Duştan sonra aynanın karşısına geçip kendime baktım. Tişörtümü kaldırıp belimi iyice inceledim. Sonra onu indirip pijamamı bacağıma yapıştırdım ve basenlerimi inceledim. Birkaç gün sonunda biraz kilo vermiş olmalıydım. Tuvalete gidip lavabonun yanındaki tartının üstüne çıktım.
52.3
Sumako'nun söyledikleri tekrar aklıma geldi.
"Şortunun düğmeleri patlamak üzere. Tsukishima kun'u bu halde mi desteklemeye geldin?"
Yüzümü ekşittim. Can sıkıcı şeylerdi. Kilolu olmadığıma emindim ama 'acaba ben mi fark etmiyorum?' diye düşünmekten kendimi alıkoyamamıştım. Onun ne düşündüğünü önemsemiyordum ama başkaları da böyle düşünüyorsa ciddi bir sorun olabilirdi.
Tuvalette işim bittikten sonra odama dönüp üstümü giyindim ve kahvaltı etmeden evden çıktım.
~~~~~~~~~
Öğle arası olduğunu belirten zil çaldığında yavaşça sıramdan kalktım. İyice acıkmıştım. Kantine gidip ufak bir şeyler alsam iyi olacaktı. Sınıftan çıkmak için adımımı atarken Shi chan arkamdan seslendi.
"Micchan! Bizimle öğle yemeği yemek ister misin?"
Beni tekrar onlarla takılmaya iknâ etmeye çalışıyordu. Ama özellikle bu halde Tsukki'nin yanında görünmek istemediğime emindim.
"Hayır. Siz bensiz yiyin."
Tekrar arkamı döndüm ve sınıftan çıktım. Kantine doğru ilerlerken başım dönmeye ve adımlarım dengesizleşmeye başladı. Yürümeye çalışırken sanki dizlerimin bağı çözülüverdi ve yanımdan geçen bir kızın üstüne doğru düştüm. Bir yandan da sıcak basmaya başlamıştı. Sanki beynime giden damarlarım yanıyordu. Gözlerim de kararmaya başlayınca bayılacağımı anladım. Ama anlamam bir işe yaramadı. Üzerine düştüğüm kız beni kaldırmaya çalışırken gözlerim tamamen karardı.
~~~~~~~~~
Gözümü ilk açtığımda etraf hala biraz karanlıktı. Ama biraz sonra alıştım ve etrafı inceledim. Revirdeydim. Tsukki hemşirenin sandalyesine oturmuştu, Shi chan da ayakta bekliyordu. Üzerine düştüğüm kız da kapının ağzındaydı. Kafamı onlara doğru çevirince uyandığımı fark ettiler.
"Micchan nasıl hissediyorsun?" diye sordu Shi chan.
"Yorgun..." diye cevapladım kalkmaya çalışırken.
"Yatmaya devam et istersen."
"Yok, böyle iyi." dedim tamamen oturur pozisyona geçince. Sonra da kapının ağzındaki kıza döndüm.
"Üzerine düştüğüm için özür dilerim."
"Önemli değil. İyisin değil mi?"
"İyiyim. Teşekkür ederim."
"Geçmiş olsun o zaman." diyerek gülümsedi ve odadan çıktı.
"Tsukki çikolatayı versene." dedi Shi chan, kız odadan çıkınca.
Tsukki masanın üzerindeki çikolatanın paketini açıp bana uzattı.
"Çikolataya gerek yok." dedim ittirerek.
"Hayır ye onu. Şekerin düşmüş. İyi gelir." diye üsteledi.
Yüzüne bakmadan çikolatayı aldım ve ağır ağır yemeye başladım.
"Micchan madem açtın niye bizimle yemedin?"
"Yemek getirmemiştim."
"Bizimkileri beraber yerdik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|°|I'm in Love Again|°|
Fanfiction{Tamamlandı}... Tsukishima × oc "O kadar güzeldi ki baktıkça bakasım geliyordu, gözümü bile kırpmadan onu izlemek istiyordum." °°° "Daha önce de böyle güzel miydi bu kız? Böyle şairane miydi?" ... Tsukki'li bir şeyler işte, fazla bir şey beklemeyin...