23

191 22 15
                                    

Merhaba!
Bölüm gecikti biraz ama umarım beğenirsiniz.
Oy sayısında biraz daha artış istiyorum sizlerden.
Keyifli okumalar hepinize...

Atkıya bakarken diğer elimin yumruğunu sıktığımı fark ettim.

Hızla tekrar adamların yanına gittim ve kaza yapan araçtaki hastanın hangi hastaneye gittiklerini öğrendim.

Kendi aracıma bindim ve hızla hastaneye doğru sürmeye başladım.

Allahım ne olur Geceye bir şey olmamış olsun.

Üstelik ona en son o kadar kötü davranmıştım ki . Keşke o odaya hiç gitmeseydi ben gene geçmişi hatırlamazdım ! Bu kadar sinirlenmezdim. Ama yine aklıma o peşimi bırakmayan anılar geldi.

Hızla giderken yolun kenarında gördüğüm kişi ile anı bir fren ile durdum.

Hızla arabadan indim.

Gece veterinerlik kliniği önünde bir kadın ile konuşuyordu.

Kadın hastaneye doğru giderken Gecede arabaya doğru gidiyordu.

Arabaya binmeden önce yetiştim ve kolundan tutup kendime çevirdim.

"Sen nasıl kimseye haber vermeden ortadan kaybolursun ? Nasıl merak ettim biliyor musun ? Yolda kaza olmuş. Araba Gedizin arabası ile aynı model. Yolun kenarında atkının buldum sandım ki sana -"

"Ne bana ne bana ! Ne olurdu o kazayı yapan ben olsaydım. Ne olurdu atkıdaki kan benim olsaydı? Çok mu üzülürdün ? Canın mı yanardı ? "

Sinirle kolunu benden çekti ve hızla arabaya bindi. Son hızla kliniğin önünden ayrıldı.

Bense bir elimde Gecenin kan olan atkısı diğer elim ise yumruk şekline yolun kenarında dikiliyordum.

Arkamdan gelen ses ile arkamda ki kadına döndüm.

"Aaa pardon bey efendi az önce giden kadını tanıyor musunuz ? "

"Evet neden ? "

"Az önce köpeğin muanesi için gelince kimliğini unutmuş da siz verirsiniz o zaman "

"Evet veririm ama bir şey sorabilir miyim ? "

"Tabi buyurun "

"O ne için geldi kliniğe "

"Yolda yaralı bir köpek görmüş. Hemen alıp kiliniğimize getirmiş. Gerçekten Eşiniz çok iyi kalpli biri "

Kadına sadece kafa salladım ve tekrar arabaya bindim.

Eşim mi ? Gece ve ben ! Demek ki o kan köpeğin kanıydı.

Gaza biraz daha yüklendim ve arabayı hızlandırdım. Yolda babamın araması ile durdum.

"Alo baba "

"Oğlum sana bir şey anlatacağım ama sakin ol "

"Dinliyorum baba "

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Gece Aksoy :

Hızla eve girdim .

Ezgi ve Annem yanıma koşarken ikisinede iyi olduğumu sadece bir yaralı köpek gördüğüm için onunla ilgilendiğimi söyeldim ve hızla odama gittim.

Hızla çantamı yatağa attım ve tüm kıyafetlerimi toplamak için Valizimi çıkardım. Daha fazla burda Toprakla dip dibe kalamazdım.

Kıyafetlerimi de çıkaracakken telefonum çaldı.

SANA MEFTUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin