Beş

226 31 46
                                    

Altıma içlik şortumu giydikten sonra gömleğimi giymeme yardım etmesi için annemi çağırdım. O gelene kadar aklımdaki şarkıyı mırıldandım. Sabah uyandığımdan beri sebepsiz yere aklımda bu şarkı çalıyordu.

Annem odaya geldiğinde mırıldanmayı kestim. Alçımı çıkarıp gömleği kolumdan geçirdi ve düğmelerimi ilikledi. Sonra saçlarımı okşayıp alnımı öptü.

"Elbiseni giymene de yardım edeyim mi?"

"Evet, lütfen." dedim gülerek.

"Hangisini giyeceksin?"

"Şunu." diyerek dolaptan kot elbisemi çıkardım.

"Hmm. Pek özenli seçmişsin. Özel bir amacı var mı?" dedi imalı imalı.

"Tabii ki. Bugün çok önemli bir gün."

"Anladım anladım." dedi kıkırdayarak.

Ben de kıkırdadım utanarak. Elbisemi de giydirdikten sonra geri çekildi.

"Tamam mı? Bence hazırsın."

"Bence de." dedim aynaya dönerek.

"Keki unutma." diyerek odadan çıktı. Ben de peşinden gittim.

Annemin peşinden mutfağa girdim. Tezgahın üstünden kek kabını aldı ve bana verdi.

"İyi eğlenceler ve iyi şanslar." dedi göz kırparak.

"Teşekkürler." diyerek gülümsedim ve Shi chan'ın gelmesini beklemek için kapının önüne çıktım.

Tsukki ile bugün hep beraber yürümemek için anlaşmıştık. Onun yerine sadece Shi chan'la yürüyecektim.

"Günaydın Micchan!" diyerek ve el sallayarak yanıma geldi.

"Günaydın!"

"Tek elle taşımak zor olmuyor mu?" dedi elimdeki kabı alırken.

"Yok, daha yeni aldım zaten elime. Teşekkür ederim."

"Bugün daha iyi misin? Ağrıların devam ediyor mu?"

"Sırtımın ağrısı geçti sayılır ama kolum arada hala ağrıyor. O da yakında geçer." dedim gülümseyerek.

~~~~~~~~~

"Tsukishima hariç herkes burda mı?" dedi Daichi san herkese.

"Evet, hepimiz burdayız." dedi Sugawara san.

"Tsukishima geldiğinde hep bir ağızdan doğum gününü kutlayacağız. Küçük bir kutlama yapıp bitireceğiz. Anlaşıldı mı?"

"Tamam!"

O sırada Shi chan telaşla yanımıza geldi.

"Klüp odasından çıktı. Geliyor!"

"Herkes toplansın." diye bağırdı Daichi san. Hepimiz sahanın ortasında daha önceden belirlediğimiz yerlere geçtik. Ama Kageyama kun ve Hinata yerlerini karıştırıp kavga etmeye başladılar. Daichi san onları azarlarken kapı açıldı ve Tsukki içeri girdi. Kageyama ve Hinata ikilisi yüzünden ortalık iyice karışmıştı. Herkes birbirine girmişti. Ben kızgınlıkla önümdeki kargaşaya bakarken Tsukki yanıma geldi.

"Tahmin edeyim. Rahat duramadılar değil mi?" diyerek kıkırdadı.

"Ahh, evet." dedim ben de umutsuzca.

"Ahaha! Bu düşündüğümden daha eğlenceli." dediğinde herkes onun burda olduğunun farkına vararak sakinleşti.

Her şeyi baştan alarak hep bir ağızdan doğum gününü kutladık. Kekleri de yedikten sonra hediye verme vakti gelmişti.

|°|I'm in Love Again|°| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin