voleybol kulübünü seçmiştiniz değil mi? Gidip ordakilerle beni de tanıştırsanıza."
"Olabilir." dedi cevaben Shi-chan.
"Bence onlar da dönmek üzerelerdir. Hiç gitmesek daha iyi." dedi uzun boylu oğlan saatine bakarak.
"Hadi ama Tsukki! Hep böyle yapıyorsun." dedim kolunu çekiştirerek.
Derin bir nefes verdi ve çoktan yola koyulmuş olan bizim peşimizden geldi.
°
°
°
"Tamam artık, kolumu çekme. Geldim işte.""Ah, pardon! Hala çektiğimi fark etmemişim." dedim elimi hızlıca çekerken.
"Ordakiler de kim?" diye sordu Shi-chan merakla.
"Belki klüp üyeleridir. Hadi gidip bakalım!"
"Sen niye bu kadar heyecanlısın ki?" diye söylene söylene peşimizden geldi Tsukki.
Onların yanına vardığımızda bizi fark etmediler, çalışmalarına dalmışlardı. Tsukki önümüze geçti ve kızıl saçlı oğlanın yakalamak için hazırlandığı topu tek eliyle tuttu.
"Hey topumuzu ver!" diyerek topu almaya çalıştı. Fakat Tsukki topu alamasın diye kaldırıyordu.
"Siz ilk günden sorun çıkaran birinci sınıflar mısınız?" diye sordu Tsukki her zamanki ukala tavrıyla. Ama bu soruya dair bir cevap gelmedi.
"İlkokulların eve dönme zamanı gelmedi mi?" diye yeni bir soru sordu.
"Haha! Tam da senden beklendiği gibi! Yine havalı görünmeye mi çalışıyorsun Tsukki?" diyerek Tsukki nin arkasından çıktım ve parmaklarımla boyumun anca yettiği karnına bastırdım. Bu sırada Tsukki beni hiç iplemeyip aynı ukala suratla yeni karşılaştığımız çocuklara bakıyordu.
Tahmin ettiğim gibi çocuklar beni görünce şaşırmışlardı. Muhtemelen Tsukki nin arkasında olduğum için görmemişlerdi. Tabii bu iki sırığın yanında benim boyuma bakınca da şaşırmış olabilirlerdi.
"Klübe katılan diğer 1. sınıflar mısınız?" diye sordu koyu saçlı olan.
Tsukki veya Shi-chan'dan bu bariz soruya bir yanıt gelmedi.
"Senin boyun kaç?" diye sordu tekrar.
Her zamanki gibi. Yine Tsukki'nin boyu gündem oldu.
"Tsukki 188 cm boyunda. Yakında 190 olacak."
"Benim boyumla sen niye övünüyorsun ki Yamaguchi?" Tadashi'ye baktı ardından da diğerlerine döndü.
"Üzgünüm Tsukki." dedi Shi-chan hemen.
"Sen Kitagawa Daichii'nin Kageyama'sı mısın? Senin gibi birinin Karasuno'da ne işi var?"
Kitagawa Daichii'nin Kageyama'sı huysuzlanmaya başladığında deminden beri sesini duyurmaya çalışan bücür sesini daha da yükseltti.
"Hey! Cumartesi günkü maçta kaybetmeyeceğiz!"
"Cumartesi günü maç mı var?" diye sordum Shi-chan'a yanaşarak. Başını sallamakla yetindi.
"Ah, öyle mi?" dedi Tsukki.
"Sizin için çok önemli bir maç olabilir ama şahsen kazanıp kaybetmeyi çok umursamıyorum. Ama eğer kazanmanız gerekiyorsa işinizi kolaylaştırabilirim." dedi gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|°|I'm in Love Again|°|
Fanfiction{Tamamlandı}... Tsukishima × oc "O kadar güzeldi ki baktıkça bakasım geliyordu, gözümü bile kırpmadan onu izlemek istiyordum." °°° "Daha önce de böyle güzel miydi bu kız? Böyle şairane miydi?" ... Tsukki'li bir şeyler işte, fazla bir şey beklemeyin...