Eve geldiğimde annem yanıma koştu.
"Biraz geç kaldın." dedi sorar gibi.
"Ve neden bu kadar yorgun görünüyorsun?"
"Ben bugün okula gitmedim. Tsukki hastaymış. Ona baktım. O yüzden yorgunum."
"Keşke haber verseydin." dedi kollarını düşürerek.
"Özür dilerim." diyerek odama geçtim ve çantamı kenara koydum.
Kendimi yatağa yüzüstü atıp biraz kafamı dinlemeye çalıştım. Bugün olanlar kafamda dolanıyordu. Aslında gerçekten yorucu ama güzel bir gündü. Tüm günü Tsukki ile geçirmiştim. Daha güzel olabilir miydi?
Ben kendimi boğmak üzereyken annem içerden seslendi.
"Yemek hazır. Aç mısın?"
"Evet!" diye bağırdım sesimin duyulması için.
"Hadi gel o zaman."
Kendimi zar zor yataktan kaldırıp yemeğe oturdum. Güzel bir gün olmasına rağmen neden üzgün hissediyordum?
"İyi misin tatlım?" diye sordu annem bir şeylerin yanlış olduğunu fark ederek. Kafamı kaldırıp anneme baktım.
"Hayır, değilim." dedim kaşığı masaya bırakarak.
"Oh, neyin var?"
"Sanırım benden duysanız daha iyi olacak." diyerek nefes verdim.
"Okulda herkes benim hakkımda dedikodu yapıyor. Okula gitmememin bir nedeni de buydu." dedim kafamı masaya eğerek.
"Tabii ki bazı kişiler bu dedikodulara inanmamış ama eminim inananlar da vardır. Hepsi Sumako'nun suçu, ben bir şey yapmadım!"
"Sumako da kim?"
"Dedikoduları çıkaran kız. Aslında bir süredir benimle uğraşıyor."
İlk başta bir şey demedi. Sakince bana baktı.
"Neden bunları daha önce anlatmadın?" dedi biraz sessizlikten sonra sitem eder gibi.
"Şimdiye kadar o kadar da büyük bir sorun yoktu ama bu çözebileğim sorunların ötesinde."
"Anlıyorum." dedi bir süre şaşkınlıkla baktıktan sonra.
"Bu insanlar böyledir. Onlara en başta tepkini koymazsan daha ileri giderler. Böyle sorunları çözmek için birilerinden yardım almalısın. Anlattığın için teşekkür ederim."
Oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi.
"Merak etme. Ailesiyle ve müdürle konuşacağım, tamam mı? Sen canını sıkma ve yanında olduğumuzu da unutma." diyip saçımı öptü.
"Teşekkür ederim." diyerek gülümsedim ve sonra yemeğe devam ettik.
°
°
°Ertesi gün okula gitmeden önce Tsukki'ye uğradım. Bugün daha iyi görünüyordu. Bu yüzden benimle okula gelecekti. Ben de çok daha iyiydim. Dinlenmiştim ve rahatlamıştım.
Evin önünde beklerken Shi chan da geldi ve Tsukki'yi beraber beklemeye başladık. Biraz sonra Tsukki evden çıktı. Okula doğru yürümeye başladık. Ben Tsukki'nin arkasına saklanmaya çalışıyordum. Teneffüslerde de fazla göz önünde görünmemeye çalışmıştım ama pek bir sorun varmış gibi görünmüyordu.
Bir şekilde dersler bitmişti ve bugün benim klüp aktivitem yoktu. O yüzden doğrudan antrenmana gittim. Yacchan'a sormam gereken bir şey vardı zaten. Tsukki ve Shi chan'la birlikte spor salonuna giriş yaptık. Hemen Yacchan ve Shimizu san'ın yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|°|I'm in Love Again|°|
Fanfiction{Tamamlandı}... Tsukishima × oc "O kadar güzeldi ki baktıkça bakasım geliyordu, gözümü bile kırpmadan onu izlemek istiyordum." °°° "Daha önce de böyle güzel miydi bu kız? Böyle şairane miydi?" ... Tsukki'li bir şeyler işte, fazla bir şey beklemeyin...